2023-01-09, 22:23
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FifaUltimateTeam
Försökte verkligen ge new gen en chans.
Men när de enda passningar som är värda att göra är i princip i luften för AI är så starkt.

I princip alla mål görs såhär:
1.Trigger run L1 och djupledsboll.
2.Spring på kant för en German Cross in
3.Folk som inte passar , dribblar/skillar till motståndaren tappar tålamod.
4. Parkera buss och kontra.

De enda skott som är värda att göra är trivela skott eller om man är nära mål duta en low driven.

Annars är det leta efter extra passen som spelet gåt ut på.

Att de ska köra samma spelmotor även nästa år bådar inte gott.

Tog 3 efter skrivit
Första va helt ok , gubbarna rörde sig fint å normalt
Sen va det skridskor å ingen går in i duell normalt
Sega rörelse å efterblivna pass
Helt sanslöst detta
Inte ens 3 matcher kan man få lira någorlunda

Hoppas verkligen de Kan släppa ufl och goals snart
Bara få spela några normala jävla matcher
Citera
2023-01-10, 07:54
Medlem
kränger ni 86-87-88 nu när priserna pressats upp lite, eller ryktas det om sbcer som pressar upp dem ännu mer?

typ, player pick från föregående promos eller liknande
Citera
2023-01-10, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingKongMajor
kränger ni 86-87-88 nu när priserna pressats upp lite, eller ryktas det om sbcer som pressar upp dem ännu mer?

typ, player pick från föregående promos eller liknande

Jag har sålt av min fodder.
Har hänt många gånger jag hållt fodder i hopp om de ska stiga mer.

88or är väl upp ca 5 k mot de lägsta.
Citera
2023-01-10, 13:41
Medlem
Hej,

Har 2 st PS5 till mina grabbar.

Nr 1 har sin profil och har FIFA 23.
Nr 2 har egen profil. Igår laddade vi ner FIFA även på den konsolen via 1 profil som också finns på den konsolen.
Det går bra för 2 att spela offline.

Vad gör man för inställning för att både 1 och 2 ska kunna spela online med sina profiler samtidigt på respektive konsol?
Citera
2023-01-10, 19:12
Medlem
Nån som gjorde medelikon sbc?

Fick fan zidane 94 galet hur bra idioten presterar som cm
Citera
2023-01-10, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manhood
Hej,

Nr 2 har egen profil. Igår laddade vi ner FIFA även på den konsolen via 1 profil som också finns på den konsolen.

Vad gör man för inställning för att både 1 och 2 ska kunna spela online med sina profiler samtidigt på respektive konsol?

Nr1 betalar för ett playstation plus som gör han kan spela online?

Nr2 måste också betala för playstation plus för att kunna spela online på fifa.

De gäller de flesta online spel förutom vissa spel som är gratis tror jag typ Fortnight/Rocket leauge osv.
Citera
2023-01-11, 08:15
Medlem
Citat:
Jag har sålt av min fodder.
Har hänt många gånger jag hållt fodder i hopp om de ska stiga mer.

88or är väl upp ca 5 k mot de lägsta.

allt sålt, de som var roligast var 88orna köpta för 22k som nu gick för 28-29k

funderar på if-investeringar, borde ju kunna gå att få 83-84 imorgon för discard? samtidigt osäkert om de någonsin kommer dra iväg igen, nu när totw är tillbaka, men riskfri investering i varje fall

Citat:
Ursprungligen postat av Manhood
Hej,

har ni köpt ett fifa 23 digitalt och vill dela det på två konsoler? ska gå enligt vad jag läser men som föregående postare skrev måste ni ha dubbla ps+abonnemang
Citera
2023-01-11, 11:42
Medlem
Citat:
allt sålt, de som var roligast var 88orna köpta för 22k som nu gick för 28-29k

funderar på if-investeringar, borde ju kunna gå att få 83-84 imorgon för discard? samtidigt osäkert om de någonsin kommer dra iväg igen, nu när totw är tillbaka, men riskfri investering i varje fall

har ni köpt ett fifa 23 digitalt och vill dela det på två konsoler? ska gå enligt vad jag läser men som föregående postare skrev måste ni ha dubbla ps+abonnemang

Jag köper alltid på mig IF när de är till discard.

