2023-01-21, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingKongMajor
när öppnar ni era paket? kommer alla toty icons finnas i paket samtidigt som hela toty?

och kommer några toty nominees?

Det finns två team av icon toty. På fredag kommer nya ikoner.
Hela toty elvan kommer ut på torsdag.

På fredag kommer 12e spelaren ut.
HM kommer förmodligen ut nästa helg med.

Har man inte supermycket paket så borde man vänta till nästa fredag.

Jag kommer förmodligen tjuvstarta på torsdag har ca 1500 paket och vill öppna de flesta på helgen.

Förra året hade jag typ hälften av paketen kvar och pack weight gick ner rejält på måndagen och framåt .
Citera
2023-01-21, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FifaUltimateTeam
Det finns två team av icon toty. På fredag kommer nya ikoner.
Hela toty elvan kommer ut på torsdag.

På fredag kommer 12e spelaren ut.
HM kommer förmodligen ut nästa helg med.

Har man inte supermycket paket så borde man vänta till nästa fredag.

Jag kommer förmodligen tjuvstarta på torsdag har ca 1500 paket och vill öppna de flesta på helgen.

Förra året hade jag typ hälften av paketen kvar och pack weight gick ner rejält på måndagen och framåt .

bäst chans att packa blått nästa helg då? inser ju att det knappt kommer bli någon toty men kanske ett par toty hm, och då är det bäst att köra när de är ute
Citera
2023-01-21, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Har du packat toty än ?
Inte än men jag har inte öppnat några paket än. När jag väl börjar att öppna så kommer jag att ha ca 500 paket.

Förra året packade jag tre stycken toty.
Jag hoppas på något liknade iår.
Citera
2023-01-22, 00:20
Medlem
Man fick lite feeling för paket. Öppnade ca 100 paket. Fick 2x benzema och toty icon pirlo. Kunde sälja allt för 6 miljoner. Toty har knappt börjat och jag är redan nöjd. Haha
Citera
2023-01-22, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barreh90
Man fick lite feeling för paket. Öppnade ca 100 paket. Fick 2x benzema och toty icon pirlo. Kunde sälja allt för 6 miljoner. Toty har knappt börjat och jag är redan nöjd. Haha

🤣
Citera
2023-01-22, 08:31
Medlem
Citat:

Modigt av dig dessutom att öppna tradeble paket😁

Benzema verkar relativt lätt att packa (Typ Lewan förra året)
Typ 95% av alla som fått en toty har varit Benzema.

Kul att de gjort typ alla iconer användbara, får hoppas att även team 2 är bra.

Kommer du ösa in de 6 millarna i upgrade packs eller hellre köpa de totys du vill ha?
Citera
2023-01-22, 09:35
Medlem
Citat:

nu är det nära att call bullshit alltså.

du skrev att du började spela i början på december. det är 7 veckors spelande har du alltså klarat av att lägga 500 paket på hög?

jag har spelat sen start och sparat alla paket sen oktober. jag har ca 300 paket, varav över 50% är untradable. många av dem är paket med få kort, 80-84+.

jag har kört rivals varje vecka och nött nästan alla objektiv man kan göra, men inte champs varje helg.

du hade alltså över 100 tradable paket och drog Benzema x2 och Pirlo - som tradable?

det finns bara två förklaringar att ovan ska gå ihop: 1. du har lastat tusentals spänn på FP för att få tradable 2. du kryddar din story så mycket att du ljuger

ibland är denna tråd som fiskehistorier, jag svär
Citera
2023-01-22, 11:02
Medlem
Citat:

du skrev att du började spela i början på december. det är 7 veckors spelande har du alltså klarat av att lägga 500 paket på hög?

jag har spelat sen start och sparat alla paket sen oktober. jag har ca 300 paket, varav över 50% är untradable. många av dem är paket med få kort, 80-84+.

jag har kört rivals varje vecka och nött nästan alla objektiv man kan göra, men inte champs varje helg.

du hade alltså över 100 tradable paket och drog Benzema x2 och Pirlo - som tradable?

det finns bara två förklaringar att ovan ska gå ihop: 1. du har lastat tusentals spänn på FP för att få tradable 2. du kryddar din story så mycket att du ljuger

Jag vet att det är sant och jag bryr mig inte vad du tror. Jag har 170 paket kvar.. istället för att sitta och klaga så föreslår jag att du kollar på nick28t hur man får ihop paket.
Citera
2023-01-22, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
🤣

Haha du känner mig väl
Citera
2023-01-22, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FifaUltimateTeam
Modigt av dig dessutom att öppna tradeble paket😁

Benzema verkar relativt lätt att packa (Typ Lewan förra året)
Typ 95% av alla som fått en toty har varit Benzema.

