2023-05-11, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Låt oss prata om henens vikt 2023
https://www.expressen.se/noje/jag-ar...-ar-kar-i-mig/
https://www.etc.se/feature/bianca-me...aen-tar-litium

Det som gör hennes nylle fortsatt porrig dock, är hennes tätsittande ögon
https://s3.amazonaws.com/assets.pipp...00124b42e5.jpg https://cdn.publisher-live.etc.nu/sw...2f5da10eba.jpg
ett väldigt förelkommande judiskt drag har jag kommit fram till efter omfattande studier

Vänta nu, Bianca har väl en ganska normal kropp? Det är väl bara hennes ansikte som är lite uppsvullet? Kan inte kommentera om tätt sittande ögon är ett typiskt judiskt karaktärsdrag eller inte, men jag kan hålla med om att det får henne att se rätt intensiv ut. Sen tror jag inte att hennes sätt att sminka sig gör henne rätt. Är ingen sminkexpert men jag kan tänka mig att en mindre 'hård' sminkning runt ögonen skulle få henne att se mindre galen ut. Dessutom har hon, enligt mina iakttagelser, rätt dålig hy och genom att försökta täcka det till 100% blir bara inte snyggt. Bättre då att använda lätta produkter och bära upp sin operfekta hy rakryggat.
Citera
2023-05-11, 21:58
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrokenStjaertlukt
Vänta nu, Bianca har väl en ganska normal kropp? Det är väl bara hennes ansikte som är lite uppsvullet? Kan inte kommentera om tätt sittande ögon är ett typiskt judiskt karaktärsdrag eller inte, men jag kan hålla med om att det får henne att se rätt intensiv ut. Sen tror jag inte att hennes sätt att sminka sig gör henne rätt. Är ingen sminkexpert men jag kan tänka mig att en mindre 'hård' sminkning runt ögonen skulle få henne att se mindre galen ut. Dessutom har hon, enligt mina iakttagelser, rätt dålig hy och genom att försökta täcka det till 100% blir bara inte snyggt. Bättre då att använda lätta produkter och bära upp sin operfekta hy rakryggat.
Vi behöver en nakenbild 2023 för att att jag som man ska kunna avgöra vad som är din idealvikt

Jag tycker inte hon ser galen ut, tack för upplysningen att vi med tätsittande ögon
ser intensiva ut
Citera
2023-09-05, 18:00
Medlem
Min brors kusins avatar
Nu tycker hon tydligen Östermalm har de vackraste människorna. Med tanke på hur hon ser ut kan man undra var hon bor, inte lär det vara på Östermalm Läste det på Facebook......
Citera
2023-10-08, 19:26
Medlem
Undra om Bianca blev förvånad att få sitt fönster krossat efter att postat flera pro-israeliska stories sista tiden?
Citera
2023-10-09, 08:59
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrokenStjaertlukt
Undra om Bianca blev förvånad att få sitt fönster krossat efter att postat flera pro-israeliska stories sista tiden?
Nu är hon judinna och att hon står upp för Israel är förståeligt, men förstår inte varför man krossar hennes fönster för det?
Citera
2023-10-09, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
Nu är hon judinna och att hon står upp för Israel är förståeligt, men förstår inte varför man krossar hennes fönster för det?

För att araber provoceras av det
Citera
2023-10-09, 12:42
Medlem
Citat:

Även om man inte behöver vara sionist bara för att man är jude/judinna så är det väl en rimlig ansats att hon känner sympati som medmänniska för de som skadats i Hamas attacker. Att däremot vurma och hylla den israeliska militären är en annan femma... Jag rättfärdigar inte att förstöra privat egendom (oavsett hur provocerad man är), men hon borde ha kunnat räkna ut att det skulle bli reaktioner på hennes inlägg.
Citera
2023-10-10, 09:33
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g5s1n-A7OW2-WxqUK
För att araber provoceras av det
ja men med samma logik kan man vända på det att alla som tar ställning i något ska få konsekvenser för det var slutar det i då? jag ska inte kunna vara invandringsmotståndare för att utlänningar blir rasande?
Citera
2023-10-10, 15:25
Medlem
Citat:
ja men med samma logik kan man vända på det att alla som tar ställning i något ska få konsekvenser för det var slutar det i då? jag ska inte kunna vara invandringsmotståndare för att utlänningar blir rasande?

Alltså, det är inte på långa vägar berättigat att trakassera BM pga hennes proisraeliska åsikter.
Citera
2023-10-11, 05:45
Det var inte ens säkert en arab. Rör sig araber ens där Bianca bor?

Mycket troligare att det är AFA-anknutet.

Den här typen av attentat är hur den intellektuella vänstern utövar politik.

Att araber direkt får skulden när det är vita kommunister normalt är en intressant mekanism där vänstern använder sandbabbar som syndabock.

"Det var invandrare som panga rutan" är kul.

Edit: nån överklasskommunist med palsetinaschjal i grannskapet är mer troligt.
Senast redigerad av Gotterfunken 2023-10-11 kl. 06:10.
Citera
2023-10-11, 08:34
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g5s1n-A7OW2-WxqUK
Alltså, det är inte på långa vägar berättigat att trakassera BM pga hennes proisraeliska åsikter.
Det var det jag menade, oavsett om jag inte håller med henne är det väl inte konstigt att hon tar parti för Israel som judinna? du lär ju inte få henne byta sida
precis som en svenne byter sida för han blir förnedringsrånad
Citera
2023-10-11, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotterfunken
Det var inte ens säkert en arab. Rör sig araber ens där Bianca bor?

Mycket troligare att det är AFA-anknutet.

Den här typen av attentat är hur den intellektuella vänstern utövar politik.

Att araber direkt får skulden när det är vita kommunister normalt är en intressant mekanism där vänstern använder sandbabbar som syndabock.

"Det var invandrare som panga rutan" är kul.

Edit: nån överklasskommunist med palsetinaschjal i grannskapet är mer troligt.

Det har du nog rätt i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in