Citat:
Ursprungligen postat av
Hor-Ulla
Detta är roligt. Du anklagar mig för att jobba åt JH för att? För att jag frågar hur mycket man tjänar och hur mycket köer det är?
Då har jag en fråga till dig, nedanstående citat, speciellt det om att han kan dra in 10 000 i veckan. Skulle du säga att det är att göra reklam för chattjobb? För det är ju det denna tråd består av. Folk skryter vitt och brett om hur dom drar in 10 000 i veckan, men då är det helt okej. Ni tycker det är alla tiders.
Men när jag börjar fråga om lön och köer, då jobbar jag åt JH? Får inte ihop det.
Fast det där är ju inte att skryta:
Citat:
Känner jag för att chilla en vecka så räcker det med typ 3500kr den veckan, vill jag ösa på rejält kan jag komma upp i 7000-10000kr per vecka. Guld enligt mig.
Det är ju operatören själv som bestämmer hur mycket den vill arbeta eftersom man är frilansare. Det är ingen som bestämmer hur mycket du ska skriva och tjäna varje vecka. Så det är ju ett rent faktum och inte något skryt. Du verkar lite bitter över att du själv inte har den möjligheten själv i livet att bestämma över hur mycket du ska tjäna, när och vart du vill arbeta någonstans.