2012-09-29, 20:54
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoork
Han vill ju bara vara lika häftig som det andra, det är ju "mainstream" inom In Flames kretsen att ogilla det nya för att visa hur hård och manlig musiksmak man har... Ett gäng töntar som sitter och sorgrunkar på fredag/lördagkvällarna är vad dom är.

Musiken är ju oerhört annorlunda nu mot på t ex Jester Race så det är väl inte så konstigt att man inte gillar båda stilarna.

Din oerhörda jävla idiot.
Citera
2012-10-12, 22:02
Medlem
Så....

Vad händer om tre dagar och tjugo timmar?

http://www.inflames.com/
Citera
2012-10-23, 16:43
Medlem
Akkadians avatar
Jag gillar äldre In Flames mest, men "Soundtrack To Your Escape" är också en bra skiva. Likaså några låtar från deras senaste två plattor. "Delight and Angers", "Where The Dead Ship Dwell" och "Ropes" är bra låtar!
Citera
2012-11-02, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raketpulver
Är det bara jag som tycker att även de tre senaste albumen var amazing? Tycker nästa ASOP är bäst av dom.

Smaken är som baken!

Bästa skivorna, RTR, STYE och Clayman utan tvekan!
Citera
2012-11-20, 15:54
Medlem
Någon som har In flames avsnittet från Dom kallar oss artister som har lust att dela med sig?
Citera
2012-11-20, 17:08
Medlem
Riiikards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brutalgrind
Någon som har In flames avsnittet från Dom kallar oss artister som har lust att dela med sig?

Har det inte (hoppas dock se det) men rekomenderar "Så jävla Metal" som gick på tvåan, finns på play ett tag till! In Flames är med, bland andra...
Citera
2012-11-21, 00:00
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riiikard
Har det inte (hoppas dock se det) men rekomenderar "Så jävla Metal" som gick på tvåan, finns på play ett tag till! In Flames är med, bland andra...
Visst är det så! avsnitt två också!

Bästa skivan är clayman alla är bra där only for the weak är ju grymaste låten av dem ryser varje gång!
Citera
2013-01-26, 19:08
Medlem
håller de på med ett nytt album eller? någon som vet något?
Citera
2013-01-28, 03:31
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrkakenneth
håller de på med ett nytt album eller? någon som vet något?

Tror dom turnérar i amerikatt nu, blir ju några festivalspelningar i sommar och förmodligen så börjar de väl jobba på nytt skit till hösten.
Citera
2013-02-10, 17:29
Avslutad
Turnera tills Augusti, sen börja o jobba med plattan o spela in den i höst/vintern och då förmodligen släppa den som förra plattan, runt början av sommarn.
Citera
2013-02-23, 13:14
Medlem
Adelaides avatar
The Mirrors Truth
Take This Life
Vacuum
Versus Terminus
December Flower
Citera
2013-02-23, 13:16
Medlem
Adelaides avatar
Jag diggar In Flames extremt mycket, men jag måste säga att dom är nära släkt med power metal. Death metal med powermetal text, helt enkelt. Dock så diggar jag även power metal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in