2011-05-22, 02:26
Medlem
Gud#742s avatar
Tyckte den tredje låten var lite meh faktiskt. Gillar Deliver Us mest hittills!
Citera
2011-05-22, 02:35
Medlem
PsycholicRaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krofius
Ny låt från albumet, ''A New Dawn'', dock radio-rip men bra ljud ändå. Den spelades på finsk radio igår tror jag. Riktiga jävla old IF vibbar genom låten och en skitbra mellan sektion. Den här låten borde fan ni gamla IF fans till och med gilla, om ni kallar det sörja så skrattar jag fan. Anders screams är ju jävligt grymma också, och han skriker mycket lägre pitch än vanligt. Bästa låten hittils från albumet imo:
http://www.youtube.com/watch?v=cb4-7HmoQbk

Det här.. det här var verkligen "something else"! Fyfaan, nu vet jag varför jag gillar In Flames!
Citera
2011-05-22, 17:03
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsycholicRave
Det här.. det här var verkligen "something else"! Fyfaan, nu vet jag varför jag gillar In Flames!

Samma här! Har inte hört titelspåret än men ''A New Dawn'' är verkligen otrolig!
Citera
2011-05-22, 19:23
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Förstår inte hypen på den där låten, var väll som de flesta låtar på A Sense Of Purpose?
Citera
2011-05-22, 20:38
Medlem
Sanserts avatar
Tack för alla postningar av låtar! Det börjar ta sig, kan ju bli något helt okej det här. Efter jag hörde "Deliver Us" så trodde jag hoppet var ute för In Flames.
Citera
2011-05-23, 11:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Förstår inte hypen på den där låten, var väll som de flesta låtar på A Sense Of Purpose?
Ingen av de tre låtarna hittills låter som ASOP, och framförallt inte A New Dawn som du syftar på. Fan va torrt skämt eller dålig hörsel.
Citera
2011-05-23, 11:45
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krofius
Ingen av de tre låtarna hittills låter som ASOP, och framförallt inte A New Dawn som du syftar på. Fan va torrt skämt eller dålig hörsel.

Inte fan låter det som något från Subterranean iallafall, det är bara Anders röst som är lite råare än vanligt.
Citera
2011-05-23, 14:12
Medlem
von_Ss avatar
Citat:

Håller med. Blir folk lurade för att de har med en gitarrslinga? Hjärndöd låt med tråkig sång som låter som alla låtar på Sense of Purpose.

Sen får de spela vilken musik de vill, men mig passar detta inte.
Citera
2011-05-23, 14:39
Medlem
Älskar redan de 3 nya låtarna och tycker dom har tyngre och härligare sound än i ASOP, fast jag gillar alla In Flames album hur som helst, inget fel med nåt album som dom har släppt.
Citera
2011-05-23, 16:11
Medlem
elefantbajs2100s avatar
Citat:
Inte fan låter det som något från Subterranean iallafall, det är bara Anders röst som är lite råare än vanligt.

Med tanke på att det inte var Anders som sjöng på det albumet (?) så kan det bli lite komplikationer att gå tillbaka till den rösten.

Ska jag säga mitt så låter det än så länge bättre än de senaste två albumen iaf... Alltid nått.
Citera
2011-05-23, 17:59
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elefantbajs2100
Med tanke på att det inte var Anders som sjöng på det albumet (?) så kan det bli lite komplikationer att gå tillbaka till den rösten.

Ska jag säga mitt så låter det än så länge bättre än de senaste två albumen iaf... Alltid nått.

Det stämmer, Henke Forss sjöng på subterranean.
Citera
2011-05-23, 19:52
Medlem
ffups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeTaLRubEuS
Samma här! Har inte hört titelspåret än men ''A New Dawn'' är verkligen otrolig!

http://www.youtube.com/watch?v=i9qE1k_e3kc
Där har du titelspåret.

Återkommer efter att jag lyssnat noggrannare på A New Dawn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in