2012-06-20, 21:03
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiatus
Är du galen? det var ju svinbra!
De kan ju inte hjälpa att ljudet krånglade på My sweet shadow.
Sabaton suger stenhårt.

Haha håller med om att Sabaton är riktigt dåliga men vafan du kan ju inte mena allvar att In Flames var svinbra? Jag själv tycker att det var ganska mediokert på något sätt. Dock var det inte så dåligt som larsson uttryckte det.
Citera
2012-06-21, 14:11
Medlem
Dexxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeTaLRubEuS
Haha håller med om att Sabaton är riktigt dåliga men vafan du kan ju inte mena allvar att In Flames var svinbra? Jag själv tycker att det var ganska mediokert på något sätt. Dock var det inte så dåligt som larsson uttryckte det.

Håller med lite. Klart att In Flames gör riktigt bra musik, men deras spelningar börjar bli lite uttjatade. Samma sak hela tiden, och det är sällan nu för tiden det blir riktigt bra drag.

EDIT: Och ja, Sabaton är riktigt jävla dåliga.
Citera
2012-06-22, 13:57
Avslutad
Sen att Anders hals var helt knullad för han var sjuk och att ljudteknikerna gjorde det sämsta möjliga jobbet spelar väl lite in på det dåliga ljudet på In Flames spelning.
Citera
2012-09-02, 20:43
Medlem
Fan jag trodde folk slutade lyssna på crabcore för längesen...

Bästa inflameslåten: https://www.youtube.com/watch?v=oSHafavwfZ0
Citera
2012-09-26, 17:00
Medlem
Jag har problem med att komma i kontakt med Jesterhead, fancluben alltså. Har dom lagt ner eller varför svarar dom inte på mail?
Citera
2012-09-27, 00:53
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vorph666

Huh? har de ändrat stil så mycket?
Citera
2012-09-27, 08:53
Medlem
Kastaflaskas avatar
Citat:

Du har en SUN 0))) bild som avatar, du borde inte ens få yttra dig om musik.

OnT: In Flames är nog det bandet som har gått ned sig mest med tiden och framgången. Helvete, The Jester Race är nog ett av de bästa albumen någonsin och sen kollar man på vad de har slängt ut för skräp de senaste åren... Nej fy-fa-an.
Citera
2012-09-27, 11:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbo V
Jag har problem med att komma i kontakt med Jesterhead, fancluben alltså. Har dom lagt ner eller varför svarar dom inte på mail?
Ja den är i princip död, den nya Jesterhead Fancluben ska ju öppnas snart.
Citera
2012-09-27, 17:39
Medlem
mega_techs avatar
Citat:

Hehe, kanske ska kolla din länk igen.
Citera
2012-09-28, 01:04
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kastaflaska
Du har en SUN 0))) bild som avatar, du borde inte ens få yttra dig om musik.

OnT: In Flames är nog det bandet som har gått ned sig mest med tiden och framgången. Helvete, The Jester Race är nog ett av de bästa albumen någonsin och sen kollar man på vad de har slängt ut för skräp de senaste åren... Nej fy-fa-an.

Tänk att man kan ogilla det nya så mycket. Visst är det gamla bättre men du menar att du inte gillar något av de senare albumen de gjort?
Citera
2012-09-28, 16:10
Medlem
Snoorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeTaLRubEuS
Tänk att man kan ogilla det nya så mycket. Visst är det gamla bättre men du menar att du inte gillar något av de senare albumen de gjort?

Han vill ju bara vara lika häftig som det andra, det är ju "mainstream" inom In Flames kretsen att ogilla det nya för att visa hur hård och manlig musiksmak man har... Ett gäng töntar som sitter och sorgrunkar på fredag/lördagkvällarna är vad dom är.
Citera
2012-09-29, 13:23
Medlem
Riiikards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoork
Han vill ju bara vara lika häftig som det andra, det är ju "mainstream" inom In Flames kretsen att ogilla det nya för att visa hur hård och manlig musiksmak man har... Ett gäng töntar som sitter och sorgrunkar på fredag/lördagkvällarna är vad dom är.

Är väl inte så konstigt om man inte gillar det nya? Det är ju en jävla skillnad. Inte ens MeloDeath längre, så gillar man MDM så gillar man nog inte nya "Alternativ Metal" In Flames så mycket.

Gillar äldre som fan. The Jester Race är ett jävla mästerverk...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in