Citat:
Ursprungligen postat av
Blatteman
Bara lättlurade egoistiska dårar som använder självscanning.
Skit i att dina grannar eller dina vänner blir arbetslösa eller hur?
det är just därför de anställt mindre antal personer i kassorna för att lura idioter som dig att göra butikens jobb och använda självscanning.
om du har ocd så kan du förövrigt inte röra en kundvagn,kundkorg för att inte tala om självscanningsapparaten som alla pillat på och kortterminalen som varenda person rört med sina händer.
jag antar att du får beställa hem maten på online handel istället och stanna hemma i ditt lilla kokvrå.
Det enda argumentet du har är att jag borde tänka på att folk förlorar jobb, vilket egentligen inte är ett argument alls eftersom det är så skrattsamt dumt. Jag var på Jack and Jones en gång och såg online att det hade en tröja jag ville ha som var dyrare i butiken, så jag sa det och försäljningsmannen blev skitsur och sa att vi borde tänka på att stödja hans lokala butik, onlinesidan gjorde deras job etc etc. Jag bara titta på han och frågade "varför tror du att du ska tjäna pengar är en prioritet alls för mig när jag köper en tröja?" Då blev han tyst bara.
Ska man stoppa all onlinehandel för det tar en massa jobb? Är Folk idioter som packar sina egna kassar när dom handlat? Det tar ju Kasspackarnas Jobb! Människor är ju idioter som gör det!!
Nej, realiteten är att folk vill bara spara pengar eller tid så de packar sin egen påse, (eller scannar sina egna varor). Det här kom man på på 60 talet och är inget nytt. Du är ju en fullständig idiot.