2022-11-25, 22:59
Medlem
Johan-Palms avatar
Eftersom showen handlar om tråden vill jag veta om de nämnde mig, eller snarare mitt inlägg om FF-lyssnare som blir kränkta av skämten?
(FB) Flashback Forever - pod om Flashback Forum
Citera
2023-02-09, 21:00
Medlem
FleraStenars avatar
Njaaae detta var väl ingen höjdare eller? Fanns absolut guldkorn och jag tyckte det var värt pengarna för vi hade jäkligt bra platser, men emma är roligare när man inte ser henne. Ina var härlig som alltid och Mia överraskade faktiskt med att kännas lite sådär go och spontan. Håller mig till podden hädanefter, älskar podden.

/stenar
Citera
2023-02-09, 22:06
Medlem
Inte en egen recension, men på tåget från Lund tjylyssnade jag på ett äldre par "som varit på teater. Eller ja, det var mer en humorshow."

Deras utlåtande var "Det var lite under bältet, eller mycket under bältet. De körde bara en massa billiga skämt".

Utlåtande: de tog verkligen åt sig av sista akten!
Citera
2023-02-10, 22:04
Medlem
Kul show i Malmö ikväll, andas lite skolpjäs i nian
Citera
2023-02-12, 02:18
Medlem
Nattvakten75s avatar
Hallå alla.
Jag har köpt en biljett till showen i Göteborg den 29 april men har även biljetter till Helloween som jag väntat på sen 2020.
Jag tror inte tjejerna vill flytta showen till den 30 tyvärr så jag undrar om någon vill köpa biljetten eller byta mot en i Borås.
Citera
2023-02-12, 03:50
Medlem
Bojkottar

Lyssnade på ett avsnitt en gång det räckte.

Sinnebilden av den modernt förlorade kvinnan som nån skrev var precis intrycket jag fick känns så långt bort ifrån Flashback det bara går.
Citera
2023-02-13, 21:54
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleiadesz
Bojkottar

Lyssnade på ett avsnitt en gång det räckte.

Sinnebilden av den modernt förlorade kvinnan som nån skrev var precis intrycket jag fick känns så långt bort ifrån Flashback det bara går.

Den här tråden handlar om deras show och inte om podden som du verkar tro.
Citera
2023-07-23, 23:27
Medlem
https://www.svtplay.se/video/Kq13WPx...forever-showen
Citera
2023-07-24, 00:08
Bannlyst
Det här är ju 3 kvinnor, vars utseende inte drar ned några större applåder, och dom tänkte nog inte så långt här gällande upplägget. Scenshow med starka strålkastare var nog inte så genomtänkt?

Dom har nog ofta fått höra att dom har fin personlighet, i brist på annat att ge komplimanger för. Även det är väl lögn.
Senast redigerad av 2500HD 2023-07-24 kl. 00:11.
Citera
2023-07-28, 16:50
Medlem
Den finns att se på svt play nu
Tycker att det som togs upp från flashbacktrådar var roligt som alltid. Deras egna grejer var inte lika roliga. Tror de gör sig bättre i podden eller så skulle ha showen mer lik podden, fanns några sådana bra moments som typ sommartalen.
Citera
2023-07-28, 21:12
Medlem
orrtupps avatar
Såg showen på tv nu. Blev ganska besviken, vet inte riktigt vad jag förväntade mig men inte var det detta i alla fall. Gillar deras podd så jag har lekt med tanken på att gå på deras show men tur att jag inte gjorde det.
Det hade känts pinsamt om jag lyckats lura med mig någon annan också att titta på spektaklet.
Citera
2023-07-29, 11:20
Medlem
orrtupps avatar
En sak som jag inte gillade alls var att de verkade vilja bekräfta etablissemangets bild av FB som ett hatiskt forum för incels och losers.

I podden tycker jag inte att de gör så utan tvärtom visar att det finns värme och hjärta också.

Men SVT kanske bara visade en del av showen och valde ut det som kan se illa ut?
Att man inte fick någon förklaring till Mias konstiga utrustning tyder ju på att de inte visade allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in