2022-05-24, 06:18
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Absolut inte. Men det verkar faktiskt stämma att hon inte publicerat något sedan den 19/5.
Ju längre tiden passerar, desto mer verkar det ligga något i detta (helt otroliga) rykte.

Nu har Lena skrivit nytt i Aftonbladet så om det nu var hon som åkte karusell så hade inte ledningen något emot det.

Lena är ju inte med i kulturgänget om man ska vara petig men de kanske bjuder in från andra grupper också.
Av de jag hittar på kultur så ser Anna Andersson närmast ut att vara runt 60 år men hittar inget exakt födelseår på henne. Hon är kulturredaktör.
Senast redigerad av Vit-Brandbil 2022-05-24 kl. 06:38.
Citera
2022-05-24, 06:36
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Mellin är 67 år gammal. Då borde hon räknas som någon i 70 årsåldern.

Är det hon så känner jag djupt medlidande med den människan som haft sex med henne.

Där talar vi bakfylleångest av rang.
Här är det nog viktigt (för någon) att man blandar ihop korten och skriver i 60-årsåldern så att folk spekulerar i andra namn.

Kan det ha betydelse att Mellin har LeM i sitt namn och även baklänges i sitt efternamn?
Citera
2022-05-24, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Lena Mellin... Känns som man hellre hade knullat på en grävling eller ett vildsvin än henne, men...

Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Där drog man på smilbanden /LOL å inte skulle hon ha vett å hålla tyst heller.

Man hade kanske fått dela en snorkråka eller två med henne efter väl utfört samlag?
Länk: https://www.youtube.com/shorts/fYZEJwFYkGM
Citera
2022-05-24, 07:16
Medlem
sonofnatures avatar
Kan väl va två män ?
Citera
2022-05-24, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Nej, bara en tvättäkta byfåne och lättlurad fjant skriver:

... men nu verkar det ju som att As*hberg faktiskt på riktigt stod och runkade. Jag trodde detta var trams som påhittats här i tråden? Yttrat av Pressansvarig
Det är väl inget konstigt att Aschberg stod bredvid och runkade? Har du aldrig sett porrfilm så du har fått lära dig hur det går till i världen?
Citera
2022-05-24, 07:57
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Kan väl va två män ?
Jovars. Som sagt så är det hela nog utspelat i Sonebys fantasi. Visserligen roande men ett påhitt.
Citera
2022-05-24, 07:58
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Det är väl fastslaget att han satt mitt emot och kollade på. Om han sedan satt med sin stora balle i handen behöver man väl inte ha någon fantasi för att fråga?
Källa på det?
Citera
2022-05-24, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Det är ju fan pinsamt att så många här går på skiten så lätt. Soneby är en komiker men ni tar väl allt som sägs på en podd som fakta och sanning. Nu sitter de säkerligen och skrattar röven av sig över alla dumjävlar på Flashback som sväljer allt med hull och hår och spekulerar vilka det kan vara.. Exakt det de var ute efter.

Naiva muppar med låg IQ.

Är allt detta bara trolleri från Soneby är det rätt fantastiskt faktiskt!
Citera
2022-05-24, 08:09
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressansvarig
Är allt detta bara trolleri från Soneby är det rätt fantastiskt faktiskt!
Det brukar inte vara svårt att trigga Flashback men ämnet och scenariot är ju behjärtansvärt för oss som sitter och har tråkigt och stör oss på Achtungbladets självgoda redaktion.

Så jävla roligt det hade varit om Sveriges främste "tjenis penis"-bög med lågstadiekepan på sniskan tagit den i tvåan framför Aschberg på en firmafest. Med tanke på hans HBTQI-marinerande läggning kan vem som helst tryckt vad som helst i vilken öppning som helst. Möjligheterna och skratten är många.

Hela Tobbes existens skriker ju "SE MIG! JAG ÄR UNIK OCH VIDSYNT! TITTA PÅ MIN KEPS; SÅ UNG, TOKIG OCH VILD JAG ÄR!" När kärringar vill ha uppmärksamhet skaffar de stringbikini, när bögar vill ha uppmärksamhet skaffar de skrikig keps, glittrig (uppknäppt) skjorta och Elton Johnglasögon.

Vi som äger en hatt (eller en keps som sitter tokroligt snett) lyfter på denna och tackar Soneby.

PS. Tror ni det blir screening för apkoppor bland personalen?
Citera
2022-05-24, 08:13
Avstängd
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SydneyPowell
Så en frustande Aag*ard sliter Mell*n i håret medan han smäller på henne så hårt att det stänker ner Aschb*rg?

Kan nog inte somna efter den fasansfulla bilden.

Fick inte i mig frukost
Citera
2022-05-24, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Det är ju fan pinsamt att så många här går på skiten så lätt. Soneby är en komiker men ni tar väl allt som sägs på en podd som fakta och sanning. Nu sitter de säkerligen och skrattar röven av sig över alla dumjävlar på Flashback som sväljer allt med hull och hår och spekulerar vilka det kan vara.. Exakt det de var ute efter.

Naiva muppar med låg IQ.
Vem tror du att du är din lilla Reddit bög?
Citera
2022-05-24, 08:23
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Det är väl inget konstigt att Aschberg stod bredvid och runkade? Har du aldrig sett porrfilm så du har fått lära dig hur det går till i världen?

Ingen har påstått att det vore konstigt. Har inte ens diskuterats.
Frågan gällde Stoppa Pressarnas påhittiga och försåtliga formuleringar och hur lättlurade människor tolkar dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in