2022-09-22, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyharpaflashback
Inte hänt så mycket här men vad är statusen nu?
Såg efterlyst och nyheterna säger att en 30 årig kvinna sitter häktad och även en man i övre tonåren för skyddande av brottsling.
Vet nån mer om dessa individer?

Det är hans l*llebr*r och s*oras*ster.
Citera
2022-09-22, 12:15
Nice. Bodde i samma trappuppgång som dessa juveler o deras uppväxt var väl i stort sett ett praktexempel på hur det inte ska få gå till. Syrran har jag dock aldrig sett till tror jag under de 5 år jag bodde där.
Citera
2022-09-22, 13:17
Medlem
Systern ska tydligen jobba i en klädesaffär precis bredvid garaget där mordet skedde.
Citera
2022-09-22, 16:02
Jansen där ok men då har jag nog sett henne.
Hoppas alla får sin beskärda del av straff.
Citera
2022-09-29, 19:15
Medlem
TouchMyShadows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eelsalind
Systern ska tydligen jobba i en klädesaffär precis bredvid garaget där mordet skedde.

Tur man inte handlar i den affären. Om de har ett sånt pack till anställd.
Citera
2022-10-01, 15:57
Medlem
TouchMyShadows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyharpaflashback
Jansen där ok men då har jag nog sett henne.
Hoppas alla får sin beskärda del av straff.

Ofattbart att Jansens har en sådan i personalen. Folk borde bojkotta Jansens i Karlshamn. Har aldrig varit i butiken själv men sett damen i fråga på fb.
Citera
2022-10-02, 16:49
Medlem
Turgenjevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TouchMyShadow
Ofattbart att Jansens har en sådan i personalen. Folk borde bojkotta Jansens i Karlshamn. Har aldrig varit i butiken själv men sett damen i fråga på fb.
Jag tror inte att de tre stycken som handlar på Jansens läser på Flashback.
Citera
2022-10-08, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eelsalind
Det är hans l*llebr*r och s*oras*ster.

Lillebrorsan är M*lte Alfredsson. Född 2005. Storasystern är en M*tilda Alfredsson, född 1992.
Senast redigerad av L0rdYpsilon 2022-10-08 kl. 11:47.
Citera
2022-10-08, 12:03
Medlem
I Karlshamn går man enligt devisen lite finare lite bättre. Sånt här pratar man aldrig om. Då är du ute i kylan direkt. Men varför dom har den attityden fattar inte jag. Finns ingen som har något i den stan att vara stöddig över. Drägg i största allmänhet.
Citera
2022-10-08, 14:45
Medlem
Fan vad jag saknar den gamla tiden med h*rm*n. Han va misslyckad nu och det vet alla. Men gud vad ni alla ska veta han va en helt underbar person innan han började med allt skit. Skrattade och gav ett stort leende och kom alltid och lyssnade på någon ny låt som han ville visa upp.
Mina tankar går till hans familj.
Citera
2022-10-19, 18:10
När blir det rättegång mot dessa fjantar? Sitter lillebrorsan o syrran fortfarande häktade?
Citera
2022-11-11, 16:34
Medlem
https://www.blt.se/karlshamn/atal-mo...ftet-45782b92/

"Under torsdagsförmiddagen omhäktades den 19-åring som suttit frihetsberövad sedan den 13 april, misstänkt för mord på en 23-åring.
Denna gång behövdes ingen förhandling eftersom den misstänkte medgav en förlängning."

"– Nu har vi nått en punkt där utredningen börjar bli färdig och därför valde min klient att medge förlängningen den här gången. Vi har förhoppningen att åtal ska kunna väckas inom den fristen som är nu, som är 8 december." -säger försvarsadvokaten

Så det kanske blir åtal innan jul och rättegång i början på januari
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in