• 1
  • 2
2022-03-07, 21:01
Medlem
Jag må vara sen på bollen men har precis upptäckt podden 'Unge Meyers lidande' och blir inte klok på denna kvinna med namn Bianca Meyer!! Oklart om min förvirring beror på att jag finner hennes gränslöshet som lite charmig eller om det är för att jag aldrig tidigare känt sån avsky. Hjälp mig reda i detta genom att dela allt ni vet om henne!
Citera
2022-03-07, 21:19
Medlem
Nåt skvaller måste ni väl sitta på? Det är med att hon är alkalits t.ex - någon som sitter på me detaljer om det?
Citera
2022-03-07, 21:57
Medlem
massuppfittarens avatar
Är inte det hon som gifte sig med en typ 80-åring för pengarna?
Citera
2022-04-04, 19:19
Medlem
Vem är pappan till hennes barn? Han Tastas som nu är gift med Skarsgårdsdottern?
Citera
2022-04-04, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LurkerJempa
Vem är pappan till hennes barn? Han Tastas som nu är gift med Skarsgårdsdottern?

Inte direkt.

https://www.hhs.se/en/persons/n/nerep-erik/
Citera
2022-04-08, 13:59
Medlem
FlensonMandelas avatar
Inget skvaller med fan vad dryg hon verkar vara. Hatar och älskar om vartannat. Twittrar intensivt i perioder och tjatar om sin expojkvän och hur han sårade henne. Nu var det något om att hon hade fått reda på att han hade skaffat en ny tjej bakom hennes rygg (ska väl skojjas om det snart när hon inser hur fjortonårigt det är att skriva så) och hon ville veta vem det var. Otroligt avtändande beteende. Eller så twittrar hon något elakt om någon när hon är frustrerad över något och sen kommer det tre inlägg till där hon ska förklara sig eller skojjar bort det hon just skrev. Eller så raderas inläggen.

Så körd människa. Noll självinsikt. Inte ens rolig. Vem som helst kan kalla sig komiker. Kommer aldrig lyckas med någon relation.

Önskar hennes expojkvän all lycka i framtiden!
Citera
2022-04-17, 22:50
Medlem
Finns ju redan en hel del skvaller om B i della q tråden - självutnämnd alkis och borderline, skaffade barn med sin kompis 70-åriga stenrika pappa osv. Verkar alltid varit rätt gränslös men på senaste har hon blivit helt unhinged på soc med? Efter breakupet med han tjackisen från Väsby mer specifikt. Skriver så konstiga grejer på Twitter som hon sen raderar/skojar bort. Verkar sjukt sugen på att bli känd/komma in i mediasvängen också men verkar inte riktigt lyckas på samma vis som sina gamla poddkollegor konstigt nog, hon var väl ändå allas favorit?
Citera
2022-04-24, 11:26
Medlem
FlensonMandelas avatar
Vi får passa oss nu för hon twittrade för några veckor sen om att hennes gubbexs kompis var en privatdetektiv/data hacker och skulle kolla upp oss. Jag är dock tveksam om gubbar med Windows 95-datorer har rätta programmen för det. Hon lyckas väl hänga ut folk med skyddad identitet då också.

Nyfiken på var människan får alla sina pengar ifrån. Inte kan det då vara från standup-gig eller ett vanligt jobb iallafall. Resor, stugor på Österlen, shopping och annat skit för tusentals kronor. Kanske extra kämpigt nu när man inte har en kille som köper det man tjatar till sig av. Men Windows 95-gubbexet har nog inget att säga till om när det kommer till pengar. Barn måste ju ha en dräglig uppväxt osv.
Citera
2022-07-30, 20:03
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Är inte det hon som gifte sig med en typ 80-åring för pengarna?
Hur gammal? var hon när hon gifte sig med pappa

Hon är 35 nu

Stämmer det att hennes son heter Sasha?, ryss rysk-ljudiskt namn va?
Betyder det att hon är avkomma till ryska ljudar?

Är det pappa som är far till Sasha?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-07-30 kl. 20:07.
Citera
2022-10-22, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlensonMandela
Vi får passa oss nu för hon twittrade för några veckor sen om att hennes gubbexs kompis var en privatdetektiv/data hacker och skulle kolla upp oss. Jag är dock tveksam om gubbar med Windows 95-datorer har rätta programmen för det. Hon lyckas väl hänga ut folk med skyddad identitet då också.

Nyfiken på var människan får alla sina pengar ifrån. Inte kan det då vara från standup-gig eller ett vanligt jobb iallafall. Resor, stugor på Österlen, shopping och annat skit för tusentals kronor. Kanske extra kämpigt nu när man inte har en kille som köper det man tjatar till sig av. Men Windows 95-gubbexet har nog inget att säga till om när det kommer till pengar. Barn måste ju ha en dräglig uppväxt osv.

Hon nämner i 'Unge Meyers lidanden' att hon blir mer eller mindre försörjd av pappan till hennes barn. Fick intrycket att han inte är särskilt glad i det upplägget... Däremot har jag inte greppat om hon kommer från ett välbärgat hem/är överklass? Utifrån hur hon beter sig har jag svårt att tro det...
Citera
2023-02-16, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrokenStjaertlukt
Hon nämner i 'Unge Meyers lidanden' att hon blir mer eller mindre försörjd av pappan till hennes barn. Fick intrycket att han inte är särskilt glad i det upplägget... Däremot har jag inte greppat om hon kommer från ett välbärgat hem/är överklass? Utifrån hur hon beter sig har jag svårt att tro det...

Hon är väl uppvuxen på Östermalm? Hennes mamma har jag träffat ibland och jag upplever mamman som något märklig. Hon är lite reserverad och märkvärdig och med en lite konstig verklighetsuppfattning. Skulle det visa sig att hon var antivaxxer så skulle jag inte bli det minsta förvånad eller om hon skällde ut en hundägare för att dennes hund skällde på gatan. Hon saknar liksom omdöme kring vad som är rimligt att kräva av sin omgivning, santidigt som hon känns lite flummig, men är ändå fullt fungerande.
Bianca minns jag som ett väldigt tillknäppt barn, så att jag tänkte tanken att hon kanske var olycklig, dock inte pga mamman.
Måste säga att jag blev otroligt förvånad när jag läste vad hon arbetar med nu. Minns även att hon var väldigt söt dom barn, hennes mamma ser väldigt bra ut, påminner lite om skådespelerskan M_rik_ L_gerkrantz (a) fast ändå ännu mer sval.
Citera
2023-04-23, 01:28
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Låt oss prata om henens vikt 2023
https://www.expressen.se/noje/jag-ar...-ar-kar-i-mig/
https://www.etc.se/feature/bianca-me...aen-tar-litium

Det som gör hennes nylle fortsatt porrig dock, är hennes tätsittande ögon
https://s3.amazonaws.com/assets.pipp...00124b42e5.jpg https://cdn.publisher-live.etc.nu/sw...2f5da10eba.jpg
ett väldigt förelkommande judiskt drag har jag kommit fram till efter omfattande studier
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-23 kl. 01:34.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in