2022-08-25, 13:46
Medlem
Vilka hemsidor finns för chatt operatör
2022-08-25, 15:05
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejmedpondus
Vilka hemsidor finns för chatt operatör
Testa dom 3 stora JH Operardor Cw. Tror det finns en operatör som heter E moderator med.
2022-08-25, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Testa dom 3 stora JH Operardor Cw. Tror det finns en operatör som heter E moderator med.

Någon som testat detta och verkligen fått jobb? Kan man översätta enkelt på något sätt ?
2022-08-25, 16:25
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Någon som testat detta och verkligen fått jobb? Kan man översätta enkelt på något sätt ?
Du menar om det är folk som jobbar som chattoperatörer på riktigt? Uppskattningsvis är det minst 4- 500 personer som jobbar med detta. Vad menar du med kan man översätta enkelt på något sätt? Är det så att du är dålig på svenska och måste använda en översättare? Då känns det som att det kan bli väldigt svårt.
2022-08-25, 18:50
Medlem
Citat:
Du menar om det är folk som jobbar som chattoperatörer på riktigt? Uppskattningsvis är det minst 4- 500 personer som jobbar med detta. Vad menar du med kan man översätta enkelt på något sätt? Är det så att du är dålig på svenska och måste använda en översättare? Då känns det som att det kan bli väldigt svårt.

Nja om man skall chatta på andra språk tänkte jag såklart.. Vet att folk jobbar som det, finns det någon i tråden som testat samtliga du radade upp.
2022-08-25, 19:25
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Nja om man skall chatta på andra språk tänkte jag såklart.. Vet att folk jobbar som det, finns det någon i tråden som testat samtliga du radade upp.
För det första är det väldigt svårt att jobba med detta med en översättare som funkar på 100 %. Sedan i regel så tjänar du mycket mindre på utländska sajter. Hur kan det komma sig att du inte kan jobba på ett av dessa tre ställen? Är det så att du har blivit avstängd på alla redan kanske
2022-08-25, 20:20
Medlem
Citat:

Är det inte sämre betalt på Cw?
2022-08-25, 20:21
Medlem
Fan också vad händer? det är jo löning idag ändå är det kö
2022-08-25, 20:37
Medlem
Citat:
För det första är det väldigt svårt att jobba med detta med en översättare som funkar på 100 %. Sedan i regel så tjänar du mycket mindre på utländska sajter. Hur kan det komma sig att du inte kan jobba på ett av dessa tre ställen? Är det så att du har blivit avstängd på alla redan kanske

Haha är du proffs eller ? Hehe ja den som vet vet… det var inte det jag frågade. Jag tror att det är vissa typer utav män man tjänar pengar på och inte vilket land dessa kommer ifrån. Tips ifrån mig till dig… kanske någon annan som kan svara..

Tror du är lite rädd jag skall sno dina kunder
Senast redigerad av Tjejmedpondus 2022-08-25 kl. 20:40.
2022-08-25, 22:28
Medlem
Citat:
Haha är du proffs eller ? Hehe ja den som vet vet… det var inte det jag frågade. Jag tror att det är vissa typer utav män man tjänar pengar på och inte vilket land dessa kommer ifrån. Tips ifrån mig till dig… kanske någon annan som kan svara..

Sebbe är proffs på att jobba och hinka samtidigt

Vad menar du med vissa typ av män? Finns bara tre typer av män:
1)män med kuk som får fitta
2)män med kuk som inte får fitta
3)ladyboys

Gissa vilken kategori Börje tillhör
2022-08-26, 01:23
Medlem
Roidberts avatar
Citat:

Behöver du använda en översättare för att skriva på ett annat språk kommer du inte bli antagen till att börja med. Sen får du betalt 0.12-0.18EUR per meddelande, så du kommer inte att kunna tjäna ihop en bra timlön om du håller på och krånglar med Google Translate.
Senast redigerad av Roidbert 2022-08-26 kl. 01:27.
2022-08-26, 04:33
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:

Chatten har ju liksom inte det upplägget att man kan sno kunder ju. Alla får i regel samma mess så det funkar ju inte. Du är välkommen du får ta alla kunder om du så vill för det finns för många att välja på.
Fattar trots allt INTE vad du menar med((Jag tror att det är vissa typer utav män man tjänar pengar på och inte vilket land dessa kommer från betyder.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in