2023-10-11, 12:12
Citat:
Ursprungligen postat av g5s1n-A7OW2-WxqUK
Det har du nog rätt i.

Jao.

Det finns låg risk att en arab följer Bianca för att bli så sned att de kör en sten genom rutan uppe på Östermalm, i synnerhet som hon kör sin IG privat.

Det är någon AFA-röding som sitter och hatrunkar och som förmodligen stört sig på henne länge.

Säpo lär ju ha en del att göra nuförtiden så det är ovanligt dumt gjort att vara terroristsympatisör.

edit: leta stenkastare bland ship to Gaza-folket, de kan vara 70 år gamla men de har alla vandaliserat och klottrat och krossat rutor, det ingår i att bli vänsteranarkist att inte ha de spärrarna när man är ung.
Senast redigerad av Gotterfunken 2023-10-11 kl. 12:18.
Citera
2023-10-11, 12:38
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
Nu är hon judinna och att hon står upp för Israel är förståeligt, men förstår inte varför man krossar hennes fönster för det?
Är båda hennes päron judar, vet du det?
Citera
2023-10-11, 17:54
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Är båda hennes päron judar, vet du det?
jude på mödernet är det enda kravet, men om du tvivlar så är det lite märkligt att hon gjort podcast i samarbete med judisk krönika, men du har kanske tvivel på att hon är judinna för det?

hennes mormor satt i koncentrationsläger i Polen hon är lika judisk som Oscar Meyer korven
Citera
2023-10-14, 12:49
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
jude på mödernet är det enda kravet, men om du tvivlar så är det lite märkligt att hon gjort podcast i samarbete med judisk krönika, men du har kanske tvivel på att hon är judinna för det?

hennes mormor satt i koncentrationsläger i Polen hon är lika judisk som Oscar Meyer korven
Nej jag tvivlar inte, jag vill bara att hon ska vara heljude enligt mina kriterier (båda päronen) ifall jag ska ta henne på så mycket allvar det nu går
Citera
2023-10-14, 13:22
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Nej jag tvivlar inte, jag vill bara att hon ska vara heljude enligt mina kriterier (båda päronen) ifall jag ska ta henne på så mycket allvar det nu går
enligt judisk sed är man ansedd som heljude när man är jude på mödernet, rätt eller fel men hon tar ju parti för "sitt hemland" säger inte hon gör rätt men det är inte konstigt som jude, jag som är svensk tar inte i den skitstaten med tång men det är en annan diskussion
Citera
2023-10-17, 09:45
Medlem
https://www.expressen.se/kultur/ide/...a-vanners-liv/

Biancas artikel i Expressen idag. Jag försöker fortfarande greppa om detta är satir då hon påstår sig vara komiker. Att börja med att det är tur att jag äger media för att sen fortsätta med hur synd det är om judar i Sverige för att inget frågar hur dom mår. Samtidigt som hon beskriver oss svenskar som ”svennar” för att det sen avsluta med att vi judar är snyggast, smartasts och coolast lämnar en dålig smak i min mun. Hur ska man kunna känna empati för någon som framstår som så verkligenhetsfrånvänd?
Citera
2023-10-17, 10:58
"I am Jewish princess. Hear me Roar."

Hon borde åka hem och försvara sitt land och sitt folk istället för att snacka så mycket. Andra har gjort det och slåss i hennes ställe.
Citera
2023-10-17, 12:17
Medlem
Fick tips om att kolla hennes Twitter/X. Där står klart och tydligt att hon är Zionist! 😳 Att Expressen ens ger henne utrymme för att skriva lögner som redan blivit dementerade är sinnessjukt
Citera
2023-10-17, 14:12
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkognitas
https://www.expressen.se/kultur/ide/...a-vanners-liv/

Biancas artikel i Expressen idag. Jag försöker fortfarande greppa om detta är satir då hon påstår sig vara komiker. Att börja med att det är tur att jag äger media för att sen fortsätta med hur synd det är om judar i Sverige för att inget frågar hur dom mår. Samtidigt som hon beskriver oss svenskar som ”svennar” för att det sen avsluta med att vi judar är snyggast, smartasts och coolast lämnar en dålig smak i min mun. Hur ska man kunna känna empati för någon som framstår som så verkligenhetsfrånvänd?

Jag var också undrande. Tänkte precis som du att det kunde vara ett försök till satir eller mörk humor men samtidigt, tror knappast hon skulle skämta om detta ämne så det känns osannolikt. På det hela taget en rätt sjuk text som gör allt annat än att väcka sympatier.
Citera
2023-10-17, 16:09
Medlem
Kul janouchifiering men tror att judisk överhöghet är svårare att få swish på än svärjis-gnäll om blattar och muslimer.
Citera
2023-10-17, 18:00
Medlem
farlings avatar
Hennes senaste krönika i Expressen - det måste väl vara ironi, eller är hon allvarlig på riktigt?
Väcker ungefär 0 sympatier hos mig iallafall.
Citera
2023-10-17, 21:45
Medlem
Filantrop78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Hennes senaste krönika i Expressen - det måste väl vara ironi, eller är hon allvarlig på riktigt?
Väcker ungefär 0 sympatier hos mig iallafall.
Nej det är ingen ironi. Hon menar allvar. Typisk jude som spottar på dig och vill du skall vara tacksam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in