Citat:
Ursprungligen postat av
FifaUltimateTeam
Det är superlätt!
Om man gör sökningen via där man ser sitt eget lag ser man när spelarna kommer ut ca 2 sekunder innan botar/folk på webb appen ser dem.
Maxpris 7500.
Jag lyckades få hem ca 80x 85or för mellan 7-7,5. K
Sen la jag bud på ca 60x84 för 2400-2500k.
84or borde gå upp till minst 3k (mer om det tex krävs 3x88 or för hero paketet)
85or är lite osäkrare men kan gå up till 10k + om rätt requirements krävs.
jo, jag gjorde "stå på ett ben och vissla"-knepet för att hitta före andra, men inte fan var jag först ändå särskilt ofta. att få ett kort kan ta flera minuter och visst, har man 2h och har tålamod, fine. jag har varken eller
men jag har köpt på mig ett gäng 84-86 i alla fall så ser vi var det landar. även en av varje 83a, när de ligger på discard är det en riskfri investering, även om du inte får lika mycket avkastning även om de dubblar värde
spelade färdigt den där cupen nu där man ska vinna 10 matcher och får 4 matcher per dag. gick bra, 10 vinster och en förlust. fick möta samma snubbe två sista matcherna och jag tycker jag var lite bättre, men han vann första på hörnor?
ställde sin NIF benzema 2m från mållinjen och slog den rakt på honom. min hero Kohler stod bara och kollade på, precis som målvakten. tre jävla mål på det gjorde han. efter andra gången såg jag till att själv vara mittbacken och ställde mig så långt uppe i röven på honom att han inte kunde röra på sig. han vann inte bollen, men den dog som en skjuten fågel rätt i boxen och hans ai-gubbe var först på den, gratis mål
mycket skönt att få ta revansch och vinna andra försöket
kommit fram till att det är för mycket matcher för att jag ska hinna med. klagat på det förr men det går inte.
10 matcher i cup, max 4 per dag
first owned fiesta-cupen, 7 vinster på 12 försök
8 vinster i rivals/vecka (helst med dåliga kort för att få wc swaps kort)
champs-kvalet
champs (20 matcher)
plus massa andra matcher om man vill få lite gratiskort, som dessutom är alldeles för dåliga i power curve nu men är bra att ha om det kommer några cuper med speciella requirements
moments har jag helt släppt. så jävla tråkigt och de långa laddningstiderna på old gen gör det sjukt ovärt. det enda som är bra med moments är tradable rewards, resten är skräp