2022-05-31, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petitoo
Tjenare Clittan,

Har du inga goda erfarenheten då? Tror jag några fåtal gånger varit med om att inte blivit bjuden. Nästan alltid har man fått vara med och käkat. Fast vad surt där med filmkvällen. Tydligt övertramp. Tycker överlag inte svenskar är sådana. Åtminstone inte när du känner dem.

Jorå, om du läser inlägg #21 så tar jag upp det.

Edit: inlägg #19 är det nu, en moderator måste ha varit inne och rensat.
Senast redigerad av ClitEastwood 2022-05-31 kl. 13:59.
Citera
2022-05-31, 13:13
Medlem
Cameltotems avatar
Blev alltid bjuden hos kompisar på käk när man var liten.
Citera
2022-05-31, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Hashtaggen #Swedengate har blossat upp på Twitter. Tydligen så att svenska familjer inte bjuder sina gäster på mat. Rätt ointressant i sig. Däremot en intressant aspekt i detta är det stora antal svarta som vräker ur sig sin rasism mot svenskar och vita.

Vilket i sig är komiskt då Sverige är den 8e största biståndsdonatorn i världen. Vi skattebetalare mättar xxx-miljoner människor världen över årligen.

En annan intressant aspekt är att bland hatarna och rasisterna finns det en person med namnet Lovette Jallow. @lovettejallow en svensk/gambiansk trashfluenser. (Influenser som livnär sig på hat, desinformation och segregation). Hon påstår sig dock vara antirasist och LBTQ förespråkare. Något jag starkt misstror.

Hon är nämligen en motor i hatkampanjen och skriver bland annat följande:

”Swedes are an antisocial and weird lot. Alot of foul things are just accepted as “normal”. Not feeding your kids friends is one of those things.”

”As I trailed behind my friend heading for the dinner table, the mom sternly told me I was allowed to wait and play with the toys in my friends room until dinner was done ✅ 😂 let me just say The swedes are not well at all.”

”In our Gambian home everyone gets fed during lunch/dinner. But I even wrote about this phenomenon in my book because coming from Gambia it was a given. But what a culture shock it was for me. Only immigrants in sweden will share their plates with you.”

En annan intressant spaning är de som re-tweetar henne. Ett stort antal kan antas vara (ryska) troll. Svarta, ingen uppenbar koppling till Sverige och samtliga med LBTQ-flaggan i sitt namn, få följare och tweets. Vilket i sin tur får en att undra, är Lovette Jallow en nyttig idiot eller rent av, ett ryss-troll själv?

Vad tror ni om kampanjen Swedengate? Är det en påverkanskampanj?

Länk till Lovetts tweets: https://mobile.twitter.com/lovetteja...40506506674178

Vad kul att den feta Gambianen begränsat sitt kommentarsfält haha.
Citera
2022-05-31, 13:14
Medlem
Muslimska araber som smutskastar Sverige, vad förvånad jag är..
Varför ser man inte andra invandrare göra detta? För de vill integreras och inte drivs av att sprida lögner och hat kring Svenska folket. Detta landet alltså, man blir mörkrädd.
Citera
2022-05-31, 13:15
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Ni?? Vem menar du exakt??

Som jag skrev det finns redan tråd om det här där massor med etniska svenskar skrivit hur de kände sig vänta på rummet 😔

Ja men då så. Bara att utplåna den onda hjärtlösa superskursksvennen som inte bjöd ungar på mat hemma hos polaren efter plugget. Bara sätta igång. Utrota oss. Vi är ju bara onda förtryckande nasse rassar. Har aldrigt tillfört världen något.

Är vi givmilda är vi patetiska "cucks". Hugger vi ifrån oss är vi sadistiska superskurkar från helvetet. Hur ska ni ha det? Vad än svenne gör så gör ju svenne fel. Det har ni bestämt. Så ska det vara. Därför att svenne är erat autistiska mobboffer ni själva låtsas vara mobbade utav.

Släpp charaden nu. Erkänn. Du älskar sånt här. Du njuter.
Citera
2022-05-31, 13:17
Medlem
Jag har alltid varit välkommen av Svenska familjer, i alla lägen.
Har dock ALDRIG upplevt en generös muslimsk familj, bara problem och kaos i mitt område.

Chilenarna, italienare och annat har alltid varit trevliga.

Muslimerna är själva svin och försöker smutskasta oss Svenskar för att de själv är så misslyckade som människor som inte ens kan få sina egna länder att fungera.
Citera
2022-05-31, 13:19
Medlem
jesussugers avatar
Ren lögn
Har polare från många olika länder och när vi va små så fick man ibland mat och ibland inte. Har inget med att göra om man är svensk eller ej.
Citera
2022-05-31, 13:22
Medlem
HaveFuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Sedan när snackar vi om FÖRVÄNTAN? Jävla pissluffare.
Varför vänder du på diskussionen?
Det handlar ju om det, om 'kulturen' är att alltid bjuda. Vissa hem har det knapert och kanske inte möjlighet att bjuda - eller att man har sonens ungar över hela tiden som förväntas äta. Då förväntas det att det bjuds. Är det så jävla fel att fråga föräldrar emellan om ungarna kan äta över?

