2023-01-30, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsberg
Fått lite av ett i-landsproblem... Gjorde nya 88+ icon sbc och fick först Henrik Larsson 90 och osentimental som man är kastade jag in honom i en ny och ut kom 91 Matthäus! Men satan vad drygt det är med kemi och icons detta år! Det enda sättet som jag kan få in honom med 33 chem (vad jag kan komma på) är som CB i detta lag:

https://www.futbin.com/23/squad/3183854

Han bör väl så klart spela på mittfältet, eller?

Som ni ser på bänken har jag även lyckats packa TOTY nominees Cancelo och Pedri, och framför allt Cancelo skulle ju kunna vara rolig att få in istället för Clauss men inte ett krav.

Alla är untradable förutom Bremer och Maignan. Har även 1,1 miljoner coins som kan spenderas. Någon som kan hjälpa mig vässa till det lite?

främst kan jag tänka mig möblera om i backlinjen och i mål, och Payet kan jag leva utan, men öppen för förslag!

Mvh,
Foppa

Vilken taktik kör du ingame?
Gissar du gärna vill ha Pogba?
Tyckte han var väldigt medioker.

Matthäus ska helt klart spela på mittfältet.
Wc Blanc kan starta som cam och byta med Matteus ingame.

Citat:
Ursprungligen postat av crille666
Helvette vilken kalkon TOTY hitills för min del, men de e väll som väntat egentligen

Packat bremer och saka

Annars inget alls

Craftat allt som går 🤣

Fick cannavaro, crespo och yashin i ikon sbc

Har 100 packs kvar, är så trött på att göra sbc så jag spyr 🤣🤣

Har varit riktigt tufft. Speciellt när upgrade packsen suger getpung, de duger bara till att skapa PP (Som går ut imorgon) och till fodder.

Inte packat en enda HM eller toty från dem.
Theo H från 75+ PP
Courtois från sparat paket.

Det finns inte en enda SBC kvar som jag kan göra. Gjort alla Icon + icon paketet 3 grr.

Att de satte en max på 3 är så svinigt att grinda fram 20-30 mid icon paket som förra året hade åtminstone gjort att det är värt besväret.
Citera
2023-01-30, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FifaUltimateTeam

Har varit riktigt tufft. Speciellt när upgrade packsen suger getpung, de duger bara till att skapa PP (Som går ut imorgon) och till fodder.

Inte packat en enda HM eller toty från dem.
Theo H från 75+ PP
Courtois från sparat paket.

Det finns inte en enda SBC kvar som jag kan göra. Gjort alla Icon + icon paketet 3 grr.

Att de satte en max på 3 är så svinigt att grinda fram 20-30 mid icon paket som förra året hade åtminstone gjort att det är värt besväret.

Haha sitter med samma problem. 240 paket kvar och har ingen lust att öppna skiten 😂
Och som ni säger liga paketen är piss dålig pack wieght.
Citera
2023-01-30, 06:56
Medlem
Citat:
Helvette vilken kalkon TOTY hitills för min del, men de e väll som väntat egentligen

Packat bremer och saka

Annars inget alls

Craftat allt som går 🤣

Fick cannavaro, crespo och yashin i ikon sbc

Har 100 packs kvar, är så trött på att göra sbc så jag spyr 🤣🤣

haha samma här, också less på allt... och drygt 100 paket kvar. eftersom allt går in i upgrade packs får man ju knappt bort dem

jag har iofs kvar zidane, inte påbörjat mbappe, men nu prioriterar jag icons.

kanske inte heeeeeeeelt sant att jag bara fått dynga, men jag är inte nöjd med utfallet så långt. tradable Koulibaly och di Natale drog in cashen, men inga blå i övrigt. prime Desailly i icon pack skapade angenäma problem

så sjukt dumt att spela wl denna helg och lägga på tidsförbruket. som ett monster som inte går att mätta detta spel
Citera
2023-01-30, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingKongMajor
haha samma här, också less på allt... och drygt 100 paket kvar. eftersom allt går in i upgrade packs får man ju knappt bort dem

jag har iofs kvar zidane, inte påbörjat mbappe, men nu prioriterar jag icons.

kanske inte heeeeeeeelt sant att jag bara fått dynga, men jag är inte nöjd med utfallet så långt. tradable Koulibaly och di Natale drog in cashen, men inga blå i övrigt. prime Desailly i icon pack skapade angenäma problem

så sjukt dumt att spela wl denna helg och lägga på tidsförbruket. som ett monster som inte går att mätta detta spel

Ja, just nu könns det som att det mer eller mindre blir paus från fifa fram till TOTS
Citera
2023-01-30, 10:56
Medlem
Citat:
Ja, just nu könns det som att det mer eller mindre blir paus från fifa fram till TOTS

känns så omotiverande att det inte kommer något bra i packen. tid på ingenting. edit - nu ploppade iofs Bremer upp. inte dumt men har ingen användning av honom

själv sa jag just upp ps+
blir till att göra klart denna grind och sen sälja både spel och konto. vore fint att få utdelning på IF-investering så man har runt 3 mille coins i alla fall

har bara fått möta idioter hela gårdagen och idag. alla firar och pausar och vill ha golden goal, men se det får de inte

någon som har erfarenhet av att sälja konto? obs jag fiskar inte efter en köpare eller reklam för tjänster, mer om någon testat göra det och vet hur det går till rent praktiskt
Senast redigerad av KingKongMajor 2023-01-30 kl. 11:10.
Citera
2023-01-30, 12:26
Medlem
PeterForsbergs avatar
Citat:

Har börjat experimentera med Boras nya 4312 och 4321 som försvarar som 442. Gillade den inte så mycket först då jag tyckte det blev för kaosartat, men den växer verkligen på mig och jag tror att jag misstog hur dynamisk och flytande den är för kaos.

