2023-01-10, 20:55
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaDiver
Tror du verkligen han kommer ge dig ett konkret svar? Han jobbar åt JH och har detta som uppdrag det är väl uppenbart?
Nej, verkligen inte.
2023-01-10, 20:58
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Detta är roligt. Du anklagar mig för att jobba åt JH för att? För att jag frågar hur mycket man tjänar och hur mycket köer det är?

Då har jag en fråga till dig, nedanstående citat, speciellt det om att han kan dra in 10 000 i veckan. Skulle du säga att det är att göra reklam för chattjobb? För det är ju det denna tråd består av. Folk skryter vitt och brett om hur dom drar in 10 000 i veckan, men då är det helt okej. Ni tycker det är alla tiders.

Men när jag börjar fråga om lön och köer, då jobbar jag åt JH? Får inte ihop det.
Fast det där är ju inte att skryta:
Citat:
Känner jag för att chilla en vecka så räcker det med typ 3500kr den veckan, vill jag ösa på rejält kan jag komma upp i 7000-10000kr per vecka. Guld enligt mig.
Det är ju operatören själv som bestämmer hur mycket den vill arbeta eftersom man är frilansare. Det är ingen som bestämmer hur mycket du ska skriva och tjäna varje vecka. Så det är ju ett rent faktum och inte något skryt. Du verkar lite bitter över att du själv inte har den möjligheten själv i livet att bestämma över hur mycket du ska tjäna, när och vart du vill arbeta någonstans.
2023-01-13, 12:34
Medlem
PleasureBoxs avatar
Lönen var den bästa hittills.. Satan vad jag har blivit kvick på tangenterna.

Detta e ett jobb min son kommer få ärva.
2023-01-13, 13:05
Medlem
ingodums avatar
Hejsan alla glada operatörer och jag jobbar på JH och gjort ett tag men nu fick man ett Mail om att man hade en hel del stoppade konversationer och jag undrar kort och gott om det är någon annan som fått det med?

Jag har jobbat ett tag med detta och inte fått det innan så man blir lite nyfiken.
2023-01-13, 14:28
Medlem
--2--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingodum
Hejsan alla glada operatörer och jag jobbar på JH och gjort ett tag men nu fick man ett Mail om att man hade en hel del stoppade konversationer och jag undrar kort och gott om det är någon annan som fått det med?

Jag har jobbat ett tag med detta och inte fått det innan så man blir lite nyfiken.

same same, och några vänner också. jobbat många år aldrig fått det förut, dom skickar det säkert till alla nu eller så har targets det extra knapert med cash nu den här fattigaste månaden på decennier eller vad aftonbladet skrev.. Hur som så åkte det rakt ner i papperskorgen. sänk våran lön och börja gnälla? haha.
2023-01-13, 14:32
Medlem
ingodums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --2--
same same, och några vänner också. jobbat många år aldrig fått det förut, dom skickar det säkert till alla nu eller så har targets det extra knapert med cash nu den här fattigaste månaden på decennier eller vad aftonbladet skrev.. Hur som så åkte det rakt ner i papperskorgen. sänk våran lön och börja gnälla? haha.

Då var det som jag tänkte att de skickade ut det till typ alla då. Då slänger jag det med och fortsätter med att skriva till gubbarna. Många är heta på gröten idag. Men tack för svaret
2023-01-13, 14:39
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingodum

Var tvungen att kolla på en gång med mina 4 vänner som chattjobbar. ingen av dem har fått det. Dem skriver utav bara helvette. VIP alla fyra.
2023-01-13, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --2--

Jag jobbar också på JH och har inte fått något mail om stoppade meddelanden.
2023-01-13, 18:55
Medlem
dagus1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmallTownHuman
Jag jobbar också på JH och har inte fått något mail om stoppade meddelanden.

Samma här, men det är klart man kan ju ha otur och få flera i rad som inte tänkte ladda på mer krediter. Så det är bara borsta av sig ett sånt mail och kämpa vidare.
2023-01-14, 00:16
Medlem
fanvaslitets avatar
Hej alla läckra kåta kvinnor, jobbat som chattoperatör tidigare och tänkte att man skulle göra lite comeback - börjar klia lite i pungsäcken osv. Tänkte ifall man kunde få lite uppdatering kring hur "metan" ser ut, är det samma företag som folk jobbar på mer eller mindre? JH, E-moderators osv. eller någonting nytt och intressant?

Tänkte också fråga ifall någon har koll på dessa? Hörde inte talas om dem tidigare alls, är de nya i branschen kanske? Namnen på företagen är följande: Partnersoft, Human Resources, ORS. Ifall någon känner till dessa tre företag; hur ser lönestegen ut för samtliga? (hörde att ORS var kopplat möjligtvis till före detta TexKings, någon får gärna bekräfta).

Var jäkligt nyfikna på just de tre då jag inte såg dom för något år sen då jag jobbade aktivt som operatör. Någon som har koll? Skulle uppskattas enormt ifall någon kunde ge lite input! Puss på ljumsken tills vidare
2023-01-14, 00:46
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanvaslitet
Hej alla läckra kåta kvinnor, jobbat som chattoperatör tidigare och tänkte att man skulle göra lite comeback - börjar klia lite i pungsäcken osv. Tänkte ifall man kunde få lite uppdatering kring hur "metan" ser ut, är det samma företag som folk jobbar på mer eller mindre? JH, E-moderators osv. eller någonting nytt och intressant?

Tänkte också fråga ifall någon har koll på dessa? Hörde inte talas om dem tidigare alls, är de nya i branschen kanske? Namnen på företagen är följande: Partnersoft, Human Resources, ORS. Ifall någon känner till dessa tre företag; hur ser lönestegen ut för samtliga? (hörde att ORS var kopplat möjligtvis till före detta TexKings, någon får gärna bekräfta).

Var jäkligt nyfikna på just de tre då jag inte såg dom för något år sen då jag jobbade aktivt som operatör. Någon som har koll? Skulle uppskattas enormt ifall någon kunde ge lite input! Puss på ljumsken tills vidare
Du får jättegärna berätta mer om "Human Resources". Partnersoft är samma som Entasoft (0,19 euro per skickat mess). Love&kisses.
Senast redigerad av Resplendent 2023-01-14 kl. 00:58.
2023-01-14, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
Du får jättegärna berätta mer om "Human Resources". Partnersoft är samma som Entasoft (0,19 euro per skickat mess). Love&kisses.

Det låter ju intressant, hur går man jobb där?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in