2025-09-24, 22:55
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag har aldrig haft sex med en kvinna, bara män.

Så varför tycker du att du har en mycket bättre utgångspunkt än oss män i att bedöma hur kvinnor beter sig i sängen?
Citera
2025-09-24, 22:55
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Återigen, vilka fler bevis finns i de här målen som handlar om ifall frivillighet förelegat?
D.v.s inget våld har förekommit, inga hot, ingen utsatt situation. Vad finns det för ytterligare bevis förutom det anmälaren säger sig ha upplevt?

Massor
Citera
2025-09-24, 22:58
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Massor
Som t.e.x.?
Citera
2025-09-24, 23:01
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Så varför tycker du att du har en mycket bättre utgångspunkt än oss män i att bedöma hur kvinnor beter sig i sängen?

Du menar att alla kvinnor du någonsin legat med legat helt passiva och orörliga i sängen? Inga stön eller "ahhh" eller "hårdare" "snabbare" osv eller att hon för dig dit hon vill eller vänder sig eller nåt överhuvudtaget?
Citera
2025-09-24, 23:01
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
120

Källa?
Citera
2025-09-24, 23:02
Medlem
Citat:
Återigen, vilka fler bevis finns i de här målen som handlar om ifall frivillighet förelegat?
D.v.s inget våld har förekommit, inga hot, ingen utsatt situation. Vad finns det för ytterligare bevis förutom det anmälaren säger sig ha upplevt?
Vad tycker du om fallet med Bea och Adam som gjort Inspiritus så upprörd?

Enligt nuvarande lagstiftning är det en våldtäkt trots att varken, våld hot eller utsatt situation föreligger, men borde det vara en våldtäkt enligt dig?

”Adam och Bea har penil-vaginalsex som båda har samtyckt till. Mitt under akten tycker Bea att det är en rolig idé att sticka upp några fingrar i Adams anus, och gör det utan förvarning. Det tar ett tag innan Adam reagerar på vad som hänt, men han säger sen att han inte uppskattar hennes tilltag och säger åt henne att ta bort dem. Bea säger då: "Du kommer att gilla det" och gör ingen ansats att ta bort dem. Adam tar då tag i Beas hand och drar ut dem. Sedan fortsätter resten av sexakten utan andra incidenter.”
Citera
2025-09-24, 23:05
Medlem
Citat:
Du menar att alla kvinnor du någonsin legat med legat helt passiva och orörliga i sängen? Inga stön eller "ahhh" eller "hårdare" "snabbare" osv eller att hon för dig dit hon vill eller vänder sig eller nåt överhuvudtaget?
Nä jag försökte förklara det för Guzman att om han skulle bli åtalad för våldtäkt så är det inte ultimat att förklara för rätten att han visste att hon samtyckte genom att hon var helt passiv.
Citera
2025-09-24, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pipsi
Och i 95% av rättsfallen som berör våldtäkt har inte ens någon sagt något?

Är du så här dum på riktigt eller låtsas du bara?
Citera
2025-09-24, 23:08
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Du menar att alla kvinnor du någonsin legat med legat helt passiva och orörliga i sängen? Inga stön eller "hårdare" "snabbare" osv eller att hon för dig dit hon vill eller vänder sig eller nåt överhuvudtaget?

Så det måste vara alla som agerar på ett visst sätt?

Jag tror du skulle bli förvånad över hur stor andel som faktiskt varit väldigt passiva och vill att mannen ska vara den som "tar befälet" och flyttar runt på henne och "tar för sig".

Jag kan också tala om för dig att speciellt vid oralsex så är det ofta en hyfsat lång startsträcka innan man börjar märka effekt därnere så att säga och därmed inte alls så ovanligt att tjejen leget tämligen still och tyst ett tag och bara tagit emot.
Det finns undantag som jag själv stött på men majoriteten av de jag varit med är det så som jag beskrev ovan med.
Citera
2025-09-24, 23:09
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Nä jag försökte förklara det för Guzman att om han skulle bli åtalad för våldtäkt så är det inte ultimat att förklara för rätten att han visste att hon samtyckte genom att hon var helt passiv.

Hahahah

Guzman: alla försvarsadvokaters mardröm
Citera
2025-09-24, 23:11
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Vad tycker du om fallet med Bea och Adam som gjort Inspiritus så upprörd?

Enligt nuvarande lagstiftning är det en våldtäkt trots att varken, våld hot eller utsatt situation föreligger, men borde det vara en våldtäkt enligt dig?

”Adam och Bea har penil-vaginalsex som båda har samtyckt till. Mitt under akten tycker Bea att det är en rolig idé att sticka upp några fingrar i Adams anus, och gör det utan förvarning. Det tar ett tag innan Adam reagerar på vad som hänt, men han säger sen att han inte uppskattar hennes tilltag och säger åt henne att ta bort dem. Bea säger då: "Du kommer att gilla det" och gör ingen ansats att ta bort dem. Adam tar då tag i Beas hand och drar ut dem. Sedan fortsätter resten av sexakten utan andra incidenter.”

Du kan leta efter mitt svar på det scenariot i tråden och återge det.
Citera
2025-09-24, 23:11
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Källa?
Kan du visa en källa som visar att jag har fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in