2022-04-14, 21:50
Medlem
Hur länge dröjer det innan Sverige hittar på förtäckta blasfemilagar för att få bort dansken och alla andra som försöker sig på liknande aktion?
Citera
2022-04-14, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Polischeferna i Linköping och Norrköping är som Putin. Man trodde att några poliser skulle hantera situationen. Putin trodde att han skulle ta över Kiev på en vecka eller så.

😂

Invandrarna är som Putin... Polisen är som Sverige. Sverige utgick från att invandrare skulle kunna bete sig.

O i slutet av dagen respekterar alla det Putin säger ännu lite mindre.
Citera
2022-04-14, 21:51
Medlem
Tuors avatar
Det är komiskt att folk är så rädda för att ryssen ska komma när fienden redan befinner sig i landet...

Hoppas att detta sprider sig över hela landet så att folk kan vakna.
Citera
2022-04-14, 21:52
Medlem
Putin lär ju vara glad nu.
Citera
2022-04-14, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Tidigare ikväll när jag gick in på facebook för att kolla på Nina Drakfors livesändning så dök det upp en reklamspot från polisen. "Är du redo för en större uppgift?" Lite tragikomiskt mitt i alltihopa när polismyndigheten själva inte är mogen sin uppgift.
Samtidigt som man spontant kan skratta åt det så är det ju dj-gt illa...
Citera
Medlem
Stal de uniformer och förstärkningvapen?
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Jag hade velat se de försöka göra om detta i något av V4-länderna. Lycka till!
Citera
2022-04-14, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Så det var inte mannen som brände en bok som startade det hela?

Du är förmodligen dagisfröken så jag ska försöka förklara på ditt språk. Om Pelle tar lottas leksak och Lotta då i vredesmod eldar ner skolan och spöar tre andra elever. Är du mest arg på Pelle då för att han började?
Citera
Medlem
Adonis.s avatar
Härligt att se hur vår svenska polis med kraft slår tillbaka mot marodörerna.

Wtf, hur kan man som polis springa & lämna sina sönderslagna fordon bakom sig. Har inte den svenska polisen skjutvapen? Vrf används dom inte?

Pinsamt att som polis inte våga bemöta våld med våld. Men slå mot obeväpnade & fredliga demonstrationer kan dom, typ anti covid-pass demonstranter etc.

Pinsamt.
Citera
Medlem
Uluchsheniyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Muslimerna har:

- Tagit polisuniformer
- Slagit sönder polisbilar
- Misshandlat poliser
- Eldat upp polisbilar

Vad gör polisen? Backar och kör med värdegrundsarbete.

Detta land!
Samt iklätt sig polisens kläder och utgett sig för att vara polis.

Jag har sett video med en maskerad islamist som bär kläder med orden POLIS över bröstet när denne stoppar en bilist i en vit bil och ber att få se på körkortet.

Ju mer jag tänker på det här desto mer självklart framstår det att detta kommer bli justitieministerns fall och i förlängningen Socialdemokraternas valförlust 2022 om inte Statsministran tar tag i detta ögonaböj.
Citera
2022-04-14, 21:56
Medlem
LegendenLarsVilkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Hur länge dröjer det innan Sverige hittar på förtäckta blasfemilagar för att få bort dansken och alla andra som försöker sig på liknande aktion?

Hade samma tanke tidigare, det dröjer nog inte alls länge tyvärr. Statlig media visar skrämmande lite frustration mot dessa vilddjur som kaosar och attackerar våran polis. I stället beskyller man Paludan och i andra fall Lamotte för att ha provocerat fram situationen, trots att dom inte har brutit mot lagen alls.

Det är riktigt otäckt, att folk är så förbannat hjärntvättade av vår statliga media att man inte insett allvaret ännu.
Senast redigerad av LegendenLarsVilks 2022-04-14 kl. 21:58.
Citera
2022-04-14, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Detta land blir bara sjukare och sjukare.
En islamist helt öppen stjäl ett skarpt vapen från polisen.

https://twitter.com/Rob_lkpg/status/1514617124160827394
Det är brytverktyg, inga skjutvapen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in