Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-05, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Eller dig. Synnerligen psykiskt instabil vad jag kan bedöma.

Det var du som fick ett mentalt sammanbrott i tråden och började spamma samma autistiska nonsens om och om igen för att jag sa att man borde lära känna en person innan man hoppar i säng med den så minimerar man risken att bli falskt anmäld av någon galning. Det är bara för alla att gå tillbaks och läsa i tråden.

Detta var ett gott råd för hundra år sedan, för femtio år sedan, för tio år sedan och i synnerhet idag i Sverige. Detta gäller för övrigt för båda könen, kanske ännu mer kvinnor men då inte i kontexten av att bli falskt anmäld utan för att undvika andra rätt uppenbara problem.

Det finns såvitt jag kan se bara en typ av person som skulle bli så aggressiv av denna korrekta och okontroversiella åsikt; en rabiat feminist med psykiska problem som förstår att om alla män gjorde på det här viset så hade deras makt genom falska anmälningar av män för våldtäkt försvunnit.

Inte sant? Eller vad är det egentligen du har så mycket emot att man lär känna en person innan man hoppar i säng med den?
Citera
2022-06-05, 18:52
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Eller dig. Synnerligen psykiskt instabil vad jag kan bedöma. Behöver nog medicineras egentligen.

Men nu så var det jag fascinerades av hur grabbar här på Facebook hävdar att de diskuterar politik med såna de tänker ligga med. Som JordenIsPlatt som har tagit reda på ingen av dem han legat med, vilket i o f s inte kan vara så många, är feminister. Det vet han för att han bland annat bett dem redogöra för könsmaktsordningen på krogen och dra sexistiska skämt och se om de gnäggar.

Måste erkänna att det är skickligt av Flashback-pojkarna att redan på första dejten/krogen ställa kontrollfrågor som avslöjar allt ifrån feminister och allehanda psykfall 🤔 Inte ens erfarna och duktiga psykologer kan "avslöja" tex en narcissist efter bara några minuters möte.

Sen undrar jag varför någon lägger ner så mycket tid på ett ons.

Och alla dessa kontrollfrågor och beteenden, tjejen har ju tröttnat på aspien/adhd killen långt innan han ens har halva inne.
Citera
2022-06-05, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Måste erkänna att det är skickligt av Flashback-pojkarna att redan på första dejten/krogen ställa kontrollfrågor som avslöjar allt ifrån feminister och allehanda psykfall 🤔 Inte ens erfarna och duktiga psykologer kan "avslöja" tex en narcissist efter bara några minuters möte.

Det här är ju ditt och den andra galningens (Ipsi) misstag i tråden. Du projicerar ditt eget luderbeteende på andra och tror att andra är villiga att ligga med någon efter bara några minuters möte. Du lär inte känna någon på några minuter, men visst skulle man kunna sålla bort de värsta galningarna som dig, Ispi och andra rabiata feminister på ett par minuter.

Citat:

ONS? Jag har inte nämnt ett ord om det. Återigen, du projicer dig själv på andra nu. ONS är helt meningslöst degenererat beteende.

Citat:
Och alla dessa kontrollfrågor och beteenden, tjejen har ju tröttnat på aspien/adhd killen långt innan han ens har halva inne.

Att ni automatiskt tror att "lära känna någon" betyder "kontrollfrågor" säger rätt mycket om er sociala förmåga och var ni ligger på autism-spektrumet.
Senast redigerad av Reiwa 2022-06-05 kl. 19:01.
Citera
2022-06-05, 19:01
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Det var du som fick ett mentalt sammanbrott i tråden och började spamma samma autistiska nonsens om och om igen för att jag sa att man borde lära känna en person innan man hoppar i säng med den så minimerar man risken att bli falskt anmäld av någon galning. Det är bara för alla att gå tillbaks och läsa i tråden.

