Citat:
Ursprungligen postat av
FrokenStjaertlukt
Hon nämner i 'Unge Meyers lidanden' att hon blir mer eller mindre försörjd av pappan till hennes barn. Fick intrycket att han inte är särskilt glad i det upplägget... Däremot har jag inte greppat om hon kommer från ett välbärgat hem/är överklass? Utifrån hur hon beter sig har jag svårt att tro det...
Hon är väl uppvuxen på Östermalm? Hennes mamma har jag träffat ibland och jag upplever mamman som något märklig. Hon är lite reserverad och märkvärdig och med en lite konstig verklighetsuppfattning. Skulle det visa sig att hon var antivaxxer så skulle jag inte bli det minsta förvånad eller om hon skällde ut en hundägare för att dennes hund skällde på gatan. Hon saknar liksom omdöme kring vad som är rimligt att kräva av sin omgivning, santidigt som hon känns lite flummig, men är ändå fullt fungerande.
Bianca minns jag som ett väldigt tillknäppt barn, så att jag tänkte tanken att hon kanske var olycklig, dock inte pga mamman.
Måste säga att jag blev otroligt förvånad när jag läste vad hon arbetar med nu. Minns även att hon var väldigt söt dom barn, hennes mamma ser väldigt bra ut, påminner lite om skådespelerskan M_rik_ L_gerkrantz (a) fast ändå ännu mer sval.