Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Vill minnas att det var du som började blanda in förlossningsdepression mitt i allt.
Lika förvirrade som små små barn dessutom....
Du äter inte medeciner som påverkar minnet?
Citat:
Troligen sena aborter där det var fara för kvinnans liv, dött foster, osv. Alla andra aborter var osäkra.
Nej. däremot så var det läkare som gjorde bedömingen, så det var inte "fri abort" innan 1975, då gör patienten bedömningen.
Citat:
Ja och staten bestod av nazister eller hur? NSDAP var staten när judarna började mördas (vilket var det jag skrev)
Det var människor som mördade judar. inte människor som mördade människor, och de var inte alla medlemmar av NSDAP (eller nazister)....
Citat:
Jag använder inte internet bara till porr eller loggar in på 1177 för att söka mer mediciner.
Gör du?
Nej jag använder det främst till att ta reda på såkar jag inte kan något eller mycket lite om, så jag inte framstår som en efterblivna känsloåsna som "tjejgissar" mig genom livet , för att sedan degenerare till ett barns nivå när någon påtala hur efterblivet det betendet är....
Citat:
Det var inte i sin ordning nej.
det är mer hyckleri, men självklart har man inte rätt att mörda människor, även om man kallar det för något annat.