2022-04-16, 20:59
Filip Cederqvist har börjat följa Leksand på sociala medier, man hoppas verkligen på honom. Han har varit grym i DIF säsongen som var, tror det blir svårt för DIF och behålla honom.
Citera
2022-04-18, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Filip Cederqvist har börjat följa Leksand på sociala medier, man hoppas verkligen på honom. Han har varit grym i DIF säsongen som var, tror det blir svårt för DIF och behålla honom.

Nej Djurgården kommer inte att kunna behålla honom.
Däremot!
Ragnarsson presenterad som backcoach/ass coach.

Dessutom ryktas det att Brodin är klar, Kruger kommer, Rensfeldt, Emil Berglund och Söderlund förmodligen kvar, samt en drös talangfulla 04r.
Så mäktigt!
Citera
2022-04-19, 09:43
Medlem
Nu kan alla dra åt helv........ Oj förlåt.
Jag menar, det börjar se häftigt ut för Djurgårdens lagbygge inför allsvenskan.

Djurgården presenterar Marcus Krüger och Daniel Brodin som tagit beslutet att skriva på för resan tillbaka. Krüger vänder hem på ett avtal över 2+2 år samtidigt Brodin skrivit på ett fyraårskontrakt till 2026 - välkomna hem.
Citera
2022-04-19, 12:24
Citat:
Ursprungligen postat av maag80

Djurgården presenterar Marcus Krüger och Daniel Brodin som tagit beslutet att skriva på för resan tillbaka. Krüger vänder hem på ett avtal över 2+2 år samtidigt Brodin skrivit på ett fyraårskontrakt till 2026 - välkomna hem.

Starkt av grabbarna och ställa upp för DIF i Allsvenskan när de går in i vilket SHL lags första kedja hur lätt som helst, iaf de flesta

Respekt // Leksing
Citera
2022-04-19, 15:07
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:

Bra silly för Djurgården! Sedan Stoppel tog över så gått åt rätt håll. /Lakerssupporter

I förrgår blev det officiellt att Rieder stannar två säsonger till i Växjö.
Citera
2022-04-19, 23:06
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:

Lite förvånad över att en viss användare inte stegat in här än och påstått vilket köpelag Djurgården är..

Det är ju sådana här värvningar som är bra för svensk hockey. Spelare som visar lite hjärta och kommer tillbaka till klubben i deras hjärta även om de inte spelar i högsta divisionen. Förhoppningsvis är Djurgården tillbaka efter en säsong, och det säger jag som fan av en rival.
Citera
2022-04-20, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Lite förvånad över att en viss användare inte stegat in här än och påstått vilket köpelag Djurgården är..

Det är ju sådana här värvningar som är bra för svensk hockey. Spelare som visar lite hjärta och kommer tillbaka till klubben i deras hjärta även om de inte spelar i högsta divisionen. Förhoppningsvis är Djurgården tillbaka efter en säsong, och det säger jag som fan av en rival.

Jag kunde inte hålla med dig mer!
Han är fortfarande inte och raljerar i SHL 21/22-tråden om ett av det lag svenska folket just nu bryr sig minst om.
Nej men absolut, fina ord men jag tror ändå att Djurgården berör och är bra för mediabevakning osv av SHL.
Citera
2022-04-20, 09:30
Medlem
Citat:

Mer mer, K-G Stoppel levererar nåt fruktansvärt;
Djurgården är mycket stolta över att tillsammans med Ludvig Rensfeldt presentera en fortsättning i huvudstaden. Centern har skrivit på ett treårigt avtal som sträcker sig till 2025, fast besluten att vara en del av resan tillbaka.
Citera
2022-04-20, 09:55
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Mer mer, K-G Stoppel levererar nåt fruktansvärt;
Djurgården är mycket stolta över att tillsammans med Ludvig Rensfeldt presentera en fortsättning i huvudstaden. Centern har skrivit på ett treårigt avtal som sträcker sig till 2025, fast besluten att vara en del av resan tillbaka.
Hur blir det med Dicken då? Hört något om hans framtid?
Citera
2022-04-20, 10:01
Medlem
Lundbondens avatar
Malmö släpper Bryggman och Östman.

Bryggman kanske Luleå eller SAIK är intreserade av. Han är ju från Norrland. Bryggman duger bra i en fjärdekedja med sin storlek och spelstil. Eller så drar han till Löven och får en större roll.

Östman är från dalarna. tredje/fjärde center i Leksand kanske eller större roll i Mora?
Citera
2022-04-20, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Hur blir det med Dicken då? Hört något om hans framtid?

Njae alltså det officiella är att han slutar spela, men det har vi hört förut.
Förmodligen lägger han ner, men det är ju inte ovanligt att han ansluter.
Dock är min egen teori att det är mindre chans att han ansluter i allsvenskan, eftersom att AIK spelar där.
Och i någon mening har han ett hjärta för både AIK och Djurgården.
Citera
2022-04-20, 13:11
Medlem
Lundbondens avatar
Anton Olsson från Malmö till SAIK. Det är en bra värvning kan jag meddela er i norr. Olsson påminner mig om Hampus Lindholm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in