2022-05-23, 22:00
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Du blir precis så lurad som Nylén på SP avser. Var fan står det att Aschberg runkade? Det står endast "deltog", "såg på", "var med när", "hade inga invändningar". Dessa beskrivningar gäller för alla som var i samma lokal.
SP skriver ju att RA ”deltog i sexorgien”. Rubriken kvalificerar sig nog som förtal, även om den inte stöds alls av brödtexten.
Citera
2022-05-23, 22:03
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majasmoker
Jag säger iofs tvärtom. Mattisson är ju en pudding, söt & sexig jämfört med den där till utseendet sura kärringen i första länken. Nu går jag enbart på utseendet. Kan inget om deras personligheter.
Kanske M.A. håller med dig. Kanske Natalia är tråkig och Mattisson har mer karisma och ”joie de vivre”. Jag har inte träffat någon av dem.
Citera
2022-05-23, 22:18
Medlem
Okej, så pederasten Bosse Hansson blir frenetiskt riden av Lena Melin in public, efter att hen har halsat en bag in box på Aftonbladets firmafest och nu säger ni att Flashback har inga bilder??! Fortsätt gräv.
Citera
2022-05-23, 22:21
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haubits77
Häng nu ut den där pervo chefen istället för att pixla. Han har trotsallt begått ett brott och som Paolo fick gå skallgång ska detta pervot gå sin skallgång.

Det här ordet skallgång som du använder, vet du vad det betyder?
Menar du möjligen gatlopp?
Citera
2022-05-23, 22:24
Medlem
Så vet man än vilka det var som sexa framför vidermänniskan arschberg?
Citera
2022-05-23, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Du blir precis så lurad som Nylén på SP avser. Var fan står det att Aschberg runkade? Det står endast "deltog", "såg på", "var med när", "hade inga invändningar". Dessa beskrivningar gäller för alla som var i samma lokal.

Hur i helvete blir jag lurad menar du din jävla idiot? Jag skrev precis att det var helt sjukt att de skrev såhär inte att jag blev lurad?
Citera
2022-05-23, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Vedervärdiga skapelse? Styggelse? Träskpadda? Enorma kroppshydda?
Fick du slut på adjektiven. M*lin var en riktig pudding som ung. Sedan körde han inte in den nånstans. Han tog bara fram den och av en händelse råkade den stå. Nån blev väl upphetsad av synen och passade på.

Jag har noggrant penetrerat Aftonbladet dag för dag sen den här nyheten briserade på Flashback. Därinne är det locket på. Såvida inte Ashberg träder fram som åsyna vittne hålls det säkert tätt.

Detta var en sällsynt snaskig historia. De grova detaljerna får mej att misstänka att kokain var inblandat.

Citat:
Ursprungligen postat av Belphemor
Vuxna människor har sex.
Flashback går i spinn.
Har det med INCELS att göra?
Oskulder och kvinnohatare?

Sex på en resttaurang offentligt med de anställda som åskådare och bland andra gäster på en AW där självaste chefen för Aftonbladet, Sveriges största tidning, offentligt knullar en anställd/äldre kvinna på barstolen.

Detta är ett scoop. Det är ett så sinnesjukt beteende och totalt osmakligt på alla tänkbara sätt.
Citera
2022-05-23, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SydneyPowell
60-69 = Sextioårsåldern.
70-79 = Sjuttioårsåldern.

Hur kan detta missuppfattas?

En nittonåring kallas tonåring, men sedan kommer tjugoårsåldern, det vill säga 20-29. Som amerikanerna kallar twenty something.

Vill man spekulera mer precist om exempelvis Lena Mellins ålder är det kutym att säga: Sextiofemårsåldern. Det brukar ge ett svängrum på ett par år plus eller minus.

Om någon som är 69 kan man med fördel säga: Runt sjuttio. Det brukar också inbegripa ett tidsspann på plus/minus två år. Det vill säga 68-72.

Så skulle man väl försöka ringa in åldern på ditt nittonåriga exempel: Hon är runt tjugo.

Oj, vad du håller på. Du har fel. Fatta.
Citera
2022-05-23, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Det är korrekt. Båda var rejält berusade.

Berusade?? Hahaaaa samtliga lämnade hjärnan hemma i frysen
Citera
2022-05-23, 22:50
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressansvarig
Hur i helvete blir jag lurad menar du din jävla idiot? Jag skrev precis att det var helt sjukt att de skrev såhär inte att jag blev lurad?

Nej, bara en tvättäkta byfåne och lättlurad fjant skriver:

... men nu verkar det ju som att As*hberg faktiskt på riktigt stod och runkade. Jag trodde detta var trams som påhittats här i tråden? Yttrat av Pressansvarig
Citera
2022-05-23, 22:51
Medlem
Julskinkatos avatar
Ähh det är bara för att få sossebajspappret aftonblöjan att verka lite Hot. Att Melin och de andra kärringarna är sexiga.
Citera
2022-05-23, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schmiss
Kan inte någon annan krogbesökare anmäla dräggen. Är väl för fan olagligt att knulla bland folk sådär? Bara det att han visade kuken för folk inne på krogen bör falla under blottning...

Och förargligt beteende samt sanitära olägenheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in