Citat:
Ursprungligen postat av
Ipsi
Eller dig. Synnerligen psykiskt instabil vad jag kan bedöma.
Det var du som fick ett mentalt sammanbrott i tråden och började spamma samma autistiska nonsens om och om igen för att jag sa att man borde lära känna en person innan man hoppar i säng med den så minimerar man risken att bli falskt anmäld av någon galning. Det är bara för alla att gå tillbaks och läsa i tråden.
Detta var ett gott råd för hundra år sedan, för femtio år sedan, för tio år sedan och i synnerhet idag i Sverige. Detta gäller för övrigt för båda könen, kanske ännu mer kvinnor men då inte i kontexten av att bli falskt anmäld utan för att undvika andra rätt uppenbara problem.
Det finns såvitt jag kan se bara en typ av person som skulle bli så aggressiv av denna korrekta och okontroversiella åsikt; en rabiat feminist med psykiska problem som förstår att om alla män gjorde på det här viset så hade deras makt genom falska anmälningar av män för våldtäkt försvunnit.
Inte sant? Eller vad är det egentligen du har så mycket emot att man lär känna en person innan man hoppar i säng med den?