2022-10-11, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rknrlstr
Jag ber om ursäkt för min dumhet.

Nu borde du fått den.
2022-10-11, 16:21
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rknrlstr
Jag ber om ursäkt för min dumhet.
Jag kan inte svara på om jag har rätt men det borde vara ganska logiskt. Är det så Fortfarande inte ha din lön måste du höra med dessa personer jag har skrivit om. Det brukar vara väldigt enkelt att få svar. Sedan är det som jag säger att alla har olika utbetalningsformer. Ibland kan det ta någon dag längre för att vissa utbetalningar.
2022-10-13, 08:01
Medlem
Du kommer att vara saknad Lisa
2022-10-13, 11:04
Medlem
Jag tror de varit fler. Lisor alltså. Med tanke på den extrema personlighetsförändringen senaste tiden.
2022-10-13, 11:23
Medlem
sebastian66s avatar
Det känns ändå lite spännande och kittlande hur den nya coachen kommer att bli. Alla nya vill ju visa framfötterna så det kanske kommer att bli krångligt värre. Logga inte en spark i skrevet missa att grannens hund sket tack. Det konstiga är att man har Skype till hövdingen D. Men i mailet får man ingen Skype adress till den nya. Det är ungefär lika dålig information som i alla andra mejl.
2022-10-14, 15:01
Medlem
Jäkla seg vecka, äntligen fredag och gubbarna vaknat till liv igen…
2022-10-14, 22:06
Medlem
Suchkas avatar
Kommer också sakna L. Hård men rättvis. Personlighetsförändring? Är det kö har man fått höra det, annars? Har bara varit uppskattat att få påminnelse när man kan göra mer kulor utan att fuska med timmarna.

Nu när kön sjunkit med 5831% och de inte behöver anställda fler så kanske det blir upprensning. Det hade varit tråkigt.
2022-10-15, 05:10
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka
Kommer också sakna L. Hård men rättvis. Personlighetsförändring? Är det kö har man fått höra det, annars? Har bara varit uppskattat att få påminnelse när man kan göra mer kulor utan att fuska med timmarna.

Nu när kön sjunkit med 5831% och de inte behöver anställda fler så kanske det blir upprensning. Det hade varit tråkigt.
Men det är ju fortfarande ganska ok med mess. Även att det har sjunkit lite. Men det är trots allt tuffa tider i sverige. Snart är det lön då ökar tempot. Sedan har ju inte CW anställt fler sedan ett bra tag. Tror det är ganska soft även att den nya okända coachen inte ens hört av sig eller ens presenterat sig.
Men så är det ju med att vara chattoperatör lite eller massa hysch hysch. Frågan är ju hur den nya kommer att vara. Kanske dom kastar ut folk som är värdelösa på att logga. Eller skriver totalt värdelöst.
På något sätt är det trots allt spännande.
2022-10-15, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Men det är ju fortfarande ganska ok med mess. Även att det har sjunkit lite. Men det är trots allt tuffa tider i sverige. Snart är det lön då ökar tempot. Sedan har ju inte CW anställt fler sedan ett bra tag. Tror det är ganska soft även att den nya okända coachen inte ens hört av sig eller ens presenterat sig.
Men så är det ju med att vara chattoperatör lite eller massa hysch hysch. Frågan är ju hur den nya kommer att vara. Kanske dom kastar ut folk som är värdelösa på att logga. Eller skriver totalt värdelöst.
Känns bra att man är en fena på att logga då. Om de ska kasta ut alla som skriver värdelöst lär det inte bli många kvar. Kvantitet inte kvalitet känns som prio även för cw, men vad vet jag.
2022-10-16, 17:37
Medlem
Är från igår inte VIP längre på jh och kan säga att det knappt kommer meddelande? Typ en varje timme. Är det så för er med?
Förresten har ni råkat ut person med bild döda djur bild med sjöar? otrevligare Karl får man leta efter?!? !😂
Senast redigerad av denisa 2022-10-16 kl. 17:46.
2022-10-16, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66

Är CW bättre än JH och kan man jobba på båda ställen? Någon som vet?
2022-10-16, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Är inte VIP längre på jh och kan säga att det knappt kommer meddelande? Typ en varje timme. Är det så för er med?
Förresten har ni råkat ut tigern, bild med död älg och bild med utsikt, otrevligare Karl går man leta efter?!? Akta er för att bo i Jkn!😂

Glömde fråga, har någon någon grupp på Skype för operatörer eller är ni med i något annat forum?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in