Citat:
Ursprungligen postat av
Pipsi
Jodå. Förklara det i rätten också så blir du nog friad ska du se.
Du gillar ju mina exempel så du ska få ett till.
1. Jag och en kvinna är ute på samma krog. Det finns andra personer där. Jag blir så full så att andra beslutar att de behöver hjälpa mig hem för att se till att jag kommer hem. När denna/dessa personer ser till att jag kommer hem så har kvinnan följt efter och hon följer med in i lägenheten. De andra som hjälpt mig in lämnar lägenheten men kvinnan stannar kvar.
Dagen efter skickar jag ett SMS till kvinnan och frågar vad som hände igår då jag inte minns någonting. Jag har hittat en E-cigarett vid nattygsbordet som jag kopplar till henne så jag frågar om hon stannade kvar och om vi hade sex? Kvinnan svarar ja och när hon sen förstår vartåt det lutar så frågar hon om jag menar att hon kanske begått våldtäkt. Efter det ger hon en berättelse om hur oskyldigt det varit och att det inte pågått så länge eftersom jag inte kunnat då jag var för full men hon är tydlig att påpeka att allt som skedde var på mitt initiativ. Allt detta skrevs på SMS. Jag har i förhör inte kunnat bidraga med några omständigheter i lägenheten då jag varit för full för att minnas.
Anser du att detta är en våldtäkt eller är kvinnans berättelse ett bevis på att ingen våldtäkt har skett?