2022-04-02, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Är inte utsugaren sosse.... han borde förena sig med sina fränder och kedja fast sig till ett träd utanför sitt palats eller slott där han bor betalt med för skattepengar.

Jaha nu är han sosse och då är hans ingripande fel
Om en SDare gjort detsamma så hade vederbörande hyllats
Ja så är Sverige idag
Citera
2022-04-02, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Är inte utsugaren sosse.... han borde förena sig med sina fränder och kedja fast sig till ett träd utanför sitt palats eller slott där han bor betalt med för skattepengar.

Ja så är Sverige idag
Citera
2022-04-02, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lennart42
Man kan tycka rätt och tycka fel. Det är ju idioter som du som möjliggör för parasiter som J-E att förstöra landet. Du kanske också driver HVB-hem som debiterar 2-5000kr/dag/"kund"?

Problemet här är väl att staten häller ut pengar över invandrare och missbrukare/bokstavsbarn. Anledninget till att det går att debitera sådana summor beror självklart på att någon betalar detta.

Nej, att ta bort institutionsvården och att locka hit migranter med slappa asylregler och höga bidrag är det som är felet. Om man inte inser det så har man ideologiska problem.

Citat:
Ursprungligen postat av vinfascist
Att rasister tror att den som flyr från krig har som främsta syfte att tjäna pengar och utnyttja det svenska välfärdssystemet är så världsfrånvänt att det är löjeväckande.
Faktiskt.
Så kan man säga.

Att tjäna pengar på mindre bemedlade är aldrig sossigt.
Den sosse som vill tjäna pengar på den som är "mindre bemedlad" är inte sosse, den jäveln är höger.

Vad får dig att tro att så många från andra sidan jordklotet ser till att passera i praktiken hur många andra säkra länder som helst för att ta sig till just Sverige? Om man inte inser att det beror på att landet fullkomligen öser ut pengar över migranter så vet jag inte vad man kan säga... löjeväckande är att du ens skriver här.

Det är väl egentligen det enda sossar tjänar pengar på, på de som är "mindre bemedlade". Var sitter sosserövarna? I nämnder och departement som beslutar att dra hit "mindre bemedlade", det är deras levebröd. Och genom att göra det så vill man cementera sin position och kunna fortsätta leva på dessa människor.

Att sedan sossar sitter och bestämmer att lägga ut vård och boende på privata aktörer... ja, då kan man inte komma och gnälla sedan om dessa aktörer tjänar pengar på det.

Otroligt vad korkad man måste vara för att vara vänster.
Citera
2022-04-02, 15:43
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hartlam
Man måste inte planera en PR-kupp utan man tar tillfället i akt.
Det tror jag inte att han gjort utan jag tror det jag skrev.
Citera
2022-04-02, 15:48
Medlem
Det gjorde han med baktankar. Som vanligt
Citera
2022-04-02, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Oj vad hemskt att han drivit flyktingboenden där han försökt få flyktingarna att integreras i det svenska samhället istället för att bli en belastning i form av gängkriminslitet eller liknande. Usch!

Du verkar inte begripa att det finns en industri kring massinvandringen och det är ingenting att vara stolt över att vara en del av den.
Du verkar inte begripa det.
Tror du att Jan-Emanuel ville var snäll och fixa boenden det handlar ju om att utnyttja situationen och dra in pengar på dysfunktionell politik.
Inget vi ska hylla oavsett hur rätt han har i frågan om klimataktivisterna.
Citera
2022-04-02, 16:09
Medlem
Hartlams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Det tror jag inte att han gjort utan jag tror det jag skrev.
Nej, du tror inte han hade gjort det, men du antydde att jag trodde han hade planerat en PR-kupp som är svårplanerad.
Citera
2022-04-02, 16:22
Medlem
Hartlams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disques
Polisen tillåter dessa terrorister . De gör de inte
Men de måsta uppträda som terrorister innan polisen kan ager
Polisen kom , men du vill dligen att det skall finnas på plats FÖRE händelsen
Jo, du har rätt. Menade mer att de borde ta i hårdhandskarna istället, speciellt mot terrorister.
Citera
2022-04-02, 16:27
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Oj vad hemskt att han drivit flyktingboenden där han försökt få flyktingarna att integreras i det svenska samhället istället för att bli en belastning i form av gängkriminslitet eller liknande. Usch!

Det finns ingen comeback från landsförräderi.

Dina påståenden har för övrigt absoluta och definitiva svar och samtliga svar är bortom din räckvidd din jävla nolla.
Vad Jan Emanuel verkligen ville med flyktingboendet kan bara Jan Emanuel veta.
Citera
2022-04-02, 16:44
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Han är inte ens nära att ha en aggressiv image.
Är möjligtvis du som skruvar ihop det i din lilla iq-befriande hjärna.
Han ville ju slå skiten ur Martin Björk när han frågade om han fick lukta på honom.
Citera
2022-04-02, 17:42
Medlem
Vedträs avatar
Nu vakna pöbeln! "-Fan va bra. Vilken djävla hjälte Janne är! Skönt med snubbar som gillar bensin och inte tänker så djävla mycket."
Citera
2022-04-02, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disques
Ja så är Sverige idag

Agerandet var rätt men man kan göra något av fel anledning ändå - sinneslagsetik. En alkolist är inte botad för att han varit nykter 1 dag och man ska komma ihåg det när han står med mössan i handen och vill ha dina pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in