Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-06-05, 16:24
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
Du påpekade att om man inte var intresserad av politik så var man inavlad.
Ja jag undrade vad du menade.

Är kvinnor antingen feminister eller politiskt ointresserade, inavlade eller inte?
Citera
2022-06-05, 16:47
Medlem
C0ws avatar
Bästa vore om staten skapade en samtyckes-app. Man startar appen, trycker på sex-menyn där man kryssar in vad som gäller. Allt från vilken plats, positioner, analt, oralt, svälja/ta satsen i ansiktet, smisk, dra i håret mm mm.

Man fyller alltså i all info och båda signerar med bank id. Inga missförstånd längre.

Och just det, staten måste via nån handläggare godkänna "kontraktet" innan man får lov att göra nåt.
Citera
2022-06-05, 17:29
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Och hur intresserade är kvinnor av att förklara könsmaktsordningen för nån idiot på krogen? För att anklaga andra för att vara autister verkar du ha en sällsynt dålig social förmåga.

Lilla argnos då. Vill man inte förklara men kan förklara så är man ju också avslöjad. Har ju nu givit dig så många exempel på samtal och samtalsämne.
Citera
2022-06-05, 17:38
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Lilla argnos då. Vill man inte förklara men kan förklara så är man ju också avslöjad. Har ju nu givit dig så många exempel på samtal och samtalsämne.
Ja du drar sexistiska skämt, ber dem redogöra för könsmaktordningen, pratar om krig och vaccin och en massa fiffiga samtalsämnen tills du kommer fram till att hon inte röstar på nåt feministiskt parti och då kan du tänka dig att ligga om hon mot all förmodan inte har tråkats till döds vid det laget.

Du är allt en riktig charmör du. Ritar du upp ett diagram också, med pilar åt olika håll?
Citera
2022-06-05, 17:51
Medlem
Citat:
Att jag upprepar mig beror på att jag bara får svar på helt andra saker än det jag frågar om.

Din fråga är följande "hur vet du att kvinnan inte är instabil, har psykiska problem och en person man bör hålla sig borta ifrån?".

Varpå jag svarat minst tio gånger vid det här laget att jag pratar med personen och lär känna den och läser av personen.

Detta är helt främmande för dig. Du kan INTE förstå det av någon anledning trots att det är helt normalt beteende som används i exakt ALLA situationer där ett socialt samspel förekommer.

Det finns ett ord för människor som inte kan förstå det sociala samspelet och hur man läser av en person och det är autist. Är du en autist eller trollar du bara?
Citera
2022-06-05, 17:55
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Din fråga är följande "hur vet du att kvinnan inte är instabil, har psykiska problem och en person man bör hålla sig borta ifrån?".

Varpå jag svarat minst tio gånger vid det här laget att jag pratar med personen och lär känna den och läser av personen.

Detta är helt främmande för dig. Du kan INTE förstå det av någon anledning trots att det är helt normalt beteende som används i exakt ALLA situationer där ett socialt samspel förekommer.

Det finns ett ord för människor som inte kan förstå det sociala samspelet och hur man läser av en person och det är autist. Är du en autist eller trollar du bara?
Så vad tror du om metoden att be kvart-tre-ragget att redogöra för könsmaktordningen för att komma fram till att hon är säker att ligga med? Normalt socialt samspel?
Citera
2022-06-05, 17:58
Medlem
Citat:
Så vad tror du om metoden att be kvart-tre-ragget att redogöra för könsmaktordningen för att komma fram till att hon är säker att ligga med? Normalt socialt samspel?

Du får fråga någon som provat det. Bara luder har sex med någon man träffat samma kväll kvart i tre på natten så jag kan inte svara på din autistiska fråga.
Citera
2022-06-05, 18:03
Citat:
Du får fråga någon som provat det. Bara luder har sex med någon man träffat samma kväll kvart i tre på natten så jag kan inte svara på din autistiska fråga.
Ja JordenIsPlatt har tydligen provat det. Men du kanske har en annan metod än han för att komma fram till vad nån inte röstar på.

Men av honom börjar man i alla fall få konkreta svar, att man är autist som inte känner till din metod för att utröna vad folk inte har för politiska åsikter är tyvärr inget svar på frågan.

Och nej, diskussionen gäller ”hur vet du att nån som du vill ligga med inte är feminist”.
Senast redigerad av Ipsi 2022-06-05 kl. 18:20.
Citera
2022-06-05, 18:06
Medlem
Citat:
Ja JordenIsPlatt har tydligen provat det. Men du kanske har en annan metod än han för att komma fram till vad nån inte röstar på.

Men av honom börjar man i alla fall få konkreta svar, att man är autist som inte känner till din metod för att utröna vad folk inte har för politiska åsikter är tyvärr inget svar på frågan.

Se detta inlägg. Att du inte kan förstå konceptet av att prata och lära känna en person är inte mitt problem, utan ditt.

(FB) Samtyckeslagen. Farlig för män?
Citera
2022-06-05, 18:13
Citat:
Se detta inlägg. Att du inte kan förstå konceptet av att prata och lära känna en person är inte mitt problem, utan ditt.

(FB) Samtyckeslagen. Farlig för män?
Det finns gott om personer jag pratar med och har lärt känna utan att vi diskuterar politik över huvud taget. Vi diskuterar jobb, familj, gemensamma intressen, litteratur… Konstigt i din värld?
Citera
2022-06-05, 18:25
Medlem
Citat:
Det finns gott om personer jag pratar med och har lärt känna utan att vi diskuterar politik över huvud taget. Vi diskuterar jobb, familj, gemensamma intressen, litteratur… Konstigt i din värld?

Man behöver inte prata om politik för att förstå att någon är psykiskt instabil likt dig.
Citera
2022-06-05, 18:32
Citat:
Man behöver inte prata om politik för att förstå att någon är psykiskt instabil likt dig.
Eller dig. Synnerligen psykiskt instabil vad jag kan bedöma. Behöver nog medicineras egentligen.

Men nu så var det jag fascinerades av hur grabbar här på Facebook hävdar att de diskuterar politik med såna de tänker ligga med. Som JordenIsPlatt som har tagit reda på ingen av dem han legat med, vilket i o f s inte kan vara så många, är feminister. Det vet han för att han bland annat bett dem redogöra för könsmaktsordningen på krogen och dra sexistiska skämt och se om de gnäggar.
Senast redigerad av Ipsi 2022-06-05 kl. 18:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in