2022-05-08, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jodå, jag har framfört massor med argument i tråden och förklarat varför jag är tillfreds med den svenska abortlagstiftningen såsom det ser ut i dagsläget. Om betingelserna förändras i framtiden är jag helt inställd på att abortlagen ses över. Med mera, läs bakåt i tråden. Jag är inte skyldig dig ett skit speciellt inte som du har hållit på.

Blablabla, återigen misslyckas du med att framföra ett enda argument.

Det enda du har att komma med är pms-drypande utbrott.
Citera
2022-05-08, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
Nu så ljuger du ju och förnekar fakta igen.

Det är du som kommer med känslosamma utbrott och saknar argument.

Du är precis som IS som också är abortförespråkare.

Och då vill jag såklart att du pekar på var jag ljuger och förnekar fakta. Det räcker inte med att du bara skriver det, du måste visa var någonstans också. Jag gav ju dig ett argument i mitt förra inlägg. Bara för att du inte gillar mitt argument innebär inte att det upphör att vara ett argument. Läs hur du skriver i den här tråden, hur kan du inte se att ditt raseri är känslostyrt? Du är uppenbarligen väldigt upprörd.
Citera
2022-05-08, 16:59
Citat:
Du är en inavlad hora som är för korkad för att läsa och förstå svenska. Jag har presenterat gott om argument, du är bara för efterbliven och inavlad för att förstå det.

Abort är olagligt och klassificeras som mord.

Du har fullständigt misslyckats med att komma med ett enda motargument.

Sen så är du ju inavlad som tror att aborts laglighet eller icke har någonting med en diskussion på Flashback att göra. 😂😂😂

Jag vet sen tidigare att du är en efterbliven och inavlad hora, men nu så står det även klart att du är en drogmissbrukare.
Så ditt argument för att abort borde vara olagligt och klasssificeras som mord är att abort, som är lagligt och inte alls klassificeras som mord, är olagligt och klassificeras som mord?
Citera
2022-05-08, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Det är iför bevisat att det var kopplat till att man gick över till mindre bly i bensinen, inte abort.
https://jwreyes.people.amherst.edu/p...rimeBEJEAP.pdf

Donohue and Levitt's moetodologi är så kontroversiellt dålig så den får femenism att framstå som lika vetenskaplig som ufologi

https://en.wikipedia.org/wiki/Legali...d_crime_effect

Hade du haft kapacitet att läsa studien eller förstå den så hade du aldrig tagit upp dem, typ som när femenister "vetenskapligt bevisar" saker.. och ting. utfallet blev tvärtom....
Studien är uppenbarligen fortfarande relevant eftersom den inte tagits bort eller motbevisats .
Den säger att det var 4 saker som gjorde att kriminaliteten minskade varav legala aborter var det viktigaste och att crackmarknaden kollapsade samt ändring i hur polisen arbetade .
Var och en fattar ju själva att det är bättre att människor som har svårt att försörja sig och ta hand om sig själva inte kan ta hand om barn de inte vill ha. Eftersom det inte är lagligt att tvångssterilisera så kommer det fortsätta vara mängder med människor som blir gravida trots att de inte är kapabla att ta hand om barn ,skillnaden kommer att vara att dessa barn kommer att födas istället för aborteras
Citera
2022-05-08, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritsfabriken
Och då vill jag såklart att du pekar på var jag ljuger och förnekar fakta. Det räcker inte med att du bara skriver det, du måste visa var någonstans också. Jag gav ju dig ett argument i mitt förra inlägg. Bara för att du inte gillar mitt argument innebär inte att det upphör att vara ett argument. Läs hur du skriver i den här tråden, hur kan du inte se att ditt raseri är känslostyrt? Du är uppenbarligen väldigt upprörd.

Haha, om du vore läskunnig hade redan haft svar på dina frågor. Det är orimligt att jag ska behöva återupprepa mig för att du är efterbliven.

Gå till din systermamma och be om hjälp.

När jag ser dina pms-drypande lögner så inser jag hur uppenbart det är vem som är upprörd.
Citera
2022-05-08, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Så ditt argument för att abort borde vara olagligt och klasssificeras som mord är att abort, som är lagligt och inte alls klassificeras som mord, är olagligt och klassificeras som mord?

Fan vad efterbliven du är.

Du har fel igen.

Det märks att du är en obildad och misslyckad white-trash hora.
Citera
2022-05-08, 17:07
Citat:
Fan vad efterbliven du är.

Du har fel igen.