Spelar Payet på RCM nu som get forward, men kan tänka mig att ha Pogba i den positionen (sjuka långskott) med Gullit som box-till-box och Matthäus som Stay back.

Pogba måste inte starta om du ser en potentiell lösning där han ställer till det
Citera
2023-01-30, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsberg
Har börjat experimentera med Boras nya 4312 och 4321 som försvarar som 442. Gillade den inte så mycket först då jag tyckte det blev för kaosartat, men den växer verkligen på mig och jag tror att jag misstog hur dynamisk och flytande den är för kaos.

Spelar Payet på RCM nu som get forward, men kan tänka mig att ha Pogba i den positionen (sjuka långskott) med Gullit som box-till-box och Matthäus som Stay back.

Pogba måste inte starta om du ser en potentiell lösning där han ställer till det

Jag hade kört såhär tror jag.
https://www.futbin.com/23/squad/3200153

Senegal manager behöver du snipa, annars har Koulibaly 2 chem.

Är det viktigt för dig att ha full chem så köp tex.
Base Hero Lucio =förmodligen spelet bästa mittback.
Maldini 88 prisvärd.

Jag hade förmodligen kört Bale som vänsterback(som gjort för den rolllen i boras taktik)

Kört Maldini 88 istället för Koulibaly.

Med Wales manager + mls borde han få 2 chem?

Men chem är inte livsviktig på bra kort. För mig är bale bättre på 0 chem mot carlos 86 på 3 chem
Citera
2023-01-30, 15:30
Medlem
Fan va trist med alla dessa överpriser på årets toty samt icon toty.

Förra året kunde man princip köpa samtliga toty som man ville ha för under 20 miljoner. Men iår räcker det inte. Inte äns närheten.

Mbappe går för 15 miljoner.
Hernandes är extingt på 4 miljoner.
Merparten utav totys går bara upp.
Citera
2023-01-30, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barreh90

Förra året kunde man princip köpa samtliga toty som man ville ha för under 20 miljoner. Men iår räcker det inte. Inte äns närheten.

Ja, märks att pack weight skruvats ner rejält

Tänkte köpa benzema på 1,9

Men tönkte vänta tills han sjunkt lite till, istället har han gått upp en mille 🤣
Senast redigerad av crille666 2023-01-30 kl. 16:13.
Citera
2023-01-30, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barreh90

Så sjukt hela året har prisena varit billigare än tidgare år för specialkort.
Hade det varit som Toty förut hade jag kunnat respektera det.

Men när de gör tots som är bättre så ska dessa vara mer lättpackade.

Dessutom har de sämre stats än förra året.

Hoppas de släpper något idag att lägga fodder på för svårt att motivera sig att fortsätta öppna packet när man måste slänga all fodder.

Har 600 paket kvar haha, i denne takten så har jag kvar till nästa promo.
Citera
2023-01-30, 16:21
Medlem
Citat:
Så sjukt hela året har prisena varit billigare än tidgare år för specialkort.
Hade det varit som Toty förut hade jag kunnat respektera det.

Men när de gör tots som är bättre så ska dessa vara mer lättpackade.

Dessutom har de sämre stats än förra året.

Hoppas de släpper något idag att lägga fodder på för svårt att motivera sig att fortsätta öppna packet när man måste slänga all fodder.

Har 600 paket kvar haha, i denne takten så har jag kvar till nästa promo.

kan tycka det är ok att blåa kort är svåra att få, de är endgamekort och det ska vara svårtillgängligt. i fjol var de lite väl lätta att få

jag hade cancelo, marquinhos, donnarumma och ruben dias efter toty + benzema goretzka kounde walker och david. flera duplikater av den senare. på några hundra sparade paket.

betydligt snålare utdelning i år: koulibaly, bremer och medan jag skriver - Modric untradable

och med det sagt: jag har lagt säkert 12h i webappen sen i fredags för att nöta sbcer och öppna paket. det är sjukt mycket tid för lite output ingame. men jag har "fått" Mane, Bale, Desailly och Zidane "gratis" vilket är trevligt + Stoitchkov och Fernando Torres. totalt inte riktigt värt det men fina uppgraderingar av laget och en ökning av coins från 1.5 till 3 mille

helt ok som casual

är inte avundsjuk på dina 600 paket. jag har typ 40 kvar nu och drog precis duplikater av 84or som jag måste göra något med. vill spy på alla 83+84 jag dragit femtusen av sista dagarna

ska bli skönt att avrunda detta spel nu
Citera
2023-01-30, 17:02
Medlem
Citat:
Ja, märks att pack weight skruvats ner rejält

Tänkte köpa benzema på 1,9

Men tönkte vänta tills han sjunkt lite till, istället har han gått upp en mille 🤣
Haha och en annan sålde snabbt sina två benzema för 2,4 miljoner. Nu ligger han för 3,5 miljoner. Gick miste om 2 miljoner coins
Senast redigerad av barreh90 2023-01-30 kl. 17:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in