Och eftersom du verkar ha gått i förortsskola och har svårt att läsa så säger jag det igen: jag bjuder om det är gäster över.
Citera
2022-05-31, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Hashtaggen #Swedengate har blossat upp på Twitter. Tydligen så att svenska familjer inte bjuder sina gäster på mat. Rätt ointressant i sig. Däremot en intressant aspekt i detta är det stora antal svarta som vräker ur sig sin rasism mot svenskar och vita.

Vilket i sig är komiskt då Sverige är den 8e största biståndsdonatorn i världen. Vi skattebetalare mättar xxx-miljoner människor världen över årligen.

En annan intressant aspekt är att bland hatarna och rasisterna finns det en person med namnet Lovette Jallow. @lovettejallow en svensk/gambiansk trashfluenser. (Influenser som livnär sig på hat, desinformation och segregation). Hon påstår sig dock vara antirasist och LBTQ förespråkare. Något jag starkt misstror.

Hon är nämligen en motor i hatkampanjen och skriver bland annat följande:

”Swedes are an antisocial and weird lot. Alot of foul things are just accepted as “normal”. Not feeding your kids friends is one of those things.”

”As I trailed behind my friend heading for the dinner table, the mom sternly told me I was allowed to wait and play with the toys in my friends room until dinner was done ✅ 😂 let me just say The swedes are not well at all.”

”In our Gambian home everyone gets fed during lunch/dinner. But I even wrote about this phenomenon in my book because coming from Gambia it was a given. But what a culture shock it was for me. Only immigrants in sweden will share their plates with you.”

En annan intressant spaning är de som re-tweetar henne. Ett stort antal kan antas vara (ryska) troll. Svarta, ingen uppenbar koppling till Sverige och samtliga med LBTQ-flaggan i sitt namn, få följare och tweets. Vilket i sin tur får en att undra, är Lovette Jallow en nyttig idiot eller rent av, ett ryss-troll själv?

Vad tror ni om kampanjen Swedengate? Är det en påverkanskampanj?

Länk till Lovetts tweets: https://mobile.twitter.com/lovetteja...40506506674178

Nutida svensken i sin svenska bubbla tror att det är en naturlag att det svenska skithålslandet är världens mest förträffliga land om det är någon som säger någon kritik mot Sverige eller svenskar så måste det vara ett ryskt troll för det kan ju inte tänkas att någon normal människa med ärliga intentioner skulle kritisera Sverige eller svenskar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Ja men då så. Bara att utplåna den onda hjärtlösa superskursksvennen som inte bjöd ungar på mat hemma hos polaren efter plugget. Bara sätta igång. Utrota oss. Vi är ju bara onda förtryckande nasse rassar. Har aldrigt tillfört världen något.

Är vi givmilda är vi patetiska "cucks". Hugger vi ifrån oss är vi sadistiska superskurkar från helvetet. Hur ska ni ha det? Vad än svenne gör så gör ju svenne fel. Det har ni bestämt. Så ska det vara. Därför att svenne är erat autistiska mobboffer ni själva låtsas vara mobbade utav.

Släpp charaden nu. Erkänn. Du älskar sånt här. Du njuter.
Det finns en miljon trådar om hur invandrare "är" och det startas en tråd om svenskar och du flippar ut 🤣

Det finns bra och dåliga grejer i alla kultur lugna ner dig 😀
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PC-Dator
Nej, du ska ut. Inte långt kvar tills övertagandet av landet blir av.

Önskar er lycka till med övertagandet.
Allt ni rör vid blir bajs så det enda ni lyckats med är att köra ett tidigare välfungerande välfärdssamhälle i botten. Kolla bara vad ni hunnit ställa till med hittills. De flesta av er är knappt civiliserade, har låg eller ingen impulskontroll och lägre iq än genomsnittet.

Knappast så att svenskens största problem är huruvida man blir bjuden på mat hos kompisen eller ej. Istället är det hur vi någonsin ska få det här landet att fungera igen efter alla era kaosbeteenden.
Citera
2022-05-31, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Muslimska araber som smutskastar Sverige, vad förvånad jag är..
Varför ser man inte andra invandrare göra detta? För de vill integreras och inte drivs av att sprida lögner och hat kring Svenska folket. Detta landet alltså, man blir mörkrädd.

Vilket trams. Det finns många invandrare som tycker mycket om Sverige som inte vill integreras. Jag kommer spontant att tänka på 9-barns pappan (eller var det 11-barns pappan?) som inte hade jobbat på över ett decennium. Han talade väldigt väl om Sverige. Faktum är att somalier trivs bäst av alla i Sverige - bättre än etniska svenskar.

Det är ändå inte önskvärt med integration, de ska åka hem. Det är bara chockladälskande/curryälskande SD:are som vill ha "integration" och "assimilation". Jag förstår inte hur man kan vara så dum i huvudet att man tror att ett mångetniskt och mångkulturellt samhälle kommer fungera väl, bara man får till lite "integration", som om det vore den lilla pusselbiten som saknades.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in