2022-11-12, 21:06
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FifaUltimateTeam
De blå tokens korten kan du byta in mot swap rewards endast , det finns ca 14-15 ute.

De röda med en klocka på kan du inte stoppa in i sbc, du använder dem till att låsa upp tokens med att göra olika objectives(dessa försvinner efter VM.
Ja så klart, det klarnade allt eftersom. Skrev i all hast.

Det här med dubbletter. När jag öppnar pack och får dubblett där bägge är untradeable. Är det bara att slänga ena då? Jag hade hellre velat använda dom i SBC'er men ser inget alternativ för att stasha dom.
Citera
2022-11-12, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeL431
Det här med dubbletter. När jag öppnar pack och får dubblett där bägge är untradeable. Är det bara att slänga ena då? Jag hade hellre velat använda dom i SBC'er men ser inget alternativ för att stasha dom.
Tryck cirkel och välj "sortera senare". Lämna sedan in kortet du redan har i klubben i en SBC och hämta sedan din före detta dubblett. Problemet med detta är att du inte kan öppna packs medan du har osorterade kort. Man kan dock lösa det genom att discarda kortet för att sedan restora det inom sju dagar i webappen, men det gäller endast ett begränsat antal kort inom en viss tidsgräns, så var försiktig med det.
Citera
2022-11-12, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeL431
Ja så klart, det klarnade allt eftersom. Skrev i all hast.

Ta en bild med luren och gå ut och lägg dem i en sbc.

På måndagar kommer alltid upgrade packs/playernpicks. Se till att töm dina untradeble guld i dessa.
Citera
2022-11-12, 22:31
Medlem
Blev utbränd på spelet (som vanligt) och köpte paket för 1,5 miljoner coins. Bästa var Kimmich! Jesus Christ vad korrupt. Nä nu får det räcka
Citera
2022-11-13, 18:30
Medlem
Hade riktigt flytt i fredags.
Fick Vinicius nya kort i ett Rare Mega UT.
Och Araujo från en Elektrum UT.

Verkar som VM Hero är relativt enkla att lyckas gå i paket. Sett flera som lyckades packa ett par stycken av sina sparade paket.
Citera
2022-11-13, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FifaUltimateTeam
Hade riktigt flytt i fredags.
Fick Vinicius nya kort i ett Rare Mega UT.
Och Araujo från en Elektrum UT.

Verkar som VM Hero är relativt enkla att lyckas gå i paket. Sett flera som lyckades packa ett par stycken av sina sparade paket.
Ja, packade två,mascherano och den mexikanska målvakten

Bägge kassa, men ändå

I fredags när jag lirade så var det GRYMT gameplay

Idag är det de sämsta jag upplevt, går inte att spela

Så trött på detta..
Citera
2022-11-13, 19:11
Medlem
Vad ska ni ta i swaps? Är sugen på att grinda vieira men kanske är dumt?
Citera
2022-11-13, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
Ja, packade två,mascherano och den mexikanska målvakten

Bägge kassa, men ändå

I fredags när jag lirade så var det GRYMT gameplay

Idag är det de sämsta jag upplevt, går inte att spela

Så trött på detta..

Det jag inte fattar med Gameplay är det finns ingen logik alls. I fredags som du säger var gameplay bra både på dag och senare på kvällen.

Gameplay är skit dåligt på morgonen typ vid 0700 på lördagar. Tidigare år har jag kunnat lira mina matcher då.
Citera
2022-11-14, 21:41
Medlem
Kunde inte hålla mig från icon sbc

Drog larsson

Stort L med tanke på priset, MEN nu har jag en anledning att köra med honom och ljungberg

Så å är ändå ok med det
Citera
2022-11-14, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
Kunde inte hålla mig från icon sbc

Drog larsson

Stort L med tanke på priset, MEN nu har jag en anledning att köra med honom och ljungberg

Så å är ändå ok med det

I med att icons inte hjälper till med chem utan tvärtom så skippar jag nog den.

Tänkte köra på Robbie Keane, gillar verkligen 5star wf och borde åtminstone hålla till TOTY.

Det är mycket svårare i år att få ihop fodder ur uppgrade packs/playerpicks tycker jag. Får mest 83or/84or
Citera
2022-11-15, 00:51
Medlem
Gjorde precis icon sbc jag med, Hugo sanchez... Inte vad jag ville ha men aja kunde varit värre.. Men jävlar vad mexikanare jag får. Inform lozano, Marquez, campos och nu sanchez.
Citera
2022-11-15, 09:55
Medlem
värt att lägga duplikatfodder på någon sbc som är ute nu? tycker keane och icon är för dyra sett till vad jag får

la fredagen på att fylla på med 84or till hyggligt pris, försökte snipa lite 87-89 men det var ju hopplöst, kunde få lägga en kvart för att få ett enda kort till önskat pris. de dök upp hela tiden, men vad gör det när bottarna + miljon andra spelare är och hugger på korten

hur gör ni andra, köper ni 10 st Kane för t.ex. 27,5k om ni märker att folk listar för 25-26k (men att de går på sekunden). mycket av profiten som käkas upp på den där tusenlappen, tycker jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in