Citat:
Nu fantiserar du igen.
Hypotetiskt ja.
Jag förstår att verkligheten är svår att hantera för dig. Detta då verkligheten gång på gång inte stämmer med dina fantasier och fördomar.
Och slutligen, hur motiverar du att felertalet nej till att följa med någon hem för sex automatiskt betyder ja till exakt allt annat? Du har trots allt upprepat det med en dåres envishet.
Så motivera nu ditt påstående att nej, jag vill inte ha sex hemma hos dig automatiskt betyder ja, jag vill bli våldtagen på toa.
Hypotetiskt ja.
Jag förstår att verkligheten är svår att hantera för dig. Detta då verkligheten gång på gång inte stämmer med dina fantasier och fördomar.
Och slutligen, hur motiverar du att felertalet nej till att följa med någon hem för sex automatiskt betyder ja till exakt allt annat? Du har trots allt upprepat det med en dåres envishet.
Så motivera nu ditt påstående att nej, jag vill inte ha sex hemma hos dig automatiskt betyder ja, jag vill bli våldtagen på toa.
Jag tycker att du ska bevisa det du påstår att jag har sagt istället. Här ljuger du igen och jag är otroligt trött på dina lögner om vad jag har skrivit. Du är otroligt oärlig och ful i ditt sätt att vara eller så är det så att du är så hjärntvättad att du ser det du vill istället för vad som faktiskt skrivs.
Jag har aldrig skrivit att ett nej automatiskt betyder ja till allting annat. Visa var jag har skrivit det!!!
Det jag skrev var att ett nej till en sak inte per automatik behöver betyda nej till allting annat. Det är en otroligt stor skillnad mot det du påstår att jag har skrivit.
Om du säger nej till att äta fisk betyder det automatiskt att du inte vill äta något annat heller?
Om du säger nej till att titta på Gudfadern betyder det automatiskt att du inte vill titta på någon annan film heller?
Om du säger nej till analsex betyder det automatiskt att du inte vill ha någon annan typ av sex heller?
Om du säger nej till att ha sex i bilen betyder det per automatik att du inte kan vara intresserad av att ha sex någon annan stans heller?
Om du inte vill följa med på en lång promenad betyder det per automatik att du inte vill ta en kort promenad heller?