2022-04-05, 14:25
Medlem
Freiderichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo

Vad jag menar r att dom med de dr outfitten spelar shablon-bilder av flashbackare, och det r snarare andra flashbackare jag inte tycker om

Citat:
Var Mia in charachter nr hon var kldd is vart EMO-kavaj? som instagram bilden

Skulle sga att outfiten inte var en spegling av ngonting utan enbart bekvma scenklder de tyckte var fina. Knns som klderna passar deras person p ngot stt och inte som nn karaktr. S uppfattade jag det och de kommenterade inte outfiten ngot.
Citera
2022-04-05, 14:30
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freiderich
Skulle sga att outfiten inte var en spegling av ngonting utan enbart bekvma scenklder de tyckte var fina. Knns som klderna passar deras person p ngot stt och inte som nn karaktr. S uppfattade jag det och de kommenterade inte outfiten ngot.
Inga kldbyten! s Emma gr runt okommenterat i nn manligt arbetarstll, och Ina ser ut som nn flygvrdinna utan att frklara sig? lter barockt
Citera
2022-04-05, 14:35
Medlem
Freiderichs avatar
Citat:
Inga kldbyten! s Emma gr runt okommenterat i nn manligt arbetarstll, och Ina ser ut som nn flygvrdinna utan att frklara sig? lter barockt

Precis s. Ina r dock hon i adidasstll s flygvrdinna vet jag inte. Jag har egentligen inte koll p deras kldstil egentligen. Sttte p Ina i Malm i somras dock men minns inte vad hon hade p sig. Tror att de r baserat p typiska klder de har p sig vanligtvis. De skojar i podden om att Mia r propert kldd med kavaj p jobbet men lever motsatsen privat.
Citera
2022-04-22, 21:19
Medlem
Sg showen i Ume igr. Fullsatt salong med mycket engagerad publik. Ume r ju hemmaplan fr Mia och hon fick sklart extra mycket krlek frn publiken, inte minst nr hon dissade Skellefte.

Klart vrt en femhundring! Jag och mitt sllskap hade jvligt trevligt!

Ang. scenklderna s har de orange som ett sammanhllande tema (tror eventuellt att Ina och Mia till och med har likadana orangea t-shirts) men verkar ha satsat p att i vrigt ha medvetet distinkta egna stilar. Tyckte det funkade bra.
Citera
2022-04-26, 10:43
Medlem
Saxofonjudes avatar
Showen var fylld av referenshumor, har man inte fljt podden slaviskt s r det ett problem ven fr en gammal flashbackare som mig att hnga med.

Tillfllena jag vred p smilbanden kunde rknas p ena handen och d handlade det uteslutande om ngot som en anvndare p flashback skrivit och lstes upp. Dom tre kvinnornas showande och spexande tilltalar enbart fans som brjat idolisera programledarna, fr mig var det som att titta p ett fretagskonvent dr kontorsanstllda kliver upp p scen fr lite underhllning, men det r enbart r kul fr andra kollegor. Mig gav det sledes ingenting, fr spexen r inte vidare bra om man nu inte vill se sin idol bjuda p sig sjlv i sng som verrstas av musiken.

Med fans menar jag frvrigt fangirls. Det gick upp fr mig under showens gng att den r skapad av kvinnor fr kvinnor. Mngden fangirls som verrstade lokalen i jubel var frvnansvrt stort. Mnga kvinnor i publiken verkade uppskatta showen vldigt mycket och jag bevittnade mnga som kiknade av skratt nr jag sjlv undrade om man kanske kunde smita ut lite tidigare.

Fokuset p sex och snusk taget frn forumet, kanske framfrallt det var som riktat mot dom sjlva, var stort och hur kul r det egentligen att hra om och om igen? Inte s vrst fr mig, men det gick hem fr dessa fangirls som jag frvrigt tror aldrig satt sin fot i forumet utan enbart knner till det via denna podd. Kan frresten inte lta bli att tro att dom faktiskt tar t sig p riktigt av det som skrivs om dem p forumet men frsker maskera detta som humor i showen, vi alla vet ju att kvinnor r brckliga varelser som vars skinn p nsan utt kan verka vara tjockt men i verkligheten inte r det.

N att betala 500 spnn fr att se dessa tre Mia Skringer-typer spexa runt och frska vara roliga var ingen hjdare. Sen att behva bevittna den dr feta i blstll stappla runt p scenen som en jvla pensionr var bara tragiskt. Trodde frst att det var med mening bara fr att f ngra "hon har tagit den i tvan" kommentarer men har insett i efterhand att det handlar om bristande fysisk frmga. Maken till stelt hftparti och svrigheter att rra sig normalt har jag sllan skdat frn ngon som bara r fdd 83 och inte ens ftt barn. Jag har sett kvinnor i 80rs ldern som r mer virala och rrliga. Jag misstnker frvrigt att inte ngon av dessa kvinnor har ftt ngra barn eller kommer gra det! Dom r alla tre sjlva sinnebilden av den moderna vilsna kvinnan.

Nvl. Jag rekommenderar inte att spendera pengar p detta.
Citera
2022-04-27, 13:12
Medlem
Rymdstyrelsens avatar
Showen r vl bara en snabb ihopsatt cashgrab signerad dom pengakta kvinnorna bakom Kahlo.

Lser om dessa tv kvinnor p deras egen site och man vill ju bara krkas i munnen:

" Jag hade under flera r hrt talas om dessa supertalanger och nr vi till slut fick chans att samarbeta var det en ren frjd. " - David Sundin.

