2022-04-14, 21:44
Medlem
ConsafesDeBars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Gick säkert att identifiera flera för småbrott. Vad är det du försöker med här? Passar det inte, flytta till något annat land där du kan utöva dina sharialagar.

Wow. Erkänn bara att både polisen och rättsväsendet tar i araber med silkesvantar.

Hade deras ambition varit att sätta dit folk som startar upplopp och bränner bilar hade dom lagfört snarare 70 pers än ynka 7.

Det är uppenbart att du tycker dom ska behandlas med extra mycket empati och juridiskt svängrum, vem försöker du lura?
Citera
2022-04-14, 21:45
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Pedofilen Rasmus ska besöka Rinkeby och Vivalla. Jag hoppas ingen kommer dit. Han är en bekräftelsehora.

Ja, han vill bara ha bekräftelse på att en sådan stor grupp av invandrare pissar på Sverige och skattebetalarna. Det är ju bra att vi ser, som någon annan sa, vilka Slödder vi har i landet
Citera
2022-04-14, 21:45
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Sverige borde rusta upp med flera kravallpoliser och skicka ut militären i förorterna när sånt här sker. Att man är så dåligt organiserade hela tiden är pinsamt. Vankas det en koranbränning så borde man veta att babbeluringarna kommer att gå bananas.

Hade det funnits ett medborgargarde med uppbackning av staten så hade jag gärna gått med i det. Kokar i mig när jag ser svartskallarna står på svenska polisbilar och skriker allah akbar.

Men har vi verkligen karlar så det räcker till då? Vi kan ju för sjutton inte ens klara av att bemanna byggena utan att ta hit karlar från Östeuropa.
Citera
2022-04-14, 21:46
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Så det var inte mannen som brände en bok som startade det hela?

De som började härja över en bränd bok var de som startade det hela.

Med tanke på ditt resonemang så antar jag att du också är en lättkränkt kaoz-apa?
Citera
2022-04-14, 21:47
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Tycker nästan det är dags för militär att ryckas in och börja skjuta ner dessa mongon när de gör upplopp på detta viset.

Sätt gränser, Sverige. Du blir våldtagen av mörka krafter
Citera
2022-04-14, 21:47
Medlem
Och förvarnade är inte Polisen naturligtvis...
Redan dansken Paulan, eller vad han heter, gav Polisen besked om vad som händer när man bränner koranen i Malmö. Det är flera år sen.

Vilken framförhållning, vilken konsekvensanalys, vilka skrämmande myndigheter vi har. Inte bara Polisen utan också Justitiedepartementet och Morgan m fl.
Har sagt i flera år: det hjälper inte att statliga chefer byts ut och ersätts med andra, det blir bara potatissoppa av allt ändå.
Den här stolte hallänningen som nu sitter som Rpc är lika värdelös i sin Värdegrund som vilken Dan Eliasson som helst.

Thornberg skulle tillse naturligtvis sedan några år tillbaka, att backa upp sina poliser med stridsutrustning och höghastighetsvapen och order om att öppna eld så fort muslimska mobben gick till attack mot polisen och polisbilar
Gäller givetvis också högerextremister som upploppat på samma farliga sätt.
Senast redigerad av Stallbackshjonet 2022-04-14 kl. 22:02.
Citera
2022-04-14, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Sverige borde rusta upp med flera kravallpoliser och skicka ut militären i förorterna när sånt här sker. Att man är så dåligt organiserade hela tiden är pinsamt. Vankas det en koranbränning så borde man veta att babbeluringarna kommer att gå bananas.

Hade det funnits ett medborgargarde med uppbackning av staten så hade jag gärna gått med i det. Kokar i mig när jag ser svartskallarna står på svenska polisbilar och skriker allah akbar.

Jag tror att de låter samhället tippa över med flit bara för att få klartecken att sätta in militär mot den egna befolkningen.

Som du kanske märkt har de inte hittills drivit någon empatisk politik som månat varmt om sina egna medborgare.

Ett medborgargarde absolut.!
Man ska kanske inte ha jackor märkta med Odins söner bara som tips.
Citera
Medlem
Polischeferna i Linköping och Norrköping är som Putin. Man trodde att några poliser skulle hantera situationen. Putin trodde att han skulle ta över Kiev på en vecka eller så.

😂
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Muslimerna har:

- Tagit polisuniformer
- Slagit sönder polisbilar
- Misshandlat poliser
- Eldat upp polisbilar

Vad gör polisen? Backar och kör med värdegrundsarbete.

Detta land!

Samhällskontraktet är brutet för länge sedan.

Inte undra på att 8/10 poliser vill sluta. Deras händer är bakbundna av kulturmarxistiska globalister.
Citera
2022-04-14, 21:49
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Tidigare ikväll när jag gick in på facebook för att kolla på Nina Drakfors livesändning så dök det upp en reklamspot från polisen. "Är du redo för en större uppgift?" Lite tragikomiskt mitt i alltihopa när polismyndigheten själva inte är mogen sin uppgift.
Fnissade också när dessa reklamspottar dök upp.

Det blir nog "problematiskt" att fylla polisutbildningarna till hösten. Det kanske blir att sänka kraven ytterligare så fler från Urten kan få chansen. Att "vara från Urten" brukar ju framhållas som en merit i sig enligt förståsigpåare som sedan förfasas över korruptionen och inkompetensen i kåren.
Citera
2022-04-14, 21:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Muslimerna har:

- Tagit polisuniformer
- Slagit sönder polisbilar
- Misshandlat poliser
- Eldat upp polisbilar

Vad gör polisen? Backar och kör med värdegrundsarbete.

Detta land!

Men slår polisen tillbaka blir det en skitstorm och drev utan dess like i flum-media om "strukterell rasism inom poliskåren" och "polisövervåld" och annat. Så vad polisen än gör får de skit för det. Just nu får de skit utav blöj-högern på flashback (som precis som tomten Paludan helt verkar sakna konsekvenstänk) för att de viker sig. Hade de satt hårt mot hårt hade skrik-vänstern börjat skräna istället.

Sverige. Världens skitnödigaste land.
Citera
2022-04-14, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Dom har inte tagit tillbaka ett skit.

Polisen ljuger. Videon visar minst 5 polisbilar som förstörs inte 3 som presstalespersonen säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in