Citat:

Ursprungligen postat av 
DarkFire

Jamen det du inte fattar din lille autistiske prolife-kille är ju att dina "coola" jämförelser med våldtäkter är skeva, sjuka och helt ovidkommande.
Om du sitter med en massa folk som du är lite ytligt bekant med, alltså inte i din prolife-maffia, säger du då sånt som du skriver i tråden?
Jag är faktiskt helt säker på att du inte gör det, för du vet att du då skulle betraktas som en sinnessjuk byracka av alla närvarande.
Nu förstår jag ju att det är en situation som du inte kan sätta dig in i, du är ju aldrig i närheten av flera människor, du vet, på grund av ditt handikapp.
Sedan får vi inte glömma att du har sagt att du inte kan diskutera, det är en viktig om än uppenbar punkt.

Kan du inte visa barnen och frugan vad du håller på med på nätet? Skriver grova förolämpningar för att du blir ägd i en diskussion? Stackars barn... 
Var saklig om du vill diskutera. Du har inget att komma med. 
Exemplet är extremt, det är ju det som är hela poängen, att testa och se om personen verkligen tror på det han säger sig självt. Men jag förstår, du får lite ont i magen när någon verkligen testar en persons egentliga åsikter? 
Det här är Flashback, här kan man diskutera mer fullt ut än vad man kan på ett jobb. Det som är hela poängen. 
Det sjuka är inte exemplet, det sjuka är den som anser att tillåta barnvåldtäkter ska vara OK. Det finns inget fel i min argumentationsteknik, det är en naturlig förlängning av den logik som har framförts ditt apskaft. Den sjuka är du, inte jag. 
Jag hävdar ju snarare att handlingar kan vara onda eller goda och att allt inte beror på omständigheterna. Den sjuka är du, inte jag.
Det roliga är att vet du vad du egentligen tycker det sjuka är? Du tycker att argumentet är sjukt, men det är inte jag som besitter det argumentet. Jag har tagit upp ett extremt exempel för att åskådliggöra hur sjuk deras position är. Och du tycker jag är den sjuka som påpekar det? Aj då, nej du, snarare den som sitter på åsikterna som är den sjuka.