2022-05-08, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Hhaha ja det är lite som när Lisa och Bart i The Simpsons ringer till Moe jämt och ständigt och triggar igång hans utbrott : ))

Exakt, lika clueless varje gång!
Citera
2022-05-08, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nu visade undersökningar att kriminaliteten sjönk drastiskt i vissa fattiga områden 15-20 år efter att abort blev lättillgängligt . Visar på att när människor inte föder barn de inte önskar eller kan ta hand så ökar chansen att de barn de föder tas om hand och klarar sig bra i livet.

Det är iför bevisat att det var kopplat till att man gick över till mindre bly i bensinen, inte abort.
https://jwreyes.people.amherst.edu/p...rimeBEJEAP.pdf

Donohue and Levitt's moetodologi är så kontroversiellt dålig så den får femenism att framstå som lika vetenskaplig som ufologi

https://en.wikipedia.org/wiki/Legali...d_crime_effect

Hade du haft kapacitet att läsa studien eller förstå den så hade du aldrig tagit upp dem, typ som när femenister "vetenskapligt bevisar" saker.. och ting. utfallet blev tvärtom....
Senast redigerad av slö 2022-05-08 kl. 16:47.
Citera
2022-05-08, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritsfabriken
Okej, varför fortsätter du skriva då om du varken vill svara på frågor, reda ut felaktigheter eller hålla en diskussion? Vad gör du här överhuvudtaget? Du är uppenbarligen inte ens svensk så vad gör du på ett svenskt diskussionsforum?

Jag är svensk och jag är här för att diskutera med människor som inte är efterblivna. Du är en efterbliven, inavlad hora så dig har jag inget intresse av att diskutera med. Då du även är en mytoman så föredrar jag att låta dig smaka på din egen medicin.

Med det sagt så är jag nöjd över att se att du inte har klarat av att framföra ett enda argument för att abort borde vara tillåtet.
Citera
2022-05-08, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Hhaha ja det är lite som när Lisa och Bart i The Simpsons ringer till Moe jämt och ständigt och triggar igång hans utbrott : )) Man kan inte låta bli att skratta lite eftersom det blir så absurt.

Det här visar bara att du inte har något argument till varför abort borde vara lagligt.
Citera
2022-05-08, 16:47
Medlem
Citat:
Exakt, lika clueless varje gång!

Det är du som gråter som en liten feministhora för att någon påpekar det faktum att abort är barnamord och att ni är har det gemensamt med IS.
Citera
2022-05-08, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
Jag är svensk och jag är här för att diskutera med människor som inte är efterblivna. Du är en efterbliven, inavlad hora så dig har jag inget intresse av att diskutera med. Då du även är en mytoman så föredrar jag att låta dig smaka på din egen medicin.

Med det sagt så är jag nöjd över att se att du inte har klarat av att framföra ett enda argument för att abort borde vara tillåtet.

Vad har jag ljugit om? Mitt argument är att kvinnan ska ha rätt att bestämma över sin kropp, kvinnans rätt trumfar cellklumpen i magen, det är inte svårare än så. Du om någon har inte framfört några argument, endast känslostyrda utbrott stup i kvarten.
Citera
2022-05-08, 16:50
Medlem
Citat:
Vad har jag ljugit om? Mitt argument är att kvinnan ska ha rätt att bestämma över sin kropp, kvinnans rätt trumfar cellklumpen i magen, det är inte svårare än så. Du om någon har inte framfört några argument, endast känslostyrda utbrott stup i kvarten.

Nu så ljuger du ju och förnekar fakta igen.

Det är du som kommer med känslosamma utbrott och saknar argument.

Du är precis som IS som också är abortförespråkare.
Citera
2022-05-08, 16:50
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Ljug inte. Jag skrev att den som har befogenheterna har ansvaret oavsett vilket kön det är.

I Sverige är det så sjukt att kvinnan kan begära och få ensam vårdnad men mannen har ändå försörjningsansvar. Så ska det förstås inte vara. Kräver man ensam vårdnad så får man också ta ansvaret själv.
Ja vårdnad kan du ju definitivt glömma med ditt förslag i och med att män inte ska ta något ansvar. Befogenheten att begära vårdnad om sitt barn försvinner ju.

Inget ansvar - inga befogenheter, remember?
Senast redigerad av Ipsi 2022-05-08 kl. 16:55.
Citera
2022-05-08, 16:52
Citat:

Men din dumma fan.

Abort ÄR redan tillåtet och såvida du inte kan klämma fram ett enda argument för att det borde vara förbjudet så kommer det att fortsätta vara så.
Citera
2022-05-08, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Men din dumma fan.

Abort ÄR redan tillåtet och såvida du inte kan klämma fram ett enda argument för att det borde vara förbjudet så kommer det att fortsätta vara så.

Du är en inavlad hora som är för korkad för att läsa och förstå svenska. Jag har presenterat gott om argument, du är bara för efterbliven och inavlad för att förstå det.

Abort är olagligt och klassificeras som mord.

Du har fullständigt misslyckats med att komma med ett enda motargument.

Sen så är du ju inavlad som tror att aborts laglighet eller icke har någonting med en diskussion på Flashback att göra. 😂😂😂

Jag vet sen tidigare att du är en efterbliven och inavlad hora, men nu så står det även klart att du är en drogmissbrukare.
Citera
2022-05-08, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja vårdnad kan du ju definitivt glömma med ditt förslag i och med att män inte ska ta något ansvar. Befogenheten att begära vårdnad om sitt barn försvinner ju.

Inget ansvar - inga befogenheter, remember?

Kul att se hur efterbliven du är.

Alla är överens om att du är en lögnerska.
Citera
2022-05-08, 16:57
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Det här visar bara att du inte har något argument till varför abort borde vara lagligt.

Jodå, jag har framfört massor med argument i tråden och förklarat varför jag är tillfreds med den svenska abortlagstiftningen såsom det ser ut i dagsläget. Om betingelserna förändras i framtiden är jag helt inställd på att abortlagen ses över. Med mera, läs bakåt i tråden. Jag är inte skyldig dig ett skit, speciellt inte som du har hållit på. Du framstår som totalt sinnesrubbad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in