Detta var ett gott råd för hundra år sedan, för femtio år sedan, för tio år sedan och i synnerhet idag i Sverige. Detta gäller för övrigt för båda könen, kanske ännu mer kvinnor men då inte i kontexten av att bli falskt anmäld utan för att undvika andra rätt uppenbara problem.

Det finns såvitt jag kan se bara en typ av person som skulle bli så aggressiv av denna korrekta och okontroversiella åsikt; en rabiat feminist med psykiska problem som förstår att om alla män gjorde på det här viset så hade deras makt genom falska anmälningar av män för våldtäkt försvunnit.

Inte sant? Eller vad är det egentligen du har så mycket emot att man lär känna en person innan man hoppar i säng med den?

Det fetade - håller med 100%.

Problemen kvinnor råkar ut för är otroligt mer förekommande än falskanmälningarna.

Ibland undrar jag varför tjejer fortfarande litar på killar överhuvudtaget. På krogen osv.

Bättre då att gå på minst tre dejter på offentliga ställen först. Finns så många skadade killar nuförtiden. Kolla bara vilket hat gentemot kvinnor som feminism-forumet översvämmas av. Ibland tror man att det är Heinrich Himmlers hatpropaganda mot judarna man läser. Men nej, det är svenska män som skriver om svenska kvinnor tamejfan.....
Citera
2022-06-05, 19:02
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Rubrik ändrad // Mod
Citera
2022-06-05, 19:05
Medlem
Citat:
Ja jag undrade vad du menade.

Är kvinnor antingen feminister eller politiskt ointresserade, inavlade eller inte?

Politiskt intresserade kvinnor brukar vara feminister, sällan sunda kvinnor pratar öppet om politik, alltså inga inavlade.
Citera
HusvagnSvenssons avatar

Moderatormeddelande

Postat av HusvagnSvensson 2022-06-05, 19:07
Moderator
Håll er bättre till att diskutera samtyckeslagen, tack
2022-06-05, 19:08
Medlem
Jenny9s avatar
.
Citera
2022-06-05, 19:11
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Men vad fanns det för bevis för att han försökte råna dig och att du inte bara ångrade att du ville ge honom pengar?
Jag satt på honom, hade hans kniv i handen och kunde berätta hur det gick till.
Han var inte i en position att han kunde neka det som skett utan gjorde säkrast i att erkänna på plats.

Man kan säga att han samtyckte till min beskrivning.
Citera
2022-06-05, 19:12
Citat:

Nädå, det är ditt egna mentala sammanbrott du projicerar på mig. Tror verkligen du behöver medicineras för det faktiskt.
Citat:
Det här är ju ditt och den andra galningens (Ipsi) misstag i tråden. Du projicerar ditt eget luderbeteende på andra och tror att andra är villiga att ligga med någon efter bara några minuters möte. Du lär inte känna någon på några minuter, men visst skulle man kunna sålla bort de värsta galningarna som dig, Ispi och andra rabiata feminister på ett par minuter.

ONS? Jag har inte nämnt ett ord om det. Återigen, du projicer dig själv på andra nu. ONS är helt meningslöst degenererat beteende.

Att ni automatiskt tror att "lära känna någon" betyder "kontrollfrågor" säger rätt mycket om er sociala förmåga och var ni ligger på autism-spektrumet.
Glöm inte JordenIsPlatt. Det är han som ber kvart-i-tre-ragget förklara könsmaktsordningen. Det är det beteendet jag diskuterar, du diskuterar mest ditt eget sammanbrott numera tror jag.
Citera
2022-06-05, 19:13
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
Politiskt intresserade kvinnor brukar vara feminister, sällan sunda kvinnor pratar öppet om politik, alltså inga inavlade.
Ja precis. Ändå finns det grabbar här på Flashback som alltid vet vad kvinnor har för politiska åsikter.
Citera
2022-06-05, 19:13
Citat:

Ja, jag menar ju det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in