Flashback bygger pepparkakshus!
2023-05-11, 23:45
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Det är ju rätt mycket clownvarning på att använda chatgpt för att fixa källor utan att ens kontrollera skiten

Fanns inte mycket stöd för siffran 5% heller
Du fick 30% i nästa länk, men den här på 15% är mer seriös och med fler källor:
https://www.bionity.com/en/encyclope...ity_fraud.html

Du får kamma till dig lite, för du är mycket väl medveten om att provocerar du mig tillräckligt kommer jag klä av dig och visa hur liten snopp du egentligen har.

Clownvarning?
När jag redan förkastat hur uselt ChatGPT är, får du rikta din kritik mot AI.
Citera
2023-05-11, 23:46
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja, om hon (eller han då) på grund av nedkomsten befinner sig i upprivet sinnestillstånd.
Fel igen.
Det finns inga undantag för män som "befinner sig i upprivet sinnestillstånd".
Citera
2023-05-11, 23:51
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slö
måste nedkomma med ett barn för barndråp. så en kvinna som lajvar man. men det har inte prövats vad jag vet. svårt att veta. när svea rikes lag inte är jämmställd
Den har blivit mindre och mindre jämställd de senaste 30 åren, eller mer.
Femin - ismen har tvingat regeringar (mest röda) instifta så mycket märkliga lagar och regler att samhället kommer att rasa totalt, om inte av massinvandring, så av att män och kvinnor snart knappt vill ha med varann att göra och att samhället är så sjukt att unga inte vill sätta barn till det här landet längre.

I nyheterna idag kunde man berätta att Sverige aldrig fött så få barn per kvinna. (1,47) (För att landets befolkning ska överleva måste det snittet hålla sig runt 2,1)

Och räknar du av invandrarkvinnorna, som föder fler barn, är det fullständigt katastrof.
Detta nämner man inte ens, när man talar om "folkutbytet".

En del för att de har panik för klimatet. Andra för att de inte vill se sina barn om några decennier i slöja, men allt startade med att den nya statsreligionen för ett halvt sekel sen kallas manshat.
Eller Femin-ism, med ett annat ord.
Senast redigerad av Pansarvecket 2023-05-11 kl. 23:54.
Citera
2023-05-12, 00:06
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Du fick 30% i nästa länk, men den här på 15% är mer seriös och med fler källor:
https://www.bionity.com/en/encyclope...ity_fraud.html
Jag bad om källa till siffran du kom med, och så börjar du med ett helt jävla meningslöst ai-genererat inlägg följt av ett inlägg där första länken inte alls stödjer det du påstår. Förväntar du dig verkligen att bli tagen på allvar när du inte ens läser dina egna källor?

Citat:
Du får kamma till dig lite, för du är mycket väl medveten om att provocerar du mig tillräckligt kommer jag klä av dig och visa hur liten snopp du egentligen har.

Clownvarning?
När jag redan förkastat hur uselt ChatGPT är, får du rikta din kritik mot AI.
Det du postar får du stå till svars för.
Citera
2023-05-12, 04:42
Medlem
Citat:
Nej.

Jo. Så är det.
Citera
2023-05-12, 04:46
Medlem
Citat:
Usa har har fram till häromåret tiåtit abort till slutet på andra trimestern. (dvs runt v28), något som fortfarande går utmärkt att göra för den amerikan som så önskar.

Så jag ställer frågan igen.

Jag förmodar att du skulle önska att man förbjuder abort på stående fot om det visade sig att det orsakar dumpsterbabies?

Tillgången till aborter, kostnaden för det och det sociala stigmat kring det varierar kraftigt från delstat till delstat. Finns som sagt en anledning till att man skrivet detta på containrar i USA och inte här i Sverige.
Senast redigerad av enhalvboj 2023-05-12 kl. 04:52.
Citera
2023-05-12, 06:24
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Jag bad om källa till siffran du kom med, och så börjar du med ett helt jävla meningslöst ai-genererat inlägg följt av ett inlägg där första länken inte alls stödjer det du påstår. Förväntar du dig verkligen att bli tagen på allvar när du inte ens läser dina egna källor?

Det du postar får du stå till svars för.
Okej, din vanliga stil alltså.
Sakfrågan går ut genom fönstret så fort du tror att du kan sätta dig på nån i stället?

Lycka till att försöka sätta dig på mig.
Jag kommer inte ta på mig något som helst ansvar för ChatGPTs svar. Jag borde kanske ha kollat dem, men med tanke på den hype som finns runt den, och hur det påstås användas som fusk vid prov i skolor, hur det ska ha klarat en advokatutbildning och nån medicinsk utbildning också, trodde jag nog mer om det än så här, men jag har lärt mig något viktigt om det nu och det tackar jag dig för, men felen det begått, tar jag inget som helst ansvar för.
Hur mycket du än väljer att hoppa och stampa om det.

Du var alltså aldrig intresserad av frågan hur mycket falska faderskap som fanns?
Jag har ett svagt minne av att du gjort precis likadant förut. Du är en trasig människa och du kommer aldrig vidare. Du slår huvudet i det första trädet och sen missar du hela skogen bara för att du går omkring och ojjar dig över dig och din arma panna, för att du inte kom ihåg att gå runt träden som kom emot dig.
Senast redigerad av Flickfotograf 2023-05-12 kl. 06:28.
Citera
2023-05-12, 06:41
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Jag förmodar att du skulle önska att man förbjuder abort på stående fot om det visade sig att det orsakar dumpsterbabies?
Jag anser inte att saken diskuterats klart.

Det finns mer ansvar att utkräva av alla som knullar oskyddat.
Särskilt kvinnor eftersom de är de enda med rättigheter här.

Problemet med just kvinnor och det feminismen lärt oss, är att de är de stackars offren och dem får man ju inte utkräva mer ansvar av.
Citera
2023-05-12, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jo. Så är det.

Då kan du säkert citera ur domsluten?
Citera
2023-05-12, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Tillgången till aborter, kostnaden för det och det sociala stigmat kring det varierar kraftigt från delstat till delstat. Finns som sagt en anledning till att man skrivet detta på containrar i USA och inte här i Sverige.

sigh...

I sverige borde vi naturligtvis skriva det i på frysar, väskor och plastpåsar. och i danmark i soprum/sopnedkast. pga av det sociala stigmat osv...
Senast redigerad av slö 2023-05-12 kl. 06:58.
Citera
2023-05-12, 07:09
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Fel igen.
Det finns inga undantag för män som "befinner sig i upprivet sinnestillstånd".
Den paragrafen skulle absolut kunna användas även om en man fött ett barn.
Citera
2023-05-12, 07:47
Medlem
Citat:
Då kan du säkert citera ur domsluten?

Tror inte lagen används särskilt ofta längre iom att vi har blivit så pass mycket bättre på att se varningssignalerna när det gäller postpartumdepressioner och psykoser. Här kam du läsa i wiki iaf.

"Barnadråp kan ses som ett specialfall av mord eller dråp. Lagstiftaren har ansett, att en födsel eller insikten i vad det innebär att man just har blivit mor, möjligen oplanerat, kan vara en så biologiskt och psykologiskt traumatisk upplevelse att det kan vara påkallat att uttryckligen ge domstolen möjligheten att under sådana omständigheter inte behöva bedöma gärningen lika hårt som mord på barn"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in