2023-01-30, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingKongMajor
kan tycka det är ok att blåa kort är svåra att få, de är endgamekort och det ska vara svårtillgängligt. i fjol var de lite väl lätta att få

jag hade cancelo, marquinhos, donnarumma och ruben dias efter toty + benzema goretzka kounde walker och david. flera duplikater av den senare. på några hundra sparade paket.

betydligt snålare utdelning i år: koulibaly, bremer och medan jag skriver - Modric untradable

och med det sagt: jag har lagt säkert 12h i webappen sen i fredags för att nöta sbcer och öppna paket. det är sjukt mycket tid för lite output ingame. men jag har "fått" Mane, Bale, Desailly och Zidane "gratis" vilket är trevligt + Stoitchkov och Fernando Torres. totalt inte riktigt värt det men fina uppgraderingar av laget och en ökning av coins från 1.5 till 3 mille

helt ok som casual

är inte avundsjuk på dina 600 paket. jag har typ 40 kvar nu och drog precis duplikater av 84or som jag måste göra något med. vill spy på alla 83+84 jag dragit femtusen av sista dagarna

ska bli skönt att avrunda detta spel nu

Grattis till Modric!

I vilket paket /PP fick du han?
Citera
2023-01-30, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FifaUltimateTeam
Grattis till Modric!

I vilket paket /PP fick du han?

tack! la liga premium upgrade. enda bra med det packet är att det går hyggligt fort att köra i nya sbcer
Citera
2023-01-30, 18:20
Medlem
haha, tecken på att man är skapligt less på duplikater när jag börjat discarda 83-84-kort för jag orkar inte köra dem i nya sbcer, fast jag kanske borde
Citera
2023-01-30, 18:33
Medlem
Citat:
haha, tecken på att man är skapligt less på duplikater när jag börjat discarda 83-84-kort för jag orkar inte köra dem i nya sbcer, fast jag kanske borde

Du har åtminstone sbcer att stoppa in fodder i kvar😁

Hoppas EA släpper nån super överprisade repeteble upgrade packs så jag åtminstone slipper att discarda fler 88or.
Citera
2023-01-30, 22:28
Medlem
Citat:
Du har åtminstone sbcer att stoppa in fodder i kvar😁

Hoppas EA släpper nån super överprisade repeteble upgrade packs så jag åtminstone slipper att discarda fler 88or.

inte direkt vad du hoppades på ikväll? men 85 repeatable ger i varje fall en snurr till på hjulet i hopp om något bra

jag discardar 83-84 som borde gå i premium la liga upgrade, för att jag är less. fattar att du inte vill kasta bort 88or

plötsligt händer det, och jag har angenäma problem nu: Cancelo i ett av mina sista paket.

nu har jag det här att jobba med, och har lite funderingar på hur jag ska få ihop det. jag spelade det här laget i toty cup (Messi på lån) och det fick motståndet att gråta och ge upp i första halvlek när jag gjort 2-3 kassar. riktigt kul att spela så jag ska njuta av de här korten nu före kontot ska bort.

https://www.futbin.com/23/squad/3211603

förslag på hur jag får ihop det?

Modric och Cancelo de kort jag håller som viktigast, resten är bara för att jag råkar ha dem
3 mille på kontot
Citera
2023-01-30, 22:48
Medlem
Citat:
inte direkt vad du hoppades på ikväll? men 85 repeatable ger i varje fall en snurr till på hjulet i hopp om något bra

jag discardar 83-84 som borde gå i premium la liga upgrade, för att jag är less. fattar att du inte vill kasta bort 88or

plötsligt händer det, och jag har angenäma problem nu: Cancelo i ett av mina sista paket.

nu har jag det här att jobba med, och har lite funderingar på hur jag ska få ihop det. jag spelade det här laget i toty cup (Messi på lån) och det fick motståndet att gråta och ge upp i första halvlek när jag gjort 2-3 kassar. riktigt kul att spela så jag ska njuta av de här korten nu före kontot ska bort.

https://www.futbin.com/23/squad/3211603

förslag på hur jag får ihop det?

Modric och Cancelo de kort jag håller som viktigast, resten är bara för att jag råkar ha dem
3 mille på kontot

Hade faktiskt inte väntat mig något bättre😁

Är nere på 300 paket och är ganska nöjd även om det inte blir fler toty.

Ska ta det lite lungnare nu och bara öppna lite runt "content" till jag gjort dagens sbcer.

Vilken taktik vill du köra ingame?
Och du har inget emot att köpa för alla 3 mille ett kul lag?
Citera
2023-01-31, 08:52
Medlem
Citat:
Hade faktiskt inte väntat mig något bättre😁

Är nere på 300 paket och är ganska nöjd även om det inte blir fler toty.

Ska ta det lite lungnare nu och bara öppna lite runt "content" till jag gjort dagens sbcer.

