2022-05-08, 17:16
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritsfabriken
Snälla, ALLA här ser vem det är som är upprörd och inte kan hålla känslorna i styr. Kolla hur du skriver. Kolla dina ordval. Det är knappast ordval som får dig att framstå som lugn och logisk, du framstår snarare aggressiv och hatisk och hugger mot allt och alla. Du skämmer ut dig och får andra abortmotståndare som faktiskt vill föra en diskussion att se dåliga ut, fattar du inte det?
Nu verkar det som att han är aggressiv för att ingen argumenterar för att abort ska legaliseras.

Det är nog nåt som fattas.
Citera
2022-05-08, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jamen vad tjatar du om då? Abort är redan förbjudet, ingen argumenterar emot dig, allt är precis som du vill ha det.

Citat:
Men du förstår att abort är tillåtet och kommer att fortsätta vara det så länge du inte lyckats presentera några argument för att det ska förbjudas?

Det märks att du är en psykiskt störd hora med kraftig schizofreni.
Citera
2022-05-08, 17:18
Medlem
Citat:
Nu verkar det som att han är aggressiv för att ingen argumenterar för att abort ska legaliseras.

Det saknas för dig är en fungerande hjärna och detox från alla droger som du har tagit.
Citera
2022-05-08, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
Hahahaha, den hatiske lögnaren börjar snacka om god ton!!! 😂😂😂 Lilla gumman, du skulle ha tänkt på det tidigare.

Vilken hjärndöd hycklare du är.

Faktum kvarstår, du och IS försvarar barnamord. Du är stolt över att ha samma människosyn som IS.

När ditt stöd till Is ifrågasätts så har du bara lögner och förolämpningar att komma med.

Inga argument.

Här är mitt argument kortfattat:

Kvinnors rätt att bestämma över sin kropp trumfar cellklumpens rättigheter.

Det ÄR ett argument. Bara för att du inte gillar argumentet så upphör det inte att vara ett argument. Capische? Det spelar ingen roll att du jämför mig med IS, argumentet kvarstår.

Vad är DITT argument?
Citera
2022-05-08, 17:20
Medlem
Citat:

Oja, hissen går verkligen inte hela vägen upp. Underhållande att han inte fattar hur mycket han skämmer ut sig.
Citera
2022-05-08, 17:27
Medlem
Citat:
Ja vårdnad kan du ju definitivt glömma med ditt förslag i och med att män inte ska ta något ansvar. Befogenheten att begära vårdnad om sitt barn försvinner ju.

Inget ansvar - inga befogenheter, remember?

Helt fel, det går utmärkt att ge män befogenheter men om de förvägras det så inget ansvar, enkelt.
Citera
2022-05-08, 17:27
Medlem
Citat:
Här är mitt argument kortfattat:

Kvinnors rätt att bestämma över sin kropp trumfar cellklumpens rättigheter.

Det ÄR ett argument. Bara för att du inte gillar argumentet så upphör det inte att vara ett argument. Capische? Det spelar ingen roll att du jämför mig med IS, argumentet kvarstår.

Vad är DITT argument?

Jag har redan framfört mina argument och de har inte möts av ett enda motargument. Alltså vet jag att jag har rätt, ni har fel och resten är bara sandkastning.

Inget fel på sandkastning, jag älskar sandkastning och har synnerligen ingen anledning till att återupprepa mina argument (som redan har vunnit diskussionen) för sandkastare.

Det vore kontraproduktivt att försöka vara trevlig mot inavlade sandkastare.

Sen så undrar jag vad ”capische” betyder? Det är synnerligen inte italienska. Återigen visar du vilken obildad white-trash pajas du är.
Citera
2022-05-08, 17:29
Medlem
Citat:
Oja, hissen går verkligen inte hela vägen upp. Underhållande att han inte fattar hur mycket han skämmer ut sig.

Du är en hjärndöd smutshora. Du är för korkad för att ens inse hur korkad du är.
Citera
2022-05-08, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
den har motbevisas och/eller avfärdats i samtliga sina omskrvingar.

mm, men den störststa enskilda anledningen var blyfri bensin... större effekt än de 4 aggregerat.

Jag tror inte du ska hänvisa till vad "du fattar själv" än mindre till vad "var och en fattar själv".
som du resonerar hade Jeff Bezos mamma gjort abort...

Det är mer sant idag än när abort var kriminaliserat i sverige. Dvs , fler barn står under statens förmynderi eller beffiner sig i fosterhem idag än innan 1975.....

vi har hafft den här disskussionen innan, dina känslor != inte objektiv verklighet.

Presentera något substansiellt så tar jag gärna del av det, men att ha fitta och blöda ymmigt är inte ett argument för eller emot lika lite som att inte ha det-...
Kan bero på att det var mer ok att barn växte upp i miserabla förhållanden före 1975 än efter och att människor slutade blunda när barn for illa . Förr 70-talet var det inte särskilt många barn som var i förskolan vilket betydde att många barn först i skolan sågs av vuxna utomstående som kunde se att de for illa.
Citera
2022-05-08, 17:32
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Helt fel, det går utmärkt att ge män befogenheter men om de förvägras det så inget ansvar, enkelt.
Ja det går jättebra att ge män befogenheter men när de nu inte få besluta om abort och därför inte ska ha något ansvar så kan de ju inte förvänta som några befogenheter i andra fall heller.

Som att få registreras som ett barns far till exempel. Det blir kvinnans barn.
Citera
2022-05-08, 17:34
Medlem
Citat:
Ja det går jättebra att ge män befogenheter men när de nu inte få besluta om abort och därför inte ska ha något ansvar så kan de ju inte förvänta som några befogenheter i andra fall heller.

Som att få registreras som ett barns far till exempel. Det blir kvinnans barn.

Återigen blandar du ihop olika saker.

Det märks att du är en outbildad och arbetslös pajas.
Citera
2022-05-08, 17:34
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
Jag har redan framfört mina argument och de har inte möts av ett enda motargument. Alltså vet jag att jag har rätt, ni har fel och resten är bara sandkastning.

Inget fel på sandkastning, jag älskar sandkastning och har synnerligen ingen anledning till att återupprepa mina argument (som redan har vunnit diskussionen) för sandkastare.

Det vore kontraproduktivt att försöka vara trevlig mot inavlade sandkastare.

Sen så undrar jag vad ”capische” betyder? Det är synnerligen inte italienska. Återigen visar du vilken obildad white-trash pajas du är.
Ja, det är svårt att fatta varför du är så aggressiv. Abort är redan förbjudet och ingen har argumenterat för att det ska bli tillåtet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in