Citat:
Ursprungligen postat av
maratonmaniker
EN sak som jag alltid tänker på i abort-debatter är alla kvinnor som drabbas av "spontan abort" MISSFALL......och det är väldigt många olyckliga kvinnor. HUR känner de när det talas om foster i tidigt stadium som BARN!? "Allmän diskussion" verkar öppet men jag ber om ursäkt om jag blir OT men jag har ett minne som etsat sig fast från tidigt 70-tal. Jag, en barnslig tonåring, jobbar med en lite äldre kollega och hon kommer ut från toaletten likblek...............och jag frågar.....-Men hur mår du"? och hon säger att hon fått missfall i toan och hon SPOLADE! Jag glömmer ALDRIG det! Detta att hon "spolade" och vad annat kunde hon ha gjort?
Enligt abortmotståndarna här på forumet så skulle hon givetvis plockat upp BARNET ur toaletten och försökt återuppliva det. Även om det var en oformlig blodklump så var det ett BARN enligt abortmotståndarna här på forumet.
Alternativt åkt in på livstid för mord eftersom hon spolade ner ett BARN i toaletten.....
Ditt exempel visar med all tydlighet hur jävla skev abortmotståndarnas logik och retorik är.
Naturen aborterar minst lika många foster (om inte fler) än vad vi människor gör.
Förlåt jag borde skrivit: NATUREN MÖRDAR
BARN PÅ LÖPANDE BAND. DÖM NATUREN TILL LIVSTID I FÄNGELSE!!!!!