Det märks att du är en obildad och misslyckad white-trash hora.
Men du förstår att abort är tillåtet och kommer att fortsätta vara det så länge du inte lyckats presentera några argument för att det ska förbjudas?
Citera
2022-05-08, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Studien är uppenbarligen fortfarande relevant eftersom den inte tagits bort eller motbevisats .

den har motbevisas och/eller avfärdats i samtliga sina omskrvingar.

Citat:
Den säger att det var 4 saker som gjorde att kriminaliteten minskade varav legala aborter var det viktigaste och att crackmarknaden kollapsade samt ändring i hur polisen arbetade .
mm, men den störststa enskilda anledningen var blyfri bensin... större effekt än de 4 aggregerat.

Citat:
Var och en fattar ju själva att det är bättre att människor som har svårt att försörja sig och ta hand om sig själva inte kan ta hand om barn de inte vill ha.
Jag tror inte du ska hänvisa till vad "du fattar själv" än mindre till vad "var och en fattar själv".
som du resonerar hade Jeff Bezos mamma gjort abort...

Citat:
Eftersom det inte är lagligt att tvångssterilisera så kommer det fortsätta vara mängder med människor som blir gravida trots att de inte är kapabla att ta hand om barn ,skillnaden kommer att vara att dessa barn kommer att födas istället för aborteras

Det är mer sant idag än när abort var kriminaliserat i sverige. Dvs , fler barn står under statens förmynderi eller beffiner sig i fosterhem idag än innan 1975.....

vi har hafft den här disskussionen innan, dina känslor != inte objektiv verklighet.

Presentera något substansiellt så tar jag gärna del av det, men att ha fitta och blöda ymmigt är inte ett argument för eller emot lika lite som att inte ha det-...
Citera
2022-05-08, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Men du förstår att abort är tillåtet och kommer att fortsätta vara det så länge du inte lyckats presentera några argument för att det ska förbjudas?

Abort är förbjudet.

Aborts legalitet har fortfarande ingenting med en diskussion på Flashback att göra.

Vad är det för droger du tar egentligen?

Jag har förklarat att mord och abort är samma sak. Ditt svar var att abort inte klassificeras som mord i Sverige, dock så anses abort vara mord i mängder av andra, betydligt större länder.

Så du har i princip sagt att mord är lagligt i Sverige.
Citera
2022-05-08, 17:11
Medlem
Citat:
Haha, om du vore läskunnig hade redan haft svar på dina frågor. Det är orimligt att jag ska behöva återupprepa mig för att du är efterbliven.

Gå till din systermamma och be om hjälp.

När jag ser dina pms-drypande lögner så inser jag hur uppenbart det är vem som är upprörd.

Snälla, ALLA här ser vem det är som är upprörd och inte kan hålla känslorna i styr. Kolla hur du skriver. Kolla dina ordval. Det är knappast ordval som får dig att framstå som lugn och logisk, du framstår snarare aggressiv och hatisk och hugger mot allt och alla. Du skämmer ut dig och får andra abortmotståndare som faktiskt vill föra en diskussion att se dåliga ut, fattar du inte det?
Citera
2022-05-08, 17:15
Citat:
Abort är förbjudet.

Aborts legalitet har fortfarande ingenting med en diskussion på Flashback att göra.

Vad är det för droger du tar egentligen?

Jag har förklarat att mord och abort är samma sak. Ditt svar var att abort inte klassificeras som mord i Sverige, dock så anses abort vara mord i mängder av andra, betydligt större länder.

Så du har i princip sagt att mord är lagligt i Sverige.
Jamen vad tjatar du om då? Abort är redan förbjudet, ingen argumenterar emot dig, allt är precis som du vill ha det.
Citera
2022-05-08, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritsfabriken
Snälla, ALLA här ser vem det är som är upprörd och inte kan hålla känslorna i styr. Kolla hur du skriver. Kolla dina ordval. Det är knappast ordval som får dig att framstå som lugn och logisk, du framstår snarare aggressiv och hatisk och hugger mot allt och alla. Du skämmer ut dig och får andra abortmotståndare som faktiskt vill föra en diskussion att se dåliga ut, fattar du inte det?

Hahahaha, den hatiske lögnaren börjar snacka om god ton!!! 😂😂😂 Lilla gumman, du skulle ha tänkt på det tidigare.

Vilken hjärndöd hycklare du är.

Faktum kvarstår, du och IS försvarar barnamord. Du är stolt över att ha samma människosyn som IS.

När ditt stöd till Is ifrågasätts så har du bara lögner och förolämpningar att komma med.

Du sa det själv, du har ingen respekt för människoliv.

Inga argument.
Senast redigerad av ViscaCatalunya69 2022-05-08 kl. 17:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in