Citat:
Fått lite av ett i-landsproblem... Gjorde nya 88+ icon sbc och fick först Henrik Larsson 90 och osentimental som man är kastade jag in honom i en ny och ut kom 91 Matthäus! Men satan vad drygt det är med kemi och icons detta år! Det enda sättet som jag kan få in honom med 33 chem (vad jag kan komma på) är som CB i detta lag:
https://www.futbin.com/23/squad/3183854
Han bör väl så klart spela på mittfältet, eller?
Som ni ser på bänken har jag även lyckats packa TOTY nominees Cancelo och Pedri, och framför allt Cancelo skulle ju kunna vara rolig att få in istället för Clauss men inte ett krav.
Alla är untradable förutom Bremer och Maignan. Har även 1,1 miljoner coins som kan spenderas. Någon som kan hjälpa mig vässa till det lite?
främst kan jag tänka mig möblera om i backlinjen och i mål, och Payet kan jag leva utan, men öppen för förslag!
Mvh,
Foppa
https://www.futbin.com/23/squad/3183854
Han bör väl så klart spela på mittfältet, eller?
Som ni ser på bänken har jag även lyckats packa TOTY nominees Cancelo och Pedri, och framför allt Cancelo skulle ju kunna vara rolig att få in istället för Clauss men inte ett krav.
Alla är untradable förutom Bremer och Maignan. Har även 1,1 miljoner coins som kan spenderas. Någon som kan hjälpa mig vässa till det lite?
främst kan jag tänka mig möblera om i backlinjen och i mål, och Payet kan jag leva utan, men öppen för förslag!
Mvh,
Foppa
Vilken taktik kör du ingame?
Gissar du gärna vill ha Pogba?
Tyckte han var väldigt medioker.
Matthäus ska helt klart spela på mittfältet.
Wc Blanc kan starta som cam och byta med Matteus ingame.
Citat:
Har varit riktigt tufft. Speciellt när upgrade packsen suger getpung, de duger bara till att skapa PP (Som går ut imorgon) och till fodder.
Inte packat en enda HM eller toty från dem.
Theo H från 75+ PP
Courtois från sparat paket.
Det finns inte en enda SBC kvar som jag kan göra. Gjort alla Icon + icon paketet 3 grr.
Att de satte en max på 3 är så svinigt att grinda fram 20-30 mid icon paket som förra året hade åtminstone gjort att det är värt besväret.