För eller senare kommer de gå upp till 20-40k igen.
Citera
2023-01-11, 21:56
Medlem
Citat:
Jag köper alltid på mig IF när de är till discard.

För eller senare kommer de gå upp till 20-40k igen.

haha, så släpper de en sbc som är helt värdelös med 10 83+-kort som kräver en IF och vips är alla uppe på 11.5-12k, vilket är precis så mycket att jag aldrig skulle investera, men precis så lågt att jag inte vet om jag vill sälja heller

55k för 10 untradable 83+ kort när du vet på förhand att du kommer få:

6-7 kort med 83
1-2 84
1-2 85-87

allt untradable. hade endast gjort den om jag haft mängder av fodder och tänkt spara till toty, att folk köper korten för att bränna på detta är sjukt

och på futbin är 72% positiva till denna sbc, omg

jag måste göra något fel på inlägg och hörnor. när jag slår dem är mina spelare inte ens nära att vara först. rätt på en motståndare och förlorade boll, eller så går hans målvakt ut och enkelt plockar ner den. det är att spela på 0 i roulette, det kan gå men troligen inte

men när min motståndare slår inlägg? fast jag har "comes for crosses" så gör varken målvakt eller mittbackar någonting när han bara får avsluta på nära håll, hela tiden. mina spelare står bara där och skiter i att göra något. förra matchen var det en kille som gjorde bicycletas hela tiden och var ändå alltid etta på den
Citera
2023-01-12, 06:32
Medlem
Citat:
haha, så släpper de en sbc som är helt värdelös med 10 83+-kort som kräver en IF och vips är alla uppe på 11.5-12k, vilket är precis så mycket att jag aldrig skulle investera, men precis så lågt att jag inte vet om jag vill sälja heller

55k för 10 untradable 83+ kort när du vet på förhand att du kommer få:

6-7 kort med 83
1-2 84
1-2 85-87

allt untradable. hade endast gjort den om jag haft mängder av fodder och tänkt spara till toty, att folk köper korten för att bränna på detta är sjukt

och på futbin är 72% positiva till denna sbc, omg

jag måste göra något fel på inlägg och hörnor. när jag slår dem är mina spelare inte ens nära att vara först. rätt på en motståndare och förlorade boll, eller så går hans målvakt ut och enkelt plockar ner den. det är att spela på 0 i roulette, det kan gå men troligen inte

men när min motståndare slår inlägg? fast jag har "comes for crosses" så gör varken målvakt eller mittbackar någonting när han bara får avsluta på nära håll, hela tiden. mina spelare står bara där och skiter i att göra något. förra matchen var det en kille som gjorde bicycletas hela tiden och var ändå alltid etta på den

Typiskt att IF gick upp!

På pappert så är ju 83x10 en bra sbc.
Såg flera som fick 84 som högst!

Upgrade packs har varit enormt mycket sämre i år för att få högratad fodder.
Tycker det är konstigt att det är lagligt att kunna släppa ett paket som de går in och kraftigt manipulera pack weight.

Kolla lite olika videos på hörnor och "german cross" de är väldigt svåra att försvara sig mot.
Citera
2023-01-12, 10:44
Medlem
Citat:
Typiskt att IF gick upp!

På pappert så är ju 83x10 en bra sbc.
Såg flera som fick 84 som högst!

Upgrade packs har varit enormt mycket sämre i år för att få högratad fodder.
Tycker det är konstigt att det är lagligt att kunna släppa ett paket som de går in och kraftigt manipulera pack weight.

Kolla lite olika videos på hörnor och "german cross" de är väldigt svåra att försvara sig mot.

om du har fodder, absolut

att spendera coins eller kort du kan sälja på den, absolut inte

jag löste dock sbcn med 100 kort för att jag fick lite duplikater i player picks, kändes som den minst dåliga att göra, kan inte sitta med duplikater i 2v tills jag kan öppna för toty

gällande pack weight är det väl så med ett monopol? de bestämmer exakt hur utfallet ska bli och kan ändra som de vill, att du som kund inte vet hur stor din chans är att vinna och att det kan ändras närsomhelst, det gör de som de vill om

måste kolla upp det, för jag blir tokig. jag slår inlägg - patetiskt. han slår inlägg - givet mål. wtf
Citera
2023-01-12, 12:49
Medlem
sonofnatures avatar
Ligger spelet nere eller ?

Kommer inte in i appen sen tidigt imorse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem