2023-04-23, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Hahahahaha ja för mördares känslor betyder mer än liv... Man kan ju undra vad som hänt er, när ni blev så trasiga.

Det är gift som dödar.

Och du är en fri människa som kan välja homeopati eller nåt istället. Gött mos.
Citera
2023-04-23, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuspiciusMind
Din argumentation bygger på att män inte ska behöva ta ansvar om man gör någon gravid.

Du får gärna citera mig när jag fört fram åsikten att män inte ska behöva ta ansvar. Ja, just det, ja - det kan du inte eftersom att jag aldrig gjort det utan det är bara ytterligare en påhittad lögn av dig.

Jag har aldrig förespråkat att män ska överge sina barn, eller överge en kvinna man gjort gravid. Det är din skyldighet att ta hand om ditt barn, oavsett om du är en man eller kvinna.

Jag hade gärna sett lagstiftning som skärper kraven för män. Män som överger sina barn är ett stort problem, och de får ingen respekt överhuvudtaget från mig.

Nu är dock som så att det är kvinnan i slutändan, och kvinnan ensam, som fattar beslutet om att döda sitt barn.

Citat:
Att det här handlar om att försvara foster och förakta dem när de föds köper jag inte.

Du argumenterar mot dina egna mentala problem - såpass mycket är tydligt. Du antar saker om mig som inte stämmer och sedan "argumenterar" du mot det.
Citera
2023-04-23, 17:42
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Det var ju du själv som skrev att det inte var lika illa att frysa in småbarn som att döda dem direkt. Jag skulle aldrig skriva nåt så stört. Och det var frågan om barn, inte ägg. BARN. Byt nu inte definition för att det passar.

Hur många barn har du i frysen månntro?

Självklart är det inte lika illa eftersom själva poängen skall vara att man föder bebisen sen. Döda direkt är ju definitivt för den själen. Är det särskilt svårt att förstå verkligen?

Noll. Hur många aborter har du gjort?

Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Nu får du lugna ner dig lite drama drottningen. Majoriteten av svenska befolkningen och svenska läkarkåren är inte psykopater eller folkmördare. Så många psykopater föds det helt enkelt inte på en befolkning.

Va? Vad försöker du ens förneka längre? Vad ni kallar livet spelar ingen roll för det faktum att ni för evigt dödat det livet. Kalla livet vad du vill det förändrar inte kedjan av vad som har hänt här.

Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Och du är en fri människa som kan välja homeopati eller nåt istället. Gött mos.

Va? Försök åtminstone. Det var en magmedicin från början som big pharma insåg i studier att den dödade alla bebisar hos gravida kvinnor och tänkte BINGO. Så funkar abortpiller. Sinnessjuk jävla marknad givetvis som bara försvaras av okunniga psykopater som aldrig jobbat med kemikalier. Sådana som du alltså. Läs på och sluta svamla, det är 100% ett gift för bebisar inte någon jävla magi.
Citera
2023-04-23, 17:44
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Citat:
Hahahahaha ja för mördares känslor betyder mer än liv... Man kan ju undra vad som hänt er, när ni blev så trasiga.

Det är gift som dödar.
Vilket liv? Dina foster?

Fan vilka värdelösa människor det finns.
Du är ett av skälen till att vi har abort.
Citera
2023-04-23, 17:46
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Vilket liv? Fosterälskare.

Fan vilka värdelösa människor det finns.
Du är ett av skälen till varför vi har abort.

Bebisen liv.

Ja det är synd att inte bara alla kan vara big pharma älskade satanister som unisont simpar och hyllar era mord istället? Besvärliga jävla män änna. Hoppas verkligen ingen av er har barn, då ryser man ju av obehag.
Citera
2023-04-23, 17:47
Medlem
Citat:
Va? Försök åtminstone. Det var en magmedicin från början som big pharma insåg i studier att den dödade alla bebisar hos gravida kvinnor och tänkte BINGO. Så funkar abortpiller. Sinnessjuk jävla marknad givetvis som bara försvaras av okunniga psykopater som aldrig jobbat med kemikalier. Sådana som du alltså. Läs på och sluta svamla, det är 100% ett gift för bebisar inte någon jävla magi.

Finns massor av olika preventivmedel. Skiter fullständigt i om dagen-efter-piller var en magmedicin från början.

Jag gillar modern medicinsk forskning och läkemedel och att jag som individ har friheten att välja ifall jag vill använda mig utav de eller om jag hellre dricker oregano-tinkturer och solar mellangården för att bota mina besvär. Fint som snus.
Citera
2023-04-23, 17:48
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Citat:
Bebisen liv.

Ja det är synd att inte bara alla kan vara big pharma älskade satanister som unisont simpar och hyllar era mord istället? Besvärliga jävla män änna. Hoppas verkligen ingen av er har barn, då ryser man ju av obehag.
Här har vi andraklassens neger som talar.
Brukar du hålla begravningar för alla döda foster?

Du är ingen man. Du är en autist som inte kan handskas med det andra könet.
Säg inte att du bryr dig om barn om du inte ens tål tanken av att ta hand om ett.
Citera
2023-04-23, 17:53
Citat:
Självklart är det inte lika illa eftersom själva poängen skall vara att man föder bebisen sen. Döda direkt är ju definitivt för den själen. Är det särskilt svårt att förstå verkligen?

Noll. Hur många aborter har du gjort?

Va? Vad försöker du ens förneka längre? Vad ni kallar livet spelar ingen roll för det faktum att ni för evigt dödat det livet. Kalla livet vad du vill det förändrar inte kedjan av vad som har hänt här.

Som sagt, du och din sekt rättfärdigat att frysa in barn levande. Du har förbrukat all rätt att prata om empati.

Och inte för att du har med det att göra men noll. Alla har inte lyckan att bli gravida så lätt.
Citera
2023-04-23, 18:00
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Finns massor av olika preventivmedel. Skiter fullständigt i om dagen-efter-piller var en magmedicin från början.

Jag gillar modern medicinsk forskning och läkemedel och att jag som individ har friheten att välja ifall jag vill använda mig utav de eller om jag hellre dricker oregano-tinkturer och solar mellangården för att bota mina besvär. Fint som snus.

Det är gift. Du behöver inte försöka fortsätta låtsas att det är västerländsk magi när det är ett gift som upptäcktes av en slump och som givetvis aldrig skulle användas då eller nu.

Ni big pharma lakejer behöver snart inte oroa er för något alls, frågan är ju nu bara hur många doser dom faktiskt lyckas lura i er får trots att alla nu vet om bluffen.

Citat:
Här har vi andraklassens neger som talar.
Brukar du hålla begravningar för alla döda foster?

Du är ingen man. Du är en autist som inte kan handskas med det andra könet.
Säg inte att du bryr dig om barn om du inte ens tål tanken av att ta hand om ett.

Har aldrig dödat några foster. Höll du begravning för dina? Men hade en kvinna dödat min bebis så ja då hade jag haft en ceremoniell begravning, vad är fel med det? Alla kan inte vara lika kalla som er.

Men för helvete gumman. Det var jättejätte tråkigt att pappsen stack ifrån er men nu får du sluta projicera. Jag har aldrig och skulle aldrig överge mina barn. Den halmgubben får du släppa i tråden nu.
Citera
2023-04-23, 18:03
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Som sagt, du och din sekt rättfärdigat att frysa in barn levande. Du har förbrukat all rätt att prata om empati.

Och inte för att du har med det att göra men noll. Alla har inte lyckan att bli gravida så lätt.

Nej vi säger att det är bättre att inte döda bebisen direkt men det är ni som gör det så att vi skulle vara värre för att ha åsikter om det ni gör i praktiken håller inte.

Bra. Finns det hopp för dig.
Citera
2023-04-23, 18:03
Medlem
Citat:
Det är gift. Du behöver inte försöka fortsätta låtsas att det är västerländsk magi när det är ett gift som upptäcktes av en slump och som givetvis aldrig skulle användas då eller nu.

Ni big pharma lakejer behöver snart inte oroa er för något alls, frågan är ju nu bara hur många doser dom faktiskt lyckas lura i er får trots att alla nu vet om bluffen.

Penicillin upptäcktes också av en slump.

Så vitt jag vet blir ingen ilurad dagen-efter-piller. Folk brukar göra det aktiva valet att åka och köpa de.
Citera
2023-04-23, 18:05
Citat:
Nej vi säger att det är bättre att inte döda bebisen direkt men det är ni som gör det så att vi skulle vara värre för att ha åsikter om det ni gör i praktiken håller inte.

Bra. Finns det hopp för dig.
Ja noll empati för hur det känns för ett litet barn att bli levande infryst. Tio år i en frys och sen får man se om barnet klarar upptiningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in