2022-04-14, 21:39
Medlem
Rösta höger för att en förändring ska ske.

Folk klagar på polisen men förstår inte att vänster politik sätter krokben på dem under såna här situationer.
Citera
2022-04-14, 21:39
Medlem
Riktigt dåligt av polisen som inte klara av att mobilsera sig ordentligt innan helvetet bröt loss. Tragiskt o se skiten
Citera
2022-04-14, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Impulsive76
Titta vilka som blir poliser idag...
Blonda Camilla som uppsminkad ler mot förövaren och bjuder på saft och bulle....
Tidigare ikväll när jag gick in på facebook för att kolla på Nina Drakfors livesändning så dök det upp en reklamspot från polisen. "Är du redo för en större uppgift?" Lite tragikomiskt mitt i alltihopa när polismyndigheten själva inte är mogen sin uppgift.
Citera
2022-04-14, 21:40
Medlem
Varför i helvete ska polisen ha höjd lön när de låter ligister förstöra en polisbilar och annan utrustning som skattebetalarna betalat en massa miljoner för?
Citera
2022-04-14, 21:41
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ningudo
För första gång i mitt vuxna liv så fastade jag inte alls i denna ramadan. Jag köpte sprit för första gången för bara några dagar sen. Jag har inte bett på jag vet inte hur länge. Jag är syndigare än någonsin, ja jag är på en riktig spirituell bottennotering. Men fan vad de vrider sig inombords när jag får se den heliga koranen eller den heliga Profeten(S) vanäras. Banden som jag trodde var förlorade väcks till liv. Jag ser rött. Om det är något som kan få en svennefierad muslim att bli "extrem" eller "terrorist" så är det detta. Vreden är svår att beskriva, det känns så himla rätt i att skada de personer som vanärar de heligaste. Friheten när den är som ljuvast.
Skulle nog rekommendera mer sprit och mer mat tills du släpper taget om den abrahamitiska dödskulten och uppnår det som så fint heter "Känns som det kvittar"-attityden vad gäller "Guds ord".

Du är så vuxen att du vet om att det är människor (ofta fula och med mycket rövsvett) som hittat på religioner och kulter? Ju fortare du accepterar den insikten ju bättre kommer du att må. När en dumjävel sedan försöker verka intressant genom att elda en sagobok i pissdåligt väder kan du bara rycka på axlarna och säga "sucks to be you I guess" och mecka dig en feting samt somna om.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Jag gör inga analyser som baseras på om och kunde varit.
Endast fakta.
Då är du ju så trångsynt som det går. Det är som dig nazisterna tänkte på Hitlers tid.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Gå och kamma dig nu.
Inte ska vi sätta in grönklädda mot civilbefolkning i vårt eget land.
Vi har en poliskår och ett rättsväsende och de har en uppgift att hålla ordning i vårt land i fredstid.
Fixar de inte att lösa den så är det där det ska "skruvas".

Vi tar långfredagens lidande först så kan du få en glad påsk sedan.

Vart skrev jag att vi ska sätta in grönklädda mot civilbefolkningen? Upplys mig gärna.
Jag rättade endast att jo det finns less/non lethal weapon inom försvarsmakten.

Självklart ska dom inte användas av polis. Risken finns ju att polisen lämnar kvar dessa och hamnar i händerna på uppviglarna.

Ja självklart men gång på gång på gång så klarar man inte av det. Jag är trött på att se vad som händer i min stad. Jag vill och kräver åtgärder
Citera
Medlem
Fangfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Så det var inte mannen som brände en bok som startade det hela?
Nej.
Citera
Medlem
Tänk er när de kapar strömmen. De kommer se ut sådär överallt.
Citera
2022-04-14, 21:42
Medlem
Svinfarms avatar
Mitt vackra svearike......i förfall....
Citera
2022-04-14, 21:43
Medlem
Muslimerna har:

- Tagit polisuniformer
- Slagit sönder polisbilar
- Misshandlat poliser
- Eldat upp polisbilar

Vad gör polisen? Backar och kör med värdegrundsarbete.

Detta land!
Citera
2022-04-14, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Så det var inte mannen som brände en bok som startade det hela?
Eller bokhandlaren som tillhandahöll den. Eller tryckeriet. Eller Bic som tillverkade tändaren. Vem som helst än de som faktiskt valde att delta i upploppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in