2023-03-03, 14:55
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AliyahMerin
Är det någon som vet om man kan köra copy-paste på JH? Eller köra med speak-to-text bot? Har frågat tidigare i tråden men ingen som har svarat.
Ja, det kan du göra. Använder du tillägget Snabbcentralen så tillåter sidan du är inloggad på att du kopierar och klistrar in text. Men jag skulle inte direkt rekommendera att du gör det.
2023-03-03, 20:21
Medlem
AliyahMerins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Ja, det kan du göra. Använder du tillägget Snabbcentralen så tillåter sidan du är inloggad på att du kopierar och klistrar in text. Men jag skulle inte direkt rekommendera att du gör det.
Okej, tack så mycket för tipset.
2023-03-04, 07:45
Medlem
Citat:
Okej, tack så mycket för tipset.
Hur lyckades du komma in? Du sa jo sist att de inte accepterade ditt utländska ID?
2023-03-04, 21:47
Medlem
AliyahMerins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaDiver
Hur lyckades du komma in? Du sa jo sist att de inte accepterade ditt utländska ID?
Jag har inte kommit in på JH än. Måste få Evalid att godkänna mig men måste först ett fixa pass från mitt hemland för de accepterar inte mitt ID kort. Jag vill veta innan om jobbet är värt det.
2023-03-05, 00:49
Medlem
AliyahMerins avatar
Någon skrev att Chattcentralen och JH är samma sak. Är Chatttcentralen en datingsida som drivs av JH? Tänkte kolla in datingsidan och se vad handlar om men man måste logga in men det finns ingenstans att registrera sig.
2023-03-05, 06:15
Medlem
Citat:
Någon skrev att Chattcentralen och JH är samma sak. Är Chatttcentralen en datingsida som drivs av JH? Tänkte kolla in datingsidan och se vad handlar om men man måste logga in men det finns ingenstans att registrera sig.
Alltså varför tar du inte bara och reggar dig på JH och testar istället för att fråga så mycket om det? Det är inte som så att det är svårt att gå med där. Sedan vem har inget giltigt ID/Pass?
2023-03-05, 09:08
Medlem
Citat:
Jag har inte kommit in på JH än. Måste få Evalid att godkänna mig men måste först ett fixa pass från mitt hemland för de accepterar inte mitt ID kort. Jag vill veta innan om jobbet är värt det.

De accepterar inte ett svensk ID och bara pass menar du? Jag tror att jag identifierade mig med ID om jag minns rätt men jag tvekar nu för det var så länge sen, jag kan ha gjort det med mitt pass.

Sen tror jag knappast de accepterar ett utländsk pass! Eller ett pass utanför norden!
2023-03-05, 11:10
Medlem
AliyahMerins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEARANDLOATH1NG
Alltså varför tar du inte bara och reggar dig på JH och testar istället för att fråga så mycket om det? Det är inte som så att det är svårt att gå med där. Sedan vem har inget giltigt ID/Pass?
Jag kan inte registrera mig där för Evalid som verifierar identiteten på de som ansöker godkänner inte mitt ID. Jag har ett giltigt ID men det är inte från Sverige/EU så det godkänner inte det. Vet du om Chattcentralen är en datingsida eller vilken som är datingsida JH jobbar med?
2023-03-05, 11:11
Medlem
AliyahMerins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaDiver
De accepterar inte ett svensk ID och bara pass menar du? Jag tror att jag identifierade mig med ID om jag minns rätt men jag tvekar nu för det var så länge sen, jag kan ha gjort det med mitt pass.

Sen tror jag knappast de accepterar ett utländsk pass! Eller ett pass utanför norden!
De kanske accepterar svenskt ID men jag har inget svenskt ID.
2023-03-05, 11:25
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
De kanske accepterar svenskt ID men jag har inget svenskt ID.
Jag förstår liksom inte varför du håller på att tjafsa om detta. Du har inget svenskt ID du har inget svenskt pass. Varför tror du att du kan börja jobba på en svensk dejting app då? Det innebär att du måste söka på utländska sajter. Kan du 100% engelska kan du få jobb med detta. Kan du INTE verifiera att du kan 100% engelska är du helt körd på engelska också. Jag förstår liksom inte vad problemet är. Du kanske kan leta efter andra jobb som du inte behöver verifiera dig. Kan du inte hitta ett vanligt arbete liksom.
2023-03-05, 12:02
Medlem
AliyahMerins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag förstår liksom inte varför du håller på att tjafsa om detta. Du har inget svenskt ID du har inget svenskt pass. Varför tror du att du kan börja jobba på en svensk dejting app då? Det innebär att du måste söka på utländska sajter. Kan du 100% engelska kan du få jobb med detta. Kan du INTE verifiera att du kan 100% engelska är du helt körd på engelska också. Jag förstår liksom inte vad problemet är. Du kanske kan leta efter andra jobb som du inte behöver verifiera dig. Kan du inte hitta ett vanligt arbete liksom.
Ber om ursäkt om det uppfattas som att jag tjafsar. Jag vill bara ha ett flexibelt jobb man kan göra hemifrån och det här var ett alternativ som kom upp när jag sökte. Jag är helt outbildad och har som sagt inget svenskt pass eller ID så har inte direkt många alternativ att välja på. Med det sagt, vet du vilken datingsida JH/Chattcentralen jobbar med?
Senast redigerad av AliyahMerin 2023-03-05 kl. 12:43.
2023-03-05, 13:20
Medlem
Citat:
Jag kan inte registrera mig där för Evalid som verifierar identiteten på de som ansöker godkänner inte mitt ID. Jag har ett giltigt ID men det är inte från Sverige/EU så det godkänner inte det. Vet du om Chattcentralen är en datingsida eller vilken som är datingsida JH jobbar med?
Vet ärligt talat inte om du håller på och trollar eller gör någon form av undersökning kring dessa sidor men hur som helst ska det väl inte vara så svårt om du har ett giltigt pass. Skriv till dom och säg att du inte bor i Sverige liksom vad är problemet?
Nej det är ingen dejting sida chattcentralen, JH och alla dessa företagen styr säkert 100 tals sidor. Alla osar fejk ut men folk nappar på dom ändå. Sex-träff vet jag är en, det är en fejk prostitutionssida tror jag och någon heter fuckhub osv. Ja du får gå ut och leta lite på internet själv och se vad du själv hittar för kul. Man kanske till och med möter dig i chatten?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in