2023-01-12, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Ligger spelet nere eller ?

Kommer inte in i appen sen tidigt imorse

De skulle vara nere från 0600-1400 pga lite underhåll.
Citera
2023-01-12, 13:10
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FifaUltimateTeam
De skulle vara nere från 0600-1400 pga lite underhåll.

Asså så länge

Tack för info
Citera
2023-01-12, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Ligger spelet nere eller ?

Kommer inte in i appen sen tidigt imorse

ja, legat nere hela dagen
Citera
2023-01-15, 23:05
Medlem
Citat:
Jag har sålt av min fodder.
Har hänt många gånger jag hållt fodder i hopp om de ska stiga mer.

88or är väl upp ca 5 k mot de lägsta.

är ju bara konstatera att vi sålde för tidigt...

84or på 5k
85or på 13k (jag sålde för typ 9k)
86or på 16k

önskar verkligen jag hållit i 85orna men tänkte dippen för toty kommer snart, men det kanske var den vi var inne i strax efter nyår..

gränsfall på att öppna sina tradable paket nu bara för att få bra ersättning för det fodder man kommer dra. chansen att dra en tradable bra toty ser jag som näst intill noll, får jag några blå tradable kommer det vara de som går för discard
Citera
2023-01-16, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingKongMajor
är ju bara konstatera att vi sålde för tidigt...

84or på 5k
85or på 13k (jag sålde för typ 9k)
86or på 16k

önskar verkligen jag hållit i 85orna men tänkte dippen för toty kommer snart, men det kanske var den vi var inne i strax efter nyår..

gränsfall på att öppna sina tradable paket nu bara för att få bra ersättning för det fodder man kommer dra. chansen att dra en tradable bra toty ser jag som näst intill noll, får jag några blå tradable kommer det vara de som går för discard

Det var igentligen inte fel att sälja då se på tex 88or.

Med facit i hand skulle man gjort en club stock av fodder på lördagen igen. Det brukar vara det smartaste att sälja av ta en liten vinst sen köpa in igen fredag/lördag.

Jag har istället valt att köpa in IF till discard vilket kommer dubbla mina coins för eller senare.

Jag kommer öppna mina tradeble paket 29e när även honourmention är ute.
Förra året sålde jag av spelare jag packade för ca 5 mille den dagen.

Hade ca 1 mille kvar in i toty och hade 9 mille efter.
Citera
2023-01-17, 15:51
Medlem
Citat:
Det var igentligen inte fel att sälja då se på tex 88or.

Med facit i hand skulle man gjort en club stock av fodder på lördagen igen. Det brukar vara det smartaste att sälja av ta en liten vinst sen köpa in igen fredag/lördag.

Jag har istället valt att köpa in IF till discard vilket kommer dubbla mina coins för eller senare.

Jag kommer öppna mina tradeble paket 29e när även honourmention är ute.
Förra året sålde jag av spelare jag packade för ca 5 mille den dagen.

Hade ca 1 mille kvar in i toty och hade 9 mille efter.

väntar med att köpa tills det är helt nere på discard, 11.5k nu, vill ha det för 10.250 max

valde att skita i premium winter upgrades osv. kanske värt, men ändå massor av tid och coins på untradable rewards. sålde det jag packade via BPM istället

har de löst radar-buggen, äntligen? inte fått den sista dagarna

ett gameplay-element de verkligen borde lägga till är en båge eller ett streck som visar vilken medspelare du targetar före du slår passningen. det finns redan inbyggt men är osynligt ingame, syns på reprisen. ganska less på att man slår enkla passningar fel för att spelet tycker man targetar en annan spelare än den man vill
Citera
2023-01-17, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingKongMajor
väntar med att köpa tills det är helt nere på discard, 11.5k nu, vill ha det för 10.250 max

valde att skita i premium winter upgrades osv. kanske värt, men ändå massor av tid och coins på untradable rewards. sålde det jag packade via BPM istället

har de löst radar-buggen, äntligen? inte fått den sista dagarna

ett gameplay-element de verkligen borde lägga till är en båge eller ett streck som visar vilken medspelare du targetar före du slår passningen. det finns redan inbyggt men är osynligt ingame, syns på reprisen. ganska less på att man slår enkla passningar fel för att spelet tycker man targetar en annan spelare än den man vill

Radarbuggen är inte löst hade den senast igår på old gen iaf.

Tror jag sett att folk har tränare på då kan man se både var man "siktar pass" och när tex en spelare påbörjar en löpning.
Citera
2023-01-18, 14:07
Medlem
RolfRolands avatar
Det verkar som att senaste veckans Centurions-kort har ändrats i sina IG stats nu under natten. Zlatan t.ex. har sänkts väldigt mycket på agility, balance och stamina men även höjts på styrka och aggression.

Vad tror ni, är det något som kan fortsätta att inträffa att (ibland svindyra) kort kan komma att ändras beroende på hur EA känner?

Det kan även förklara varför min Di Maria helt plötsligt blev oduglig från att vara totalt OP så den till slut fick åka in i en ikon-sbc. Men i det fallet skulle i så fall EA gömt det bakom de officiella statsen så vet inte. Jag tror det förekommit under en längre tid utan att egentligen ha några bevis. Hur är det för er?
Citera
2023-01-18, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Det verkar som att senaste veckans Centurions-kort har ändrats i sina IG stats nu under natten. Zlatan t.ex. har sänkts väldigt mycket på agility, balance och stamina men även höjts på styrka och aggression.

Vad tror ni, är det något som kan fortsätta att inträffa att (ibland svindyra) kort kan komma att ändras beroende på hur EA känner?

Det kan även förklara varför min Di Maria helt plötsligt blev oduglig från att vara totalt OP så den till slut fick åka in i en ikon-sbc. Men i det fallet skulle i så fall EA gömt det bakom de officiella statsen så vet inte. Jag tror det förekommit under en längre tid utan att egentligen ha några bevis. Hur är det för er?

Det var en del youtubers som pratade om di maria igår, EA verkar ha nerfat kortet

Sjukt
Citera
2023-01-18, 17:51
Medlem
Fyfan. Plundrat klubben för att få Baggio och Bergkamp som bäst. Helt ledsen, tills jag packade "Beautyman" och då slog det mig att jag ska göra en elva med kul namn + Mbappe. Kan jag fnissa lite för mig själv iallafall. Har ni några bra tips? 😀 Man ska ju spela för att det är kuuul
Citera
2023-01-18, 20:06
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland

😅

Man får glad om bollen syns på plan

Körde några idag och domaren blåste frispark hela tiden . Räckte man stod nära motståndaren
Spelet trasigt
Citera
2023-01-18, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotANazi
Fyfan. Plundrat klubben för att få Baggio och Bergkamp som bäst. Helt ledsen, tills jag packade "Beautyman" och då slog det mig att jag ska göra en elva med kul namn + Mbappe. Kan jag fnissa lite för mig själv iallafall. Har ni några bra tips? 😀 Man ska ju spela för att det är kuuul

En annan lite rolig ide är spelare som spelar/spelat i Monaco.

De har lite roliga spelare med specialkort.(flera dock sbc som inte går få tag i längre)

https://www.futbin.com/23/squad/2987593
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in