" Malin och Sophie r s engagerade och uppfinningsrika. Inget verkar vara ett problem fr dem, konstaterar Henrik Schyffert."

" Jag har varit lite avundsjuk p Schyffert och Lindstrm som ftt jobba s mycket med Malin och Sophie genom ren, sger Kristian Luuk."

Det r som dom lyckats samla Sveriges mest vidriga mnniskor p ett och samma stlle.

Men det r inte frvnade, vi lever ju trots allt i ett land dr Stefan och Krister drar utslda hus och dr folk betalar 350kr fr att Ola-Conny frn Ullared ska skicka en videohlsning.
Citera
2022-04-27, 21:46
Medlem
ProfessorAs avatar
Har inte ftt tummen ur tumvrmaren fr n nu. Men hr kommer mina tankar efter att ha sett showen i Linkping.

Ina sprtte mest runt som en gammal tjackis som mjukat sig med benzo. S fort hon snackade brjade hon studsa och rycka med armarna s jag glmde bort att lyssna p vad hon sa.

Mia satt bra p sitt stdben och vste lite med sin hesa rst.

Men Emma! HELVETE vad sexig mnniska. Den dr fula sparkdrkten gjorde nt med hennes stjrt som fick mig frhxad. Den har stannat kvar hos mig. Jag tnker p den nr jag ska sova eller nr alla andra tankar r slut. Jag satt fr visso rtt lngt bak, men nd. Fan ass!
Sen nr hon sjng om alla smeknamn hon har p prutten sin, det var till mig!

Hade man vart bttre p det hr med initiativ och problemlsning hade jag nog skt uppna och stmt av lite fr framtiden. Eller i alla fall bildgooglat lite..

Aja. Emma, vilken milfig jvla drm-damp-brud! I s jvla rtt element, som gjord fr scen! Kommer hon till Linkan (eller nn annanstans) igen kanske jag kollar om nn kper biljett.
Citera
2022-05-06, 20:12
Medlem
Nr jag sg showen s satt det en sjukt creepy snubbe framfr mig som filmade och fotade Mia under hela showen. Han zoomade in p Mia hela tiden oavsett om hon sa eller gjorde ngot, jag tror inte ens han tittade eller lyssnade p Emma och Ina.
Har Mia en stalker? Troligtvis.
Citera
2022-05-07, 17:30
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rum77
Nr jag sg showen s satt det en sjukt creepy snubbe framfr mig som filmade och fotade Mia under hela showen. Han zoomade in p Mia hela tiden oavsett om hon sa eller gjorde ngot, jag tror inte ens han tittade eller lyssnade p Emma och Ina.
Har Mia en stalker? Troligtvis.
Jag tror Carlbom har varit p showen precis s det kan nog stmma.
Citera
2022-05-27, 09:09
Medlem
Knner jag behver g in & skriva - vilket jag sllan gr, r mer en flashback konsument n producent av innehll MEN..

Sg trion i Gteborg igr, det var helt jkla magiskt. Lite kort dock, kunde varit lngre! Skrattade s hrt s min rst r ju mindre njutbar idag.

Fantastiskt, klderna, rekvisitan & hela stohejet med filmerna i framtiden. Det var klockrent. Lite kort som sagt men helt klart vrt varenda re fr att se denna trion!

Kommer sitta p frsta parkett nsta gng dem kr en show igen, var det bsta p lnge & det tackar jag fr!

Samt - Mias klder - var r dem ifrn? Var ju galet snygga!
Citera
2022-05-28, 17:48
Medlem
Rolig show! Lite South Park ver det hela, vilket var vlkommet. Mia r ju otroligt st. Hon hade vldigt gullig kemi med Emma tom utver 'historielektionen'. Och roligt att Inas historieintresse ntligen kom till anvndning!

En del av showen var mest buskis som drev med tjejernas personligheter. Detta fungerade ibland, men det fll tyvrr pladask tillrckligt mnga gnger fr att showen skulle knnas lite B. Frvntade mig se flickorna lsa upp texter som de gr i podden, fr det r de bra p. Det r dr deras bsta humor ligger, det blir liksom brande betong fr deras sm avstickare som ibland r roliga, och ibland inte. Det lilla av upplsningarna som var med i liveshowen var suvernt.

Saker som hade kunnat gras bttre, srskilt fr de som ej r bekanta med podden, eller som bara hrt ngra f avsnitt.

-Grna ngon kommentar om att Mia r lesbisk i brjan p showen. En del av skmten som har att gra med Mia och knsorgan/sexuella relationer r roligare nr man vet detta. Dessutom fr hennes sngnummer d en extra boost av power.

-Mindre hnvisningar till tidigare material. En del var riktigt, riktigt bra. Sngnumret med Mia var suvernt. En av filmerna som visades ang. journalistik var roligt det ocks. Pratet som berrde en viss rstid var inte lika bra, det byggde p att man lyssnat p alla avsnitt av podden och visste vad det var som togs upp. Visst kan man hnvisa till tidigare avsnitt, men d grna p ett stt som gr att alla frstr vad det handlar om.
Citera
2022-07-16, 05:54
Medlem
xavi8222s avatar
Hrde det senaste avsnittet av Trion. Googlade, d jag hrde att Mia var s jkla snygg. Tja, hon r inte fel p de bilder jag ser. Lite ovntat, mste jag sga. Jag har givetvis frutfattade meningar.

Emma Knyckare r dock vldigt vacker. Helt ovntat ocks, mste jag sga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in