2022-04-01, 21:03
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Det är nog själva grundproblemet, om man kan lite svensk etymologi.
Ah fyndigt värre.

Så "based" är nog inte dessa miljöaktivister dock, de menar nog faktiska våtmarker.
Citera
2022-04-01, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wOjAM4/jan-emanuel-johansson-slapade-bort-klimataktivister-i-centrala-stockholm

Vilken jävla hjälte asså!

Klimataktivister blockerade i dag trafiken på Centralbron, mitt i Stockholm.

En som fastnade i trafiken var Jan Emanuel Johansson, som klev ur bilen och tog tag i demonstranterna.

– Jag är otroligt mjuk och försiktig när jag flyttar på personer, säger den förre riksdagsledamoten.

Hur hade ni agerat i denna situation? Skulle ni tagit i med hårdhandskarna? Vad tycker ni om demonstranterna? Övriga tankar?
J-E är alltid en tönt. Oavsett hur hen agerar.
"Mjuk" eller inte, han är (precis som ALLA politiker) överfull med skit!
Jo. Jag hade också blivit jävligt irriterad och lyft bort nollorna som var i vägen. Men av nån anledning blir det pinsamt och töntigt när en steroidstinn "tuffing" tar saken i egna händer...
Citera
2022-04-01, 21:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wOjAM4/jan-emanuel-johansson-slapade-bort-klimataktivister-i-centrala-stockholm

Vilken jävla hjälte asså!

Klimataktivister blockerade i dag trafiken på Centralbron, mitt i Stockholm.

En som fastnade i trafiken var Jan Emanuel Johansson, som klev ur bilen och tog tag i demonstranterna.

– Jag är otroligt mjuk och försiktig när jag flyttar på personer, säger den förre riksdagsledamoten.

Hur hade ni agerat i denna situation? Skulle ni tagit i med hårdhandskarna? Vad tycker ni om demonstranterna? Övriga tankar?
Hjälte?

På vilket sätt framstår han som en hjälte i sammanhanget? För att han lyfter upp en person som sitter på gatan?

Notera hur rädd han blev så fort polisen bad honom att släppa greppet. Det gick på en tiondels sekund för att sedan snudd på stå i givakt.
Citera
2022-04-01, 21:18
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Var inte han med i Robinson?

Är man med i Robinson har man redan annonserat för världen att man är en idiot.
Sant. På bägge.
Citera
2022-04-01, 21:18
Avslutad
Varför gör klimataktivisterna så? Bilar och bilkörning är ju det bästa som finns.
Citera
2022-04-01, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Hjälte?

På vilket sätt framstår han som en hjälte i sammanhanget? För att han lyfter upp en person som sitter på gatan?

Notera hur rädd han blev så fort polisen bad honom att släppa greppet. Det gick på en tiondels sekund för att sedan snudd på stå i givakt.

500 spänn på att det var en planerad aktion.

Var befann sig Johansson när det var kravaller i Malmö efter koranbränningen eller efter diverse anti-israel protester här och där?

Nej, jag betackar mig. Han är fanimej värre än packet i riksdagen - de senare har iallafall vettet att hålla sig till svinstian dit de hör hemma.
Senast redigerad av Miorr 2022-04-01 kl. 21:26.
Citera
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinfascist
Jo. Jag hade också blivit jävligt irriterad och lyft bort nollorna som var i vägen. Men av nån anledning blir det pinsamt och töntigt när en steroidstinn "tuffing" tar saken i egna händer...
En sjuk figur. Representant för det som vi inte behöver mer av i landet. Inte ett spår bättre än de "flyktingar " han tjänat pengar på. Sosseri.
Senast redigerad av Viejoverde 2022-04-01 kl. 21:23. Anledning: Felstavat
Citera
Medlem
TacoKryddmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinfascist

A voice of reason! Vad har hänt med Sverige när vi måste tänka i två poler jämt och ständigt. JE är en tönt, XR är töntar. Det är inte svårt att hata båda för sitt otroliga bekräftelsebehov...
Citera
2022-04-01, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Jag skulle med glädje ha gjort samma sak. Släpat och dragit.

En demonstrationsmetod bara för de redan frälsta, så de kan slå sig på bröstet och känna sig så otroligt duktiga. Har inget värde i sig själv. Förändrar inget. Väcker bara irritation.

Bättre att visa uppskattning och istället föra en dialog, saft och bulle är ett bra recept.

Klart det förändrar, uppmärksamheten bidrar till att rörelsen blir omskriven för sin sak, att sen en steroidpumpad c-kändis griper in ökar ytterligare medias vilja att publicera händelsen.

En mycket effektiv metod som i det långa loppet leder storverk för miljön och vårt klimat.
Senast redigerad av krumeluns 2022-04-01 kl. 22:24.
Citera
2022-04-01, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viejoverde
En sjuk figur. Representant för det som vi inte behöver mer av i landet. Inte ett spår bättre än de "flyktingar " han tjänat pengar på. Sosseri.

Att rasister tror att den som flyr från krig har som främsta syfte att tjäna pengar och utnyttja det svenska välfärdssystemet är så världsfrånvänt att det är löjeväckande.
Faktiskt.
Så kan man säga.

Att tjäna pengar på mindre bemedlade är aldrig sossigt.
Den sosse som vill tjäna pengar på den som är "mindre bemedlad" är inte sosse, den jäveln är höger.
Citera
2022-04-01, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TacoKryddmix
A voice of reason! Vad har hänt med Sverige när vi måste tänka i två poler jämt och ständigt. JE är en tönt, XR är töntar. Det är inte svårt att hata båda för sitt otroliga bekräftelsebehov...

Hatar gör jag ytterst sällan, det tar så mycket energi, men att tycka JE och hans töntiga gelikar är ärketönter kräver faktiskt inte mycket energi.

Somliga svenskar verkar ha det väldigt besvärligt att tänka två tankar samtidigt.
Man kan avsky en del men ändå tycka att motståndarsidan är helt vrickad och ÄNDÅ ha rätt i sak (till viss del)
Citera
2022-04-01, 21:40
Medlem
Masingas avatar
Dessa klimataktivister förtjänar all stryk de kan få. Jävla luffare! Det är alltid de som bidrar med minst som har flest åsikter, gå och jobba era jävla parasiter istället för att orsaka kaos i trafiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in