• 4
  • 5
2023-12-12, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Vem parasiterar den här fräcka judinnan på? Hon har en bostadsrätt med fyra rum på Östermalm samtidigt som hennes företag 2022 omsatte så lite som 175k.

Och hur kan man tjäna så lite pengar när man är är en omtalad "kultur- och mediepersonlighet"?

Det är sonens pappa som står för levnadskostnaderna.
Citera
2023-12-12, 23:58
Citat:
Ursprungligen postat av RoseTheHat

Då fattar man varför hon höll huvudet kallt och började gapa i Expressen

Citat:
Jag tycker också ärligt talat att det är något allvarligt fel med att inte älska judar – besinningslöst. Efter allt vi gjort för er. Utan oss inget. Dessutom är vi coolast, smartast och snyggast. Det är inte klädsamt men jag är tvungen att säga det eftersom NI är för snåla (något vi annars brukar anklagas för att vara) för att erkänna det. Jag vill också säga, och detta är bara från mig, men jag hoppas få med mig alla judar, eller det räcker med de tre rikaste i Sverige: Nu stänger vi plånboken för er. Ni har förlorat vårt förtroende. You can't sit with us.

Hon har ingen egen plånbok. Hade kanske varit bättre att hålla käft i det läget.

Ah, nu vet hon vilka hon har på sin sida och vilka hon inte har på sin sida. Take a chill pill. Neurotiskt folk de där.
Senast redigerad av AuntAugusta 2023-12-13 kl. 00:01.
Citera
2023-12-13, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoseTheHat

Vem är sonens pappa?
Citera
2023-12-13, 10:46
Medlem
Citat:
Vem är sonens pappa?

https://www.hhs.se/en/persons/n/nerep-erik/
Citera
2024-04-10, 17:18
Medlem
Citat:
Vem parasiterar den här fräcka judinnan på? Hon har en bostadsrätt med fyra rum på Östermalm samtidigt som hennes företag 2022 omsatte så lite som 175k.

Och hur kan man tjäna så lite pengar när man är är en omtalad "kultur- och mediepersonlighet"?

Du kanske inte hade någon aning men svårt att bli rik inom kultur och media i Sverige. Många som jobbar inom kultur och media gör det för att de är gapiga och kreativa, men det är mer undantag än regel att du blir rik på det i Sverige.

Jag vill veta mer om Biancas relation till sonens fader Erik Nerep. Hur länge dejtade de, har de varit gifta?
Citera
2024-04-11, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DansAmanda
Du kanske inte hade någon aning men svårt att bli rik inom kultur och media i Sverige. Många som jobbar inom kultur och media gör det för att de är gapiga och kreativa, men det är mer undantag än regel att du blir rik på det i Sverige.

Jag har inte pratat om att "bli rik", jag har ställt mig undrande till hur man kan vara en uppburen medieprofil och omsätta så lite som 175k per år. Vilken enskild firma som helst omsätter en sådan struntsumma. Inte att undra på att hon måste manipulera en rik gubbstrutt för att dra sig fram.

Helt skamlös är hon ju förvisso när hon samtidigt gör hemma-hos-reportage i inredningstidningar och skryter om "sin" bostad, som någon annan betalat åt henne. Föreställ er att en man skulle bete sig som hon gör.
Citera
2024-10-25, 02:45
Medlem
mensverkets avatar
Det finns en artikel på SvD bakom betalvägg hur hon räddade sitt äktenskap med Jonathan Unge genom att ligga med andra.
Citera
2024-10-25, 03:10
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Det finns en artikel på SvD bakom betalvägg hur hon räddade sitt äktenskap med Jonathan Unge genom att ligga med andra.

Hennes bästa preventivmedel är att ha ljuset tänt i sovrummet så det är det ingen som betvivlar.

J-vla skräcködla. Hennes 15 minuter är över, varför kan hon inte acceptera?
Senast redigerad av EverythingWIllBeOK 2024-10-25 kl. 03:12.
Citera
2024-10-25, 09:43
Medlem
Citat:

Hon har aldrig varit gift med Jonathan Unge? Han är gift med någon annan?
Citera
2024-10-25, 19:08
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DansAmanda
Hon har aldrig varit gift med Jonathan Unge? Han är gift med någon annan?

Dom kelade på bilden i artikeln.

Red: https://www.svd.se/a/8q930w/jonatan-...l-affar-hemlig
Senast redigerad av mensverket 2024-10-25 kl. 19:10.
Citera
2024-10-25, 19:10
Medlem
Citat:
Dom kelade på bilden i artikeln.

Ja, dom spelar in en pod ihop och är kompisar.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in