2022-04-24, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forest-Militia
Cluben gör en tung värvning som tar Timrås tveklöst bäste spelare.

https://www.expressen.se/sport/hocke...-nobbar-timra/
Han insåg kanske att det blir betydligt tuffare konkurrens i Timrå, jag tror att Timrå får ett riktigt bra lag till nästa säsong, linköping är väl tyvärr för fansens skull en klubb med förlorarmentalitet.
Citera
2022-04-24, 16:09
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Han insåg kanske att det blir betydligt tuffare konkurrens i Timrå, jag tror att Timrå får ett riktigt bra lag till nästa säsong, linköping är väl tyvärr för fansens skull en klubb med förlorarmentalitet.

Tror nog Ty Rattie varit given i en andra kedja! så nja snarare $$$ talks!
Citera
2022-04-24, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Tror nog Ty Rattie varit given i en andra kedja! så nja snarare $$$ talks!
Absolut kan pengar vara en anledning, men har linköping så bra ekonomi? Han kommer kanske få lira i första linan hos linköping?
Citera
2022-04-24, 18:10
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Absolut kan pengar vara en anledning, men har linköping så bra ekonomi? Han kommer kanske få lira i första linan hos linköping?

Linköping är väl kända för att strö pengar omkring sig?

Jao så kanske de är också! men får ändå inte ihop det eftersom han pratade om att det var pga Lander han kom till Timrå och det lät ungefär som att de var klappat och klart att han skulle stanna nu i Timrå för att få lira med Lander!
Citera
2022-04-24, 19:59
Simon Edvinsson till Red Wings

Detroit har ett riktigt intressant lag för framtiden

https://www.nhl.com/redwings/news/de...ct/c-333365622
Citera
2022-04-24, 22:06
Medlem
Citat:
Budgeten skulle upp något till denna säsong och utrymme fanns att plocka in 5 st till en första-/andrafemma. Rattie officiellt klar, även Strandberg och Hultström ska vara klara. Sen ska vi ha in ytterligare en tänkt toppforward till och en lite mer defensiv toppback.
Tror tanken är att Rattie kommer spela med Ljungh i en förstakedja ja.
Citera
2022-04-24, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tech_85
Budgeten skulle upp något till denna säsong och utrymme fanns att plocka in 5 st till en första-/andrafemma. Rattie officiellt klar, även Strandberg och Hultström ska vara klara. Sen ska vi ha in ytterligare en tänkt toppforward till och en lite mer defensiv toppback.
Tror tanken är att Rattie kommer spela med Ljungh i en förstakedja ja.
Blir intressant att se hur han klarar sig mot riktigt motstånd en hel säsong. Har bara sett honom i kvalmatcherna mot djurgården och det sa kanske inte så mycket
Citera
2022-04-24, 23:08
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Blir intressant att se hur han klarar sig mot riktigt motstånd en hel säsong. Har bara sett honom i kvalmatcherna mot djurgården och det sa kanske inte så mycket

Han var väl i stort den enda som gjorde mål för TIK denna säsong?

Tråkigt hursom! de kom alltid ner till resturangen jag extraknäckte på o käka efter matcherna ^^! trevligt gäng!

men lyckönskar honom i LHC!
Citera
2022-04-25, 16:25
Medlem
Lundbondens avatar
MIF har adderat M.Tjärnqvist och Petri Liimatainen som assisterande tränare.
Citera
2022-04-25, 16:27
Medlem
Lundbondens avatar
DIF forsätter satsa bra. Storlangerna Öhgren, Östlund och Lekkerimäki har kritat på. Även W.Nilson och Odelius stannar.
Citera
2022-04-25, 17:51
Medlem
Jag ser fram emot Silly!

Från Rögle som lämnar tror jag det blir:
Adam Tambellini
Leon Bristedt
Anton Bengtsson
Mattias Sjögren (lägger av helt)
Ted Brithén (Tror jag nog också lägger av)
Christoffer Rifalk
Calle Clang (till AHL?)
Lucas Ekeståhl Jonsson (Ser jag bara fram emot)
Ryan McKiernan (Samma anledning som Eksthål)

Dom man tog in precis innan fönstret stängde Valtteri Kemiläinen och Vojtech Mozik lämnar nog också.

Får vi se närmsta veckorna hur många rätt jag hade

Edit: Fast att båda målvakterna skulle lämna är väl ändå rätt liten chans på att det skulle ske tro jag.
Citera
2022-04-26, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Anton Olsson från Malmö till SAIK. Det är en bra värvning kan jag meddela er i norr. Olsson påminner mig om Hampus Lindholm.

Personligen aldrig sett storheten i Olsson.
Spelare som levt enormt på sin fysik och som inte tagit många kliv på 2 år. Miljöombyte kanske nödvändigt men Skellefteås backsida är fan så mycket svårare att slå sig in i än Malmös. Nej den är svårbegriplig, flytten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in