Kul att de gjort typ alla iconer användbara, får hoppas att även team 2 är bra.

Kommer du ösa in de 6 millarna i upgrade packs eller hellre köpa de totys du vill ha?

Jag har ca 12 miljoner coins och ska göra som jag alltid gör. Köpa upp fodder för 12 miljoner när de börjar gå ner. Gör man 7K profit på varje kort så har man tjänat 3-4 miljoner coins.

Kommer säkert lägga på upgrade paket också. Men har så mycket guld just nu för att kunna göra dem.

Coinsen kommer jag att sen anvönda och köpa de toty jag vill ha. United fan som man är så ska man givetvis köpa toty icon Beckham. Ska avvakta lite först
Citera
2023-01-22, 11:07
Medlem
Citat:

Citat:
Haha du känner mig väl

Barreh lyckas alltid reta upp folk i tråden varje år med sitt packöppnande och köpande av fifa poäng

Jag säger , skyll inte på Barreh, skyll på EA 🤣🤣
Citera
2023-01-22, 12:50
Medlem
Citat:
Jag vet att det är sant och jag bryr mig inte vad du tror. Jag har 170 paket kvar.. istället för att sitta och klaga så föreslår jag att du kollar på nick28t hur man får ihop paket.

du skulle ha ca 500 paket när du väl började öppna. du öppnade ca 100 igår och har ca 170 kvar.

100 + 170 är en bit från 500. du skulle alltså få ihop 230 paket på en veckas gaming? eller drar du siffrorna från höften och lägger på lite, möjligen?

paket får du genom att spela matcher och det finns en gräns på hur många paket du kan generera, beroende på vad ea gett ut för objectives. och återigen mycket är untradable, så att du skulle fått alla toty-kort som tradable får jag inte ihop.

om du valt att bränna x tusenlappar på fifa points för att packa blått? fine, ditt liv dina val. men du skriver här som att du sparat ihop allt, vilket jag verkligen inte köper utifrån de parametrar du anger

Citat:
Ursprungligen postat av crille666
Barreh lyckas alltid reta upp folk i tråden varje år med sitt packöppnande och köpande av fifa poäng

Jag säger , skyll inte på Barreh, skyll på EA 🤣🤣

jag får inte ihop de pusselbitar han anger. spelat i 7 veckor, 500 paket på hög, packar 2x benzema och toty pirlo, självklart som tradable

pirlo går för ca 900k på pc
Benzema för 2.4 miljoner

2.4 + 2.4 + 900k = 5,7 miljoner
efter tax: 5,415 miljoner

så några 6 miljoner är det heller inte tal om, utan det har avrundats uppåt för att verka mer imponerande, om nu verkligen allt var tradable

jag säger inte att han hittar på exakt allt, mycket möjligt han har massor av packs sparade och har packat det han säger. men rätt övertygad om att det kryddas på rejält när vad som hänt ska återges. som sagt - fiskehistoria. "den vägde 3000 kilo och jag kämpade i 3 år för att få upp den!"...

dels för att det är svårt att veta exakt antal paket man har på kontot pga ea, vilket gör att det är svårt att veta i sin tur hur många man öppnat. dessutom besvärligt/opålitligt att se om ett paket är tradable när man öppnar.

ifall han köpt fp för hela lönen och bränner, får han göra som han vill. men det låter ju mindre imponerande att säga "jag köpte FP för 5000kr igår och jag fick 5.5 miljoner coins för det", alltså utelämnas vissa detaljer som får det att låta mindre imponerande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in