2022-04-02, 13:25
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hartlam
Jan Emanuel gör det för PR. Det sorgliga är att polisen tillåter dessa terrorister på våra gator.
Svårplanerad PR-kupp. Jag gissar att han istället sneade när han inte kom fram med Lamborghinin Mona. Tror inte det är mer komplicerat än att han såg vänsterpack som vänsterpackade och så tappade han det helt enkelt.
Citera
2022-04-02, 13:27
Medlem
Hartlams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van Nostrand
Det tror jag inte. Han reagerade nog spontant i sin Jan-Emanuel-Hjärna. Kan ju knappast vara riggat att han skulle vara där.

Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Svårplanerad PR-kupp. Jag gissar att han istället sneade när han inte kom fram med Lamborghinin Mona. Tror inte det är mer komplicerat än att han såg vänsterpack som vänsterpackade och så tappade han det helt enkelt.

Man måste inte planera en PR-kupp utan man tar tillfället i akt.
Citera
2022-04-02, 13:33
Medlem
eternussermos avatar
Jobbet

https://twitter.com/veolenes/status/1509839928909250561?t=n2crXIF3c4aHnVpoVhGKUw&s=19
Citera
2022-04-02, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinfascist
J-E är alltid en tönt. Oavsett hur hen agerar.
"Mjuk" eller inte, han är (precis som ALLA politiker) överfull med skit!
Jo. Jag hade också blivit jävligt irriterad och lyft bort nollorna som var i vägen. Men av nån anledning blir det pinsamt och töntigt när en steroidstinn "tuffing" tar saken i egna händer...
Jan-Emanuel har gjort mer för djurrätten än vad du någonsin kan drömma om. Känner du ens till vad det var han slogs för i Riksdagen när han satt där? Han var en av de mest drivande i att förbjuda minkfarmar (vilket sosseregeringen nu återigen gjort lagligt) och han drev på för att förbjuda all form av djurplågeri.

Vad exakt är fel med Jan-Emanuel? Är du ledsen för hsn lyckats bättre än du i livet? Eller är det bara jantelagens klor som gör sig påmind? Tråkiga jävel! Njut av att vissa lyckas med sina liv, och vill du gå ssmma väg kan du väl ha dessa framgångsrika entreprenörer som inspiration istället för att hata dem?
Citera
2022-04-02, 13:42
Medlem
Jag hoppas innerligt att någon snart får nog av dessa galna miljö- och kommunisttomtar som tror sig ha rätt att störa och förstöra andras vardag. Banka lite vett i skiten och om inte det, kör.
Citera
2022-04-02, 13:45
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
Just det.
DET HÄR gjorde han bra.
Sen har han gjort en massa dåligt också.
Men NU är NU.
Om Filip och Fredrik röstade på AfS i livesändning i höst så hade jag tyckt illa om dom ändå.
Citera
2022-04-02, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Jag säger egentligen inte emot dig, men det är knappast de som du nämner som skapat massinvandringen det är politikerna. Att dom sedan profiterar på det är en annan sak.

Absolut politikerna men även media bär den stora skulden och de har ju verkat i en skadlig symbios.
Ni står vi här och deras respons är; vi har varit naiva, vi såg det inte komma.
Konstigt att andra människor såg det komma redan för 20 år sedan eller ännu längre tillbaka.
Citera
2022-04-02, 13:51
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Må så vara men han är likväl inte ansvarig för massinvandringen
Nja. Han har med extremt stor sannolikhet inte röstat på SD, AfS eller NMR. Han har aktivt hjälpt staten att inhysa fler bidragsinvällare för våra skattepengar.

Men visst. Ytterst ansvariga är svenska befolkningen som fortsatt att rösta på sjupartiet under 2000-talet.
Citera
2022-04-02, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Jan-Emanuel har gjort mer för djurrätten än vad du någonsin kan drömma om. Känner du ens till vad det var han slogs för i Riksdagen när han satt där? Han var en av de mest drivande i att förbjuda minkfarmar (vilket sosseregeringen nu återigen gjort lagligt) och han drev på för att förbjuda all form av djurplågeri.

Vad exakt är fel med Jan-Emanuel? Är du ledsen för hsn lyckats bättre än du i livet? Eller är det bara jantelagens klor som gör sig påmind? Tråkiga jävel! Njut av att vissa lyckas med sina liv, och vill du gå ssmma väg kan du väl ha dessa framgångsrika entreprenörer som inspiration istället för att hata dem?

Har man drivit flyktingboenden och profiterat på massinvandringen och mångkulturen så ska man inte hyllas som någon driftig entreprenör.
Att du börjar yra om avundsjuka säger mer om dig.
Sen så kan jag hålla med Jan-Emanuel i många frågor framförallt vad gäller dessa klimataktivister.
Citera
2022-04-02, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Har man drivit flyktingboenden och profiterat på massinvandringen och mångkulturen så ska man inte hyllas som någon driftig entreprenör.
Att du börjar yra om avundsjuka säger mer om dig.
Sen så kan jag hålla med Jan-Emanuel i många frågor framförallt vad gäller dessa klimataktivister.
Oj vad hemskt att han drivit flyktingboenden där han försökt få flyktingarna att integreras i det svenska samhället istället för att bli en belastning i form av gängkriminslitet eller liknande. Usch!
Citera
2022-04-02, 14:12
Medlem
Trengubben gjorde rätt sak men av fel anledning
Citera
2022-04-02, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hartlam
Jan Emanuel gör det för PR. Det sorgliga är att polisen tillåter dessa terrorister på våra gator.

Polisen tillåter dessa terrorister . De gör de inte
Men de måsta uppträda som terrorister innan polisen kan ager
Polisen kom , men du vill dligen att det skall finnas på plats FÖRE händelsen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in