Vilken taktik vill du köra ingame?
Och du har inget emot att köpa för alla 3 mille ett kul lag?

fått något bra?

spelar 433-2 som jag gjorde i toty-cupen. ska inte spela många dagar till så tänkte mest försöka få kemi på det med kort jag kan sälja utan större förlust sen, inne på att köpa lite heroes som jag kan sälja till helgen
Citera
2023-01-31, 09:04
Medlem
Citat:
fått något bra?

spelar 433-2 som jag gjorde i toty-cupen. ska inte spela många dagar till så tänkte mest försöka få kemi på det med kort jag kan sälja utan större förlust sen, inne på att köpa lite heroes som jag kan sälja till helgen
Dem där liga paketen kan ju dra sig någonstans haha. Öppnat över 500 såna paket. Har inte fått ett skit från dem.

Fått så mycket fodder så jag gjorde klart mbappe. Alla sbc gjorda nu.
Har 160 paket kvar
Citera
2023-01-31, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barreh90
Dem där liga paketen kan ju dra sig någonstans haha. Öppnat över 500 såna paket. Har inte fått ett skit från dem.

Fått så mycket fodder så jag gjorde klart mbappe. Alla sbc gjorda nu.
Har 160 paket kvar

nej det har varit snålt i år. man får duplikat på duplikat i de där paketen. och den där objective för "sbc veteran" eller vad den heter suger ju rejält. som belöning för att ha gjort 50 la liga premium upgrades får man 1 paket bundesliga premium pack (3 rares, 5 common gold) eller vad det är?

och gör man klart hela får man.... drumroll... 10.000 xp. wtf. vet inte hur ni andra har det men av att spela dagligen har jag gått i mål med säsongens alla belöningar sen länge

med tanke på pack weight i år får jag vara mycket nöjd med Cancelo och Modric... ser att jag sålde Koulibaly i rätt läge också, sjönk från 480 till 440 men smyger sig upp igen. communityt får panik när de inser att de inte kommer ha halva toty som untradable när veckan är slut och behöver köpa korten
Citera
2023-01-31, 09:40
Medlem
jag packade alltså Mendys 83-ratade kort för första gången nu på säkert 100 La Liga Premium-upgrade-paket.

jag har fått så många Pau Torres, Unai Simon, Marco Asensio, Koke och Gimenez att jag kan

men de användbara 83orna har jag fått väldigt få av. 1 Dembele, 2-3 Raphinhas och nu min första Mendy.

för den som mot förmodan tror att du har samma chans att packa Mendy som vilken 83a som helst. uppenbart att EA glider in och justerar ned droprates på attraktiva kort. Renato Sanches 80-ratade kort kostar fortfarande 2k och var uppe på 70k i spelets början, sjukt nog. det kortet borde kosta discard.

vi borde också prata om att ea helt lagt ner att justera price ranges på många kort. kul att få ett värdelöst sudamericana-kort vars lägsta pris är över 1000 coins och därmed osäljbart
Citera
2023-01-31, 10:02
Medlem
Citat:
fått något bra?

Fick min första Toty Icon igår Cole som jag sålde fär 500k + .
Fått några HM jag kunnat sälja Kane, Pedri .
Dubbel handelspärrad Davies.

Fick discarda Oblak och Neuer igår och har bara två kvar i web appen att ta tillbaka, så ligger lite lågt med paket.

Här kommer ett förslag på ett jag tror kommer hålla värde kommande vecka.

https://www.futbin.com/23/squad/3220427

Griezman och Felix är skitroliga och väldigt prisvärda för vad de erbjuder ingame.

Bernardo silva kanske inte är gjort för taktiken du spelar med tanke på pace men kul kort.
Citera
2023-01-31, 10:10
Medlem
Citat:
Fick min första Toty Icon igår Cole som jag sålde fär 500k + .
Fått några HM jag kunnat sälja Kane, Pedri .
Dubbel handelspärrad Davies.

Fick discarda Oblak och Neuer igår och har bara två kvar i web appen att ta tillbaka, så ligger lite lågt med paket.

Här kommer ett förslag på ett jag tror kommer hålla värde kommande vecka.

https://www.futbin.com/23/squad/3220427

Griezman och Felix är skitroliga och väldigt prisvärda för vad de erbjuder ingame.

Bernardo silva kanske inte är gjort för taktiken du spelar med tanke på pace men kul kort.

ja recovers är heliga så här års. jag har använt två av mina på IF Trapp och Ruben Dias tror jag det var, har 3 kvar.. räknade på skoj hur många IFs jag discardat och fick det till 10. finns ju inget att använda untradable IFs i 79-83 på, om man inte ska kasta in dem i en normal upgrade sbc

grattis till pullsen och coins.

tack för tips på elva! ska absolut övervägas. spontant vill jag verkligen inte ha Cancelo på vänsterback, jag hatar att ha felfotad ytterback. börjar ofta mina anfall genom att spela upp från ytterback och bäst om han slår den med vänsterfot på vänsterkant

funkar zidane som striker? med 5wf borde det väl vara bra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in