2022-04-01, 21:44
Medlem
Jan Emanuel förtjänar all stryk han kan få han med. Konstig människa på ett dåligt sätt
Citera
2022-04-01, 21:54
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Han njöt fullt ut när han fick stärka sin aggressiva macho-image.
Han är inte ens nära att ha en aggressiv image.
Är möjligtvis du som skruvar ihop det i din lilla iq-befriande hjärna.
Citera
2022-04-01, 22:02
Medlem
Krakems avatar
Enda sossen jag har respekt för. Han vägrar cucka sig och det skall han ha stor eloge för. Behövs mer svenskar som honom.
Citera
2022-04-01, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Dessa klimataktivister förtjänar all stryk de kan få. Jävla luffare! Det är alltid de som bidrar med minst som har flest åsikter, gå och jobba era jävla parasiter istället för att orsaka kaos i trafiken.
Vad har det ena med det andra att göra?
Jag kan jobba 40+ timmar i veckan och samtidigt vara miljöaktivist "på fritiden".
Jobbar du?
Eller hatar du bara helt oförhappandes samtidigt som du har möten hos AF?
Varför är någon (alls) "förtjänt av stryk" i din mening?
För att de har en annan åsikt än du?
Om så är fallet behöver DU hjälp.
Citera
2022-04-01, 22:12
Medlem
Förbannat roligt o se hur värdelösa gemene rasist på FB är när de hyllar en vidrig och vedervärdig människa som tjänat sina åtskilja miljoner på migration bara för att han upplevs som ”macho” och inte ”cuckad”. Ni har nog en gemensam ring i helvetet hoppas jag
Citera
2022-04-01, 22:13
Bannlyst
Dom hade ju hamnat snett. han hjälpte dom bort från faran bara. Bra Jobbat J E M
Citera
2022-04-01, 22:13
Medlem
Miljön är givetvis viktigare än några miljarder liv nu då miljaders miljarder kommer födas sen.
Emanuel är nog för fet för att förstå
Citera
2022-04-01, 22:15
Medlem
Jaha när jag sett klippet får jag omvärdera Jan Emanuels insats till i det närmaste obefintlig.. Hur i hela friden tar det så lång tid för polisen att komma på plats och varför inte packa in dem i piketetbussarna på en gång och köra iväg ?
Kan ge mig f-n på att polisens ingripande blockerade vägen längre än vad aktivisterna gjorde tills de flyttades någon som vet ?
Citera
2022-04-01, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Enda sossen jag har respekt för. Han vägrar cucka sig och det skall han ha stor eloge för. Behövs mer svenskar som honom.

Håller med, vissa står inte ens upp för sig själv
Citera
2022-04-01, 22:23
Medlem
Rimberts avatar
Har inte läst hela tråden. Men bra gjort Jan Emanuel!
Det är bara lyfta slöddret i håret och slänga dem i dikeskanten.
Han verkar vara en sådan rekordelig person, så man undrar hur han en gång var en sosse.
Citera
2022-04-01, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Vad har du för märklig tolkning av att tafsa? Tafsa har en sexuell innebörd i dagens Sverige.

Enligt Svensks Akademien:

”otillbörligt sätt utsätta ngn för beröring med sexuell innebörd”

Du måste ha en väldigt skenande och sexuellt utsvulten fantasi om du tolkar in att jag använder böglyftet eller klämmer bröst när jag släpar bort nån.

Så du strider alltså för civil olydnad och för rätten att straff-tafsa på andra. Jahapp, Lars Ohlys livsmotto lever vidare inom vänstern.

Du har inte rätt enligt lag att släpa/rycka bort mig ifall jag sittdemonstrerar för klimatet/miljön.
Citera
2022-04-01, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Är det civil olydnad att inkräkta på andra människors frihet genom att sätta sig på vägen och hindra trafiken?
Är det civil olydnad att med hjälp av mutteravdragare slå ut tänderna på idioter som sitter på vägen och hindrar trafiken?

Jag menar, exakt hur definieras "civil olydnad"?

I London har dessa klimatextremister upprepade gånger blivit misshandlade av uppretad allmänhet. Hur hög är fallhöjden från Centralbron?

Finns väl ingen som hindrar dig från att parkera bilen och gå förbi demonstranterna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in