2023-02-02, 22:05
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaDiver
De har krav på att skicka en bild på id inte på pass, det är en skillnad, jag har jobbat på JH tidigare men inte lönt att göra det länge med tanke på deras VIP-system
Det är lite fishy om de har det som krav. Borde gå bra med vilket som tycker man. Anledningen ska ju vara att kontrollera så att agenten är 18 år eller äldre.

Men är det bara passet de är ute efter så kan de sälja det vidare eller göra annan skit. Hade inte skickat in mitt pass.
2023-02-04, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Det är lite fishy om de har det som krav. Borde gå bra med vilket som tycker man. Anledningen ska ju vara att kontrollera så att agenten är 18 år eller äldre.

Men är det bara passet de är ute efter så kan de sälja det vidare eller göra annan skit. Hade inte skickat in mitt pass.
I vissa Eu-länder räcker det med en kopia på ditt Pass och personuppgifter för att man ska vara en styrelseledamot eller suppleant i ett aktiebolag, så man bör vara försiktig med att skicka en kopia på eget Pass så klart
2023-02-04, 15:21
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaDiver
I vissa Eu-länder räcker det med en kopia på ditt Pass och personuppgifter för att man ska vara en styrelseledamot eller suppleant i ett aktiebolag, så man bör vara försiktig med att skicka en kopia på eget Pass så klart

Tack för upplysningen. Är det bra kö i chatten idag?
2023-02-04, 18:00
Medlem
dagus1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Dålig kö? Nää men det kan väl inte stämma? 🤔

Riktigt usel kö faktiskt, du har inga knep för att jaga på gubbarna att skicka lite mer meddelanden?
2023-02-04, 19:51
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dagus1
Riktigt usel kö faktiskt, du har inga knep för att jaga på gubbarna att skicka lite mer meddelanden?

Jag lider verkligen med er som chattjobbar nu. Tyvärr så har jag lite svårt att tro det skulle vara dålig kö med tanke på hur ofta denna tråd bumpas.

Ju oftare den bumpas=fler som upptäcker chattande jobbet.

Fler som upptäcker chattande jobbet=färre meddelanden till befintliga chattare.
2023-02-04, 21:10
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Jag lider verkligen med er som chattjobbar nu. Tyvärr så har jag lite svårt att tro det skulle vara dålig kö med tanke på hur ofta denna tråd bumpas.

Äh det e fan fet kö på mitt företag hehe

Bara gnugga röven mot Bertil så får man lite messimess smessimessi
2023-02-05, 09:04
Medlem
bogslayers avatar
Citat:

Jag tror som dig, det lär vara någon skröna att det är dåligt med kö. Jag har läst hela tråden och minst 50% av inläggen berättar antingen om hur mycket pengar man håvar in, eller att det är enorm kö.

Jag har en polare som nyss började med detta, och enligt honom är det rätt bra tryck mest hela tiden. Vill folk få bättre kö kanske de ska sluta sitta och skriva hur rik man blir av att chatta med kåta gubbar?
2023-02-05, 09:38
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogslayer
Jag tror som dig, det lär vara någon skröna att det är dåligt med kö. Jag har läst hela tråden och minst 50% av inläggen berättar antingen om hur mycket pengar man håvar in, eller att det är enorm kö.

Jag har en polare som nyss började med detta, och enligt honom är det rätt bra tryck mest hela tiden. Vill folk få bättre kö kanske de ska sluta sitta och skriva hur rik man blir av att chatta med kåta gubbar?

Klart det är en skröna med dålig kö. Skulle det vara dåligt med kö så skulle man ju inte dra in 10 000kr i veckan som vissa har skrivit om här. Man skulle heller inte hålla på skriva i denna tråd så fler fick upp ögonen för detta chattande jobb, om det var dåligt med kö.

Nån skrev ju även att denne drog in över en månadslön i månaden medan han knullade horor och kliade sig på bollarna. Det skulle denne knappast kunnat göra om det är dåligt med kö.
2023-02-05, 10:42
Medlem
bogslayers avatar
Citat:
Klart det är en skröna med dålig kö. Skulle det vara dåligt med kö så skulle man ju inte dra in 10 000kr i veckan som vissa har skrivit om här. Man skulle heller inte hålla på skriva i denna tråd så fler fick upp ögonen för detta chattande jobb, om det var dåligt med kö.

Nån skrev ju även att denne drog in över en månadslön i månaden medan han knullade horor och kliade sig på bollarna. Det skulle denne knappast kunnat göra om det är dåligt med kö.

Precis, det verkar snarare kontraproduktivt att skriva i den här tråden om man vill ha mer kö. Varför marknadsföra det som ett drömjobb där man kan ligga på stranden i Bali och leva som en kung? Nu verkar det ju ändå finnas gott och väl så det blir över till alla, oavsett vad folk skriver.

Min vän tycker inte direkt det är särskilt kul, men meddelandena, och således pengarna rullar in. Jag tror inte han blir så långvarig. Fick se några meddelanden och han hade fått låtsas vara ett utedass i cirka 2 timmar.. Tur att det betalar bra iaf
2023-02-19, 09:07
Medlem
Hej där! Jag ser att inte har nämnt din stad, kan du berätta var du bor?
2023-02-19, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Du kommer att vara saknad Lisa

Vet någon vad som hände med Lisa?
2023-02-20, 20:57
Medlem
AliyahMerins avatar
Jag vill jobba hemifrån. Är det här samma jobb som i den stängda tråden Chattoperatör Jobba-hemifran?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in