Citat:
Ursprungligen postat av
John.Walker
Jag är beredd offra mitt liv för Sverige, Europa och demokrati. Så om det innebär att betala mer bensin och ha sämre levnadsstandard ett långt tag framövet för att mina barnbarn ska leva i ett demokratiskt Europa så är jag beredd
Citat:
Ursprungligen postat av
korvstofft
Vet att du är en putinrunkare.
Oroa dig inte, diktatorn Putin kommer få smaka på 1000x värre iom västs alla sanktioner.
Vi kommer klara oss bra. Ett fattigt alkoliserat skitland som Ryssland har inget att komma med. Det enda ni putinonanister har att komma med är den "Ryska gyllene gasen" som får hela världen att snurra runt. Och utan den så blir det världs-utopi. Tro mig, resten av världen kommer var ok.
Just nu ska du oroa dig för ditt älsklingsland Ryssland.
Så ni är beredda att offra allt ert välstånd? Hur tänker ni förklara för era barn att de inte har råd att köra bil som pappa och farfar hade?
”Pappa, varför har vi inte råd med att köra bil?”
”Jo du förstår min son, det fanns en gammal elak gubbe som hette Putin. Han var jätte elak. Typ superskurken. Han gillade inte homosexuella och därför gillade inte västvärlden honom. Så vi sanktionerade sönder oss själva till stenåldern för att visa honom att vi menar allvar!”
”Okej pappa, funkade sanktionerna?”
”Det är oväsentligt min son. Det viktiga är att ryssarna inte fick vara med eurovision! Du vet mello!”
”Men pappa, det svarar ju inte på frågan varför har jag inte råd med bi....”
”TySt min son! Slava Ukraina!!!!”
Nu får ni ursäkta mig, jag ska plocka upp mina 100 rubel direkt från onkel Vladimir för detta inlägget.
Mvh rysstrollet.