2011-05-16, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osbylinus
Sounds of a playground fading släpps den 16 Juni i år.

Det släpps väl den 15e i sverige?
Citera
2011-05-16, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raketpulver
Man behöver ju dock lösenord för att packa upp filen?
Readme filen Hursomhelst så är passwordet: inflamesplayground72
Citat:
Ursprungligen postat av bimsalabim
Jamen fortsätt låtsas då, vi som har nån koll på vad som händer i Göteborg vet att Jesper en längre tid haft jävligt svårt för Anders och helst inte velat vistas i samma rum som honom. Anders uttalanden i media om Jespers alkolproblem och inställningen till det hela lär knappast ha hjälpt.
Jag vet att du är trovärdig och så...Och du jobbade väl på Close-Up eller relaterat till det på något vis??
Läste iallafall flera sidors intervju i senaste numret med In Flames, och Jesper med hans nya band men också massor om varför och vad som ledde till att han hoppade av. Han hade onekligen alkoholproblem, han sa att han satte sig längst bak i turnebussen och tog en bira och läste en bok varje kväll. Sen så pallade han inte med att turnera så mycket. Det var mest hans eget fel, om än inte med mening, så var det p.g.a. personliga problem som gjorde att han blev så introvert och höll sig mest för sig själv.

Har dessutom pratat med vänner till Jesper sen barnsben som har konfirmerat att han inte hoppade av PGA internt bråk eller liknande...Så om du vill ha någon trovärdighet får du väl börja uppge lite källor och vem som sagt vad.

Känns ju lite olönt för Jesper att sitta och ljuga om vad som ledde till hans avhopp, läser man hela artikeln i magazinet så är det rätt lätt att förstå vad som ledde till att han hoppade av.
Senast redigerad av krofius 2011-05-16 kl. 22:17.
Citera
2011-05-19, 13:50
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=d-cFW4MVEhA
Sounds Of A Playground Fading

Satan va skön den är Den här skivan kmr ju fan vara över förhoppningarna
Citera
2011-05-19, 19:53
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Är titelspåret så bra? har inte hört den än.
Citera
2011-05-19, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeTaLRubEuS

Nja, bättre än Deliver Us..hashtag piratbukten
Citera
2011-05-20, 11:58
Bannlyst
Citat:
Jag älskar båda låtarna, men titelspåret är definitivt bättre, speciellt solot.
Citera
2011-05-20, 14:29
Medlem
dippsis avatar
In Flames - Deliver Us (Official Video)
http://www.youtube.com/watch?v=Wr9LZ1hAFpQ

Gillar båda låtarna dock faller Sounds of a playground fading mer i min smak!
Citera
2011-05-20, 16:55
Bannlyst
Ny låt från albumet, ''A New Dawn'', dock radio-rip men bra ljud ändå. Den spelades på finsk radio igår tror jag. Riktiga jävla old IF vibbar genom låten och en skitbra mellan sektion. Den här låten borde fan ni gamla IF fans till och med gilla, om ni kallar det sörja så skrattar jag fan. Anders screams är ju jävligt grymma också, och han skriker mycket lägre pitch än vanligt. Bästa låten hittils från albumet imo:
http://www.youtube.com/watch?v=cb4-7HmoQbk
Citera
2011-05-20, 18:44
Medlem
sv1nt0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krofius
Ny låt från albumet, ''A New Dawn'', dock radio-rip men bra ljud ändå. Den spelades på finsk radio igår tror jag. Riktiga jävla old IF vibbar genom låten och en skitbra mellan sektion. Den här låten borde fan ni gamla IF fans till och med gilla, om ni kallar det sörja så skrattar jag fan. Anders screams är ju jävligt grymma också, och han skriker mycket lägre pitch än vanligt. Bästa låten hittils från albumet imo:

fyfan vad underbart! Nu jävlar bokar jag skivan. Båda låtarna är grymma på olika sätt, får fan tårar i ögonen.

Låter precis som den skulle kunna vara på ett gammalt album
Senast redigerad av sv1nt0 2011-05-20 kl. 18:51.
Citera
2011-05-21, 01:38
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krofius

Den där låten var otrolig! In Flames är fortfarande ett riktigt bra band, inget snack om saken.
Citera
2011-05-21, 12:04
Medlem
Error9s avatar
Citat:
Den där låten var otrolig! In Flames är fortfarande ett riktigt bra band, inget snack om saken.
Håller med! Anders vocals låter bra på denna.
Citera
2011-05-22, 00:40
Medlem
langiss avatar
Jag har fått mina förhoppningar om In Flames tillbaka. Fy fan vad gött det